Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er trist fordi jeg og kjæresten ikke har det så bra om dagen. Begge vil, men får det ikke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er misunnelig på alle som kan gjøre hva de vil og spise hva de vil. Jeg er lei av å være syk og sengeliggende. Jeg vil på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er "dumpa" 2 uka på rad. Han ringer ikke og svarer meg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg og mannen har tapt budrunden på to kjempefine leiligheter på to uker, og vi begynner å lure på om vi i det hele tatt kommer til å finne oss noe eget som vi virkelig kan kalle et hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at jeg aldri får jobb, bare avslag... :(

Samme her, søker og søker. Er utrolig slitsomt, og tærer veldig på psyken. Føler med deg...

Ellers er 2010 er jævla møkka år, ikke no går den rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, søker og søker. Er utrolig slitsomt, og tærer veldig på psyken. Føler med deg...

Ellers er 2010 er jævla møkka år, ikke no går den rette veien.

Ja, det tærer veldig på absolutt alt! Nå er det bare slik at når jeg får avslag blir jeg bare sittende å glo ut i luften og får meg ikke til å gjøre noe.

Men du, jeg skal krysse fingrene for deg!! Vi må holde hodet høyt og tenke positivt. Hvert avslag er et steg nærmere ett eller annet bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atanih2

Fordi IKEA ringte meg ikke før idag og ville ha meg på jobbintervju, men jeg takket ja til en annen jobb i forrige uke, og IKEA var den jobben jeg hadde aller mest lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har en skikkelig vennegjeng, men bare en venn her og en venn der. Og når jeg har virkelig lyst på byen i helga og det ikke skjer noe spesielt, merker jeg at jeg faller utenfor. Og jeg gruer meg til å sitte hjemme på lørdag alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De malte over det nydelige terrassebildet til gamle Reidun i Trondheim i dag :tristbla:

Stakkars Reidun og Duste-dritt-styre i borettslaget :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke har en skikkelig vennegjeng, men bare en venn her og en venn der. Og når jeg har virkelig lyst på byen i helga og det ikke skjer noe spesielt, merker jeg at jeg faller utenfor. Og jeg gruer meg til å sitte hjemme på lørdag alene.

x2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fordi alle rundt meg er så flinke, og jeg føler meg bare teit og gjennomsnittlig. Både far og bror er kreative genier med suksess på hvert sitt felt om dagen, kjæresten min (som er håndverker av yrke, men likevel) har vært så utrolig flink med å bygge og fikse småting i den nye leiligheten, samtidig som han er flink i å være huslig, lage mat ogslikt (og sier slike ting som "næmmen, så flink du er!" bare jeg elter en brøddeig, og da blir jeg litt sånn "javel?" Jeg er jo ikke flink til å lage mat, men jeg klarer da visse basisting, jeez.)

Jeg er jo litt kreativ selv, litt flink her og litt flink der.. men jeg føler meg litt "grå" når alle rundt meg er utrolig flinke. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er litt trist fordi jeg hadde en "ubehagelig" drøm i natt som vekket en del vonde følelser i meg, har gått hele dagen og tenkt på den drømmen og analysert hvorfor ditt og datt men blir ikke så mye klokere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 2 avslag på jobb i dag. Hadde håpet på den ene siden den var nærme der jeg bor, men dengang ei.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er så sur og irritabel på grunn av alt stresset i livet mitt. Flytting og pengeproblemer og bekymring for framtiden. Føler at alt går galt, alltid. Er sint på meg selv fordi jeg ikke kan være takknemlig og glede meg over små ting her og nå isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest boblebrus

er litt trist i dag også jeg :fnise: Mest fordi jeg sliter med økonomien (og har en kjæreste som absolutt ikke gjør det etter mange år i jobb, og som liksom ikke forstår hvordan det er å være blakk). Også er jeg sjuk, med forkjølelse og noe som kan minne om starten på en urinveisinfeksjon, men jeg bort på skolen og levere nøklene til gamleleiligheten før 12. urk. Får se om jeg er i form til forelesningen klokka to. Snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...