Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari

Jeg er trist fordi jeg fikk eksamenskarakter i dag, og den var ikke så bra som jeg hadde håpet og trodd!Egentlig ganske teit av meg, for karakteren var ikke dårlig, men den kunne vært bedre...

Har også fått tilbakemeldinger på et oppgaveutkast i dag, tilbakemedling om at det var et bra utkast, men på ingen måte konstruktive tilbakemeldinger... Og jeg må skrive 8 sider til, men fikk ikke hjelp til hva jeg skal fylle sidene med... :tristbla:

Og, ja, jeg har bare generelt sett en litt dårlig dag. Nærmer seg eksamen - jeg har et horribelt humør i hver eksamensperiode. Motivasjonen til å lese videre forsvant da karakteren på den forrige eksamenen ikke ble som forventet... Teit!

:klemmer: Bare fordi jeg vet hvordan det er nå man så gjerne vil være veldig flink og ikke fikk det til fullt så bra som man ønsket. Eksamen :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde eksamen idag..og den gikk veldig veldig dårlig. Vi snakker, jeg er heldig om jeg i det hele tatt står.

Det er så surt, jeg orker ikke flere fag i min konte-liste. Er ikke direkte få der nå..

Gruer meg til resultatene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg er singel, og muligheten til å få kjøpt seg en ok leilighet virker uoppnåelig, alt er for dyrt, jeg tjener for dårlig og alle par overkjører meg i budrunder, tvinges til å leie år etter år og blir helt fortvilet av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student, får ikke lån i sommer (som alle andre), men må betale dyr leie fordi jeg ikke kan bo hjemme, får ikke sommerjobb, og i går gikk det 10.000 i service på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg litt trist i dag fordi jeg er så utrolig forelsket i en venn jeg har kjent i mange år og vet ikke hvordan ståa er for hans del. jeg var hos han i går, det var flere andre der så det ble ikke tid eller anledning til å finne ut mer av hvor jeg står. men avskjeden ble så rar, det ble plutselig så.. flau/klein stemning. Følte meg kjempedum da jeg dro derfra, heller ikke har jeg noe som helst anelse om hvor jeg står i forhold til han, om han i det hele tatt har lagt "det ekstra blikket" på meg. Så jeg er litt trist i dag. Av og til er det slitsomt å være forelsket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Bare fordi jeg vet hvordan det er nå man så gjerne vil være veldig flink og ikke fikk det til fullt så bra som man ønsket. Eksamen :sinna:

Takk! Det gikk ikke særlig bra med eksamen i dag heller, så humøret er nå på bånn... skulle bruke en halvtime på muntlig, etter ett kvarter var jeg tom og hadde ingenting mer å si, ikke hadde de spørsmål til meg, og ingen opplyste om hvor lang tid det hadde gått... Beholdt karakteren fra oppgaven (dette var justerende muntlig), og fikk inntrykk av at om jeg hadde pratet lenger, hadde jeg gått opp en karakter. Men de så visst også etter kvantitet, ikke bare kvalitet... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er syk og ikke blir frisk. Skremmende...... Og fordi jeg har lagt på meg, gruer meg til sommeren kommer for fullt, føler meg ikke vel med meg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker

fordi jeg er singel, barnløs og snart 30 og at verden fortsatt er slik at det da er noe galt med deg og presset enormt...Senest idag ble det publisert forskning som viser at kvinner som venter med barn også er mer utsatt for brystkreft, det er jo ikke måte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest willemine

min tidligere forbanna arbeidsgiver plutselig skal utbetale feriepenger to mnd etter avtalt tid.. så nå blir det sydentur uten penger og en haug med ubetalte regninger..fy f...blir så irritert/lei meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det har gått opp for meg at en venn som jeg har hatt mye kontakt med, antagelig har ringt meg for siste gang. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Fordi jeg har hatt konstant eksamenstid i snart 2 måneder, og det er fremdeles 2 uker til jeg er ferdig. Jadda, jeg vet at jeg kan skylde på meg selv fordi jeg tok fullt opp med studiepoeng, men jeg har slitt med to lange influensaperioder og generelt dårlig form de siste månedene som har gjort alt mye verre enn jeg hadde trodd!

* Jeg føler jeg har for lite tid til jobb og venner. Jeg prøver å følge opp alt, men det er alltid noe jeg burde gjort bedre. Nå ser det for eksempel ut til at jeg må utsette en avtale med ei venninne på grunn av hjemmeeksamen. Og jobben min... hva kan jeg si? Jeg har 3 saker som må bli ferdig i løpet av denne uka! Stress, stress, stress!

* Jeg er lei meg fordi jeg er bitchy mot kjæresten min, som egentlig er verdens søteste, og som er her hele tida for å støtte meg. Han gjør egentlig ikke noe feil, men når jeg er dødssliten klarer jeg bare ikke å holde kjeft.

* Fordi ei venninne har vist seg å ikke være ei god venninne. Hver gang jeg gir henne en ny sjanse beviser hun bare at hun ikke fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Fordi jeg fikk sammenbrudd på jobbintervju i dag og satt og gråt og gråt fordi hun som intervjuet så rett gjennom meg og visste akkurat hvor hun skulle trykke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Fordi jeg fikk sammenbrudd på jobbintervju i dag og satt og gråt og gråt fordi hun som intervjuet så rett gjennom meg og visste akkurat hvor hun skulle trykke..

Hvis dette var din fremtidige potensielle sjef, så kan du kanskje være glad for at det ble litt skjærings... Tenk på det positivt dersom jobben ikke blir din :klemmer:

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi

- det føles som om det aldri blir skikkelig varmt og sommer,

- sjefen min er en dust og behandler meg respektløst enkelte ganger

- og fordi jeg er for feig til å ta en konfrontasjon...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....at det ikke ble en graviditet denne måneden heller. Blodig urettferdig at uskikkede mennesker får barn, men ikke vi.

....at mannen har reist på jobb for to uker.

....at jeg er sløv og ikke får fingeren ut å gjøre fordypningsoppgaven/forskningsoppgaven min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... fordi konvolutten med matrester addressert "til de sultne barna i Afrika" kom i retur, med addressat-ukjent-lapp påklistret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...