Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg tror at jeg ikke klarer å få sett hele svenskebryllupet i morgen. Alltid noe annet som må gjøres et annet sted. Jeg er lei av at det for ofte kommer andres ting i veien for det jeg vil. :(

Jeg var i et ordentlig bryllup denne dagen, og innerst inne var jeg litt lei meg for at det kræsjet med kronprinsessebryllupet...som jeg gjerne ville se,

kunne det ikke ha vært hver sin helg...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Er lei meg for at jeg ikke befinner meg på en helt annen kant av landet nå. Hos mennesker jeg heller vil være sammen med enn dem jeg har rundt meg. Avstand er noe dritt! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er trist og irritert over flere ting i dag.

Er irritert fordi jeg og min samboer tydeligvis skal ha ulike spilleregler i dette forholdet vi har. Jeg må love han på tro og ære hver gang han er på øvelser at jeg ikke skal på byen, men i dag var reglene annerledes. Jeg har jobbet meg i hjel for å tjene nok penger til å kunne klare oss økonomisk fremover, og akkurat nå er jeg på nattevakt, uten noe form for "kontroll", mens han er på vors med en gjeng idioter av narkohuer som "vistnok har skjerpet seg", og jeg fikk akkurat melding om at han drar til byen.

Jeg er trist og skuffet over at mennesker ikke er som man trodde. En av mine næreste venninner, og et kjært familiemedlem har bevist for meg at hun er ikke som jeg trodde.. Det er helt utrolig for meg å se hva litt spenning og det ukjente gjør med en.

For meg er det helt utenkelig å røre noe form for narkotika, men folk tenker desverre ikke likt..

Puh, litt frustasjon må ut på nattestid gitt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ensom. Kjæresten slo opp for noen uker siden og familien dro på ferie uten meg siden jeg skulle noe annet de første dagene i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt trist og lei meg for tiden fordi det er slutt med kjæresten og vi har et barn sammen. Virkelig ikke sånn jeg ønsket at det skulle ende. Ikke at jeg får gjort noe med det, men hele tiden skriver han på facebook hvor mange jenter han er sammen med og hvor mye han drikker og koser seg med vennene sine. Nå har han fått det livet han ville ha, selvom det sårer veldig at jeg og ungen ikke var det livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min er borte i utlandet i ei uke, så det er litt kjipt. Men ja, da blir det bare enda bedre å se henne igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi på "alle" kanter gjør vennene mine ting sammen med kjærester eller kommende kjærester, mens jeg går og tenker på han jeg er småforelska i/betatt av. Og den eneste single veninna jeg har igjen, har flyttet en god del mil unna. Jeg er småsjuk for tida, og bruker fritiden på å knaske vitaminer og holde meg i ro, for å klare meg lengst mulig på jobb. Dermed blir det ikke mye sosialisering, og nå merker jeg at det tærer på meg, jeg føler meg veldig ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....fordi jeg krangler med moren min og jeg klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg burde lese til eksamen men klarer ikke å konsentrere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sterke følelser for an kamerat av mannen min og vet at jeg aldri kan få ham :nei:

Jeg savner ham når jeg ikke ser ham og tenker på ham MYE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg måtte dra hjem fra jobb siden jeg ble så dårlig, feber, kvalme og vond hals - og jeg hadde gledet meg til å endelig bli ferdig med ferie (ja, jeg blir lei ustrukturert hverdag) :forkjola:

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Alena¤

Fordi jeg har eksamen om litt over en uke, men jeg klarer ikke lese fordi det er så kjedelig. Og fordi sommeren er over og den ble bare brukt på tull... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg skal slå opp med kjæresten så fort jeg klarer å få fingeren ut av rævva.
Din eller hans finger? :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke ble invitert med på jentekveld... :tristbla:

Gjorde det om mulig værre å lese om det på facebook... Teite facebook... Og siden jeg ble lei meg, har jeg fort gjort minimalt i dag...

Og så skal vi flytte, og jeg blir lei og stressa bare jeg tenker på alt som må gjøres... Legger meg snart og satser på en natt uten mareritt (det hadde vært godt det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi ingenting hjelper på angsten min. (Dette er ikke angst rettet mot noe, den bare kommer og går, så kan ikke jobbe med å slutte å være redd for noe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte bilen på verksted for å få utført en litt større reparasjon, og nå er det oppdaget fire nye ting som måtte tas i tillegg. Hadde egentlig ikke råd til det første som måtte repareres, og nå blir det enda dyrere.

I kveld er jeg ganske langt nede. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ungene mine er på ferie med faren sin og jeg har ikke snakket med dem på 5 dager fordi de iflg min xmann "ikke er motivert for å ringe akkurat nu...." Vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...