Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Atanih2

Jeg har kun sittet inne idag, ikke hatt ett sunt måltid, og bare sett på serier og sittet på pc'en i hele dag.

Ikke at det skjer ofte, men jeg må begynne å beherske meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig ganske fornøyd med livet, men blir dypt og inderlig trist for at jeg aldri aldri får meg kjæreste. "Alle" rundt meg ordner seg og jeg savner så mye å ha en person jeg er viktigst for og som jeg kan nyte høytider og sånn med. Jula er så trist når alle samles og alle har kjærester og lkdsnflsksnrføksnfnskwæsaedf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er dypt skuffet over menn en treffer på nett. Nok en gang har en mann gitt inntrykk av å ville noe ordentlig, men trekker seg når han har fått nok spenning. Hvor f*** er det blitt av de skikkelige mennene? Jeg gir opp. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt trist og nedfor for jeg veldig forelska og tror nok ikke det er gjensidig. (uten at jeg vet det for sikkert)

Men blir litt gladere når jeg ser ut og det snør masse, jeg elsker snøvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

... typen har vært/er på jobbfest i langtvekkistan og har ikke gitt lyd fra seg. Vi hadde en online-date når/da han kom hjem. Han ser jeg nok ikke på en stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har vært sengeliggende og syk i tre dager før mitt barns første fødselsdag, noe jeg har gledd meg lenge til, og fikk kjeft og spydige bemerkninger slengt, stygge hatske blikk, fra min tante fordi jeg hadde latt min mor (som hun syntes så sliten ut) hjelpe meg å forberede bursdagen idag fordi jeg var syk. En dag som skulle bli så fin, ble totalt ødelagt på grunn av min tantes dårlige oppførsel. Og jeg syns ikke at jeg fortjener å bli behandla så dårlig og bli straffa fordi jeg har vært sengeliggende. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi han er så fjern hele tiden. Det er hans hobbyer og hans kamerater og hans jobb. Han har blitt så vant til meg at han ikke husker hvorfor vi ble sammen. Det husker jeg og jeg vil ha det tilbake igjen. Men det kan jeg ikke få uten hans hjelp. Er dette alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er litt trist fordi hodepinen kom som lyn fra klar himmel, og jeg har mest lyst til å legge meg i et helt mørkt og kaldt rom og sove til det går over. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg fikk et panikkanfall og møtte derfor ikke opp til psykologen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg er egentlig ikke trist men blir det når jeg leser så mye triste innlegg.

Jeg prøver å tenke på noe som gjør meg trist og da må det bli alle menneskene i Japan som har mistet sine kjære :lete:

Tenner et lys for dem jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd jeg aldri kommer til å finne noe å gjøre hvis jeg dropper ut av studiet mitt (som jeg har begynt å mislike) :( Stresser mye for tiden og det gjør meg i dårlig humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg den siste tiden har fått tilbakefall av spiseforstyrrelsen jeg virkelig sleit med for 5-6 år siden.

Dagen begynte veldig bra, men kvelden har vært helt jævlig.

Bare tenker kcal, trening og kropp. Føler meg sykt alene og trenger noen. Trenger å prate, men vet ikke hva jeg vil si. Trenger fysisk nærhet, men har ingen jeg kan ha det med.

Føler alt bare er dritt nå. Lyst å grine, men klarer ikke.

Klarer ikke å se hvor syk/frisk jeg er nå heller. Ambivalent til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å levere inn lotto i dag, og jeg kjenner på meg at det hadde vært min tur denne gangen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blake Carrington er død. :tristbla:

http://www.kjendis.no/2010/04/02/kjendis/dodsfall/kreft/11119549/

Rare greier dette. Han er en av disse mennene som har fulgt meg opp igjennom, og jeg syns at hans utseende er som en snill gammel bestefars...og jeg føler littebittegranne sorg her jeg sitter, akkurat som jeg gjorde da Kong Olav døde. Jeg kjente dem jo ikke, men alikevel...

Han ser ut som en sterk, gammel indianer, om en ser på ansiktet hans. Tror jeg skal tenne et lys jeg, og ønske ham god reise videre.

*tråden er ment som en liten ventil for tristheter i hverdagen - vi trenger å få ut slikt også* :smilyblomst:

Bør det ikke legges under kat. vi som sørger?

kan dere ikke opprette en kat. for kjendiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg den siste tiden har fått tilbakefall av spiseforstyrrelsen jeg virkelig sleit med for 5-6 år siden.

Dagen begynte veldig bra, men kvelden har vært helt jævlig.

Bare tenker kcal, trening og kropp. Føler meg sykt alene og trenger noen. Trenger å prate, men vet ikke hva jeg vil si. Trenger fysisk nærhet, men har ingen jeg kan ha det med.

Føler alt bare er dritt nå. Lyst å grine, men klarer ikke.

Klarer ikke å se hvor syk/frisk jeg er nå heller. Ambivalent til alt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør det ikke legges under kat. vi som sørger?

kan dere ikke opprette en kat. for kjendiser?

Jeg kjente ham ikke personlig vet du, så jeg ble bare litt trist, ikke verre. Kanskje du anonyme kan opprette en ny tråd for det du vil ha selv? Det er ikke vanskelig. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...