Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Fordi en tidligere forelskelse har begynt å trykke på de knappene som får meg til å savne han igjen og jeg er nødt til å omgåes han veldig mye i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg nå må selge konsertbillettene til Mark Knopfler på Norwegian Wood på søndag... Jeg hadde gleda meg sånn... Men ser at ikke det går. Jeg skal drikkes ut i morgen, og vi har ikke bil til å kjøre fra Sørlandet og inn til hovedstaden... :tristbla:

Og i dag ble en dag da alt var galt... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Fordi nesten ingen av vennene mine kan/vil komme til meg og ta en fest og feire bursdagen min

Fordi jeg ikke får bursdagsgave av mamman min.

Fordi det regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

...en æra er over. Studentlivet er over, hovedprosjektet mitt er ferdig og jeg skal ikke lenger jobbe sammen med den gjengen jeg har delt et bøttekott med i 10 mnd. Vi har hatt et vanvittig bra samarbeid og funnet på utrolig mye sprell og morro sammen. Er litt vemodig å tenke på at dette nå er over... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uheldig med å bake brød. :tristbla:

Det blir god smak, men ikke fluffy. Hva gjør jeg galt. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg kjenner meg litt trist i dag OGSÅ fordi jeg har mistet min mann til alkoholen, jeg har mistet mitt hjem, jeg har mistet min sønn og jeg har ikke klart å få ny jobb enda. Enda mer trist blir jeg når jeg tenker på at jeg skal oppbevares på hospits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg så en katt bli påkjørt, eieren som kom løpende og gråt sine modige tårer og føler ikke at jeg klarte å trøste henne noe... Jeg får ennå vond i meg når jeg tenker på hvilken trist søndagskveld hun fikk. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Fordi min beste venn har gått fra meg for en mann. Det føles ut som jeg har blitt dumpet etter et langt forhold. Jeg er gla i henne, men hun er ikke gla i meg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg kan ikke begynne å ramse opp alt det tragiske som har skjedd de siste årene, er redd ingen ville trodd det er mulig.

Men det ER mulig. Og igår toppet det seg da jeg fikk en melding fra mannen min som egentlig var beregnet på en annen kvinne. En mann jeg elsker og som jeg trodde elsket meg, min nærmeste fortrolige person gjennom 22 år har sviktet meg på det groveste. Så nekter han for at det har skjedd noe ...

Jeg har fylt ut separasjonspapirene men har ikke orket gå og sende dem enda. Innerst inne er jeg i opprør, en del av meg vil kaste ham ut og gå videre på egenhånd. Mens en annen del har bare lyst til å få ham hjem og kaste meg over ham. Jeg har ikke lyst til å bli gammel uten ham, vi har så mange planer og alt er kastet overbord sånn helt plutselig.

Den sorgen jeg føler nå er like fæl som sorgen da jeg plutselig mistet moren min. Trodde aldri jeg skulle komme over det .. og sånn føles det nå og. Plutselig - sånn helt over natten så mister livet sin mening. Jeg har ingenting å glede meg til lenger, ingenting å se fram til ..

Hei. Jeg lurer veldig på hvordan det går med deg? Hva valgte du å gjøre?

Håper du har det bra :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

... jeg traff en jeg ikke har sett på over et halvt år i helga. Det var veldig fint å snakke med han igjen, for han var jo akkurat den samme personen som jeg ble kjent med og likte utrolig godt. Men etterpå har jeg bare følt meg trist, og følelser som jeg hadde klart å få på avstand kom tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg tror at jeg ikke klarer å få sett hele svenskebryllupet i morgen. Alltid noe annet som må gjøres et annet sted. Jeg er lei av at det for ofte kommer andres ting i veien for det jeg vil. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Tror (!) jeg har blitt dumpa på den desidert verste måten; Stillhet.. What to do :( Går på veggene snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kjæresten har vært bortreist på ferie i 7 dager og skal være borte i hvertfall 10 dager til. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist og sint fordi:

1:Jeg fikk kjeft av en sint kunde pga transportøren hadde rotet vekk varene hennes. ( Etter jeg har satt himmel og jord i bevegelse for å spore opp varen...finner den, og ringer lykkelig for å gi gode nyheter. (Ikke min kunde i utgangspunktet en gang.)

2:Fordi jeg er jente og derfor "umulig" kan svare på tekniske spørsmål på jobb. Jeg har da gått på samme kurs som alle de andre på jobb, så du kan godt spørre meg og ikke bare spørre etter en mann, ikke anta at jeg ikke kan noe, din fjottekunde! Drittlei slike holdninger hos menn- som atpåtil himler med øynene!

3:Fikk også kjeft av en annen kunde fordi lageret vår ikke inneholder alle varene i hele vide verden til enhver tid.

4:Enkelte folk bare "skal ha, skal ha, skal ha". Vi er en BUTIKK, her kjøper du ting, du kommer ikke og tar!

5:Svogeren min er en syk i hodet og det går ut over folk jeg er glad i. Det gjør meg dritstressa!

1: Men jeg er glad jeg fant denne tråden, for ut måtte all sinne og frustrasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...