Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg føler meg ensom. Alle folk tilhører et sted, med noen venner de virkelig er skikkelig glad i.

Fordi jeg føler meg egoistisk hele tiden, men klarer ikke stoppe . :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kjæresten min, er så tomt, ensomt og litt skummelt uten ham hjemme:p

Men han kommer imorgen fikk jeg vite nå, så nå ble jeg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trukket en visdomstann og har kjempevondt og får ikke i meg noe mat. Og farmoren min ligger på sykehuset og det kan være at hun dør. Da har jeg i så fall mistet begge bestemødrene mine i løpet av et halvt år. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg ikke har noen å finne på noe med, så sitter bare hjemme aleine, ingen å betro meg til... :sukk:

Også fikk jeg brev fra Nav så skal dit på Tirsdag og gleder meg IKKE. Må vel på et kurs eller ut på et eller anna. Har vært på kurs før, men kan hende det er noe pos. Men VIL IKKE!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist i dag fordi ryggen fremdeles ikke er blitt god... Jeg er GAL av betennelser som holder meg tilbake! :tristbla:

Og ikke hjalp det med svømminga mi heller, det ble visst feil å svømme med hodet opp av vann, skal jeg ikke belaste må jeg under - og det liker jeg ikke... Blir så lei :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi "hver gang jeg går hen

og gjør noe dumt for deg.

Da er det bare meg

og mine mangler.

Og bare min feil

at vi krangler." (sitat Postgirobygget)

Å ha konflikter med kjæresten er kjipt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist no fordi eg nettopp har fått ein sms av mamma der ho fortel at ho skal flytte frå pappa. Eg begynt å storhulke då eg las det. Eigentleg følest det teit at eg reagerer så kraftig. Eg er jo 22 år, og har ikkje budd heime dei siste fire åra, og det verkar ikkje som det er noko stor krangel mellom dei. Men likevel følest det altså utruleg kjipt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist for jeg føler det går mot slutten melleom meg og kjæresten min. Ingen av oss klarer å gi noe lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Søndagsblues.....

Har virkelig ikke lyst til å på jobb imorra.

Så da blir det vel mandag morra blues og :sjenert:

Er så mye usikkerhet for tida, kjenner at det begynner å ta på skikkelig.

Savner å ha overskudd om dagen, har altfor lite energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg ikke klarer å ta et viktig valg, livet mitt står i ro. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å ta det siste steget. Jeg føler meg falsk og ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...