Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg er trist i dag, fordi..

-jeg føler meg udugelig i jobben min

-jeg gruer meg til jobben i morgen

-jeg har brukt fem år på å utdanne meg til det jeg jobber som, og føler at det er bortkastet

-jeg utsetter alle gjøremål hele tida og flykter inn i søvnen

-jeg ikke har tiltakslyst

-jeg taper penger (i stedet for å tjene dem) på å drive bedriften min (no wonder, har jo som sagt ikke tiltakslyst og føler meg udugelig)

-jeg ser ingen fremtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

:klem: til siste anonyme bruker, håper det ordner seg!

Jeg kjenner meg litt trist idag fordi:

- barnet blir jo aldri frisk virker det som. (UVI/nyrebekken bet. + astma/allergi)

- mister sjansene for graviditet denne mnd på grunn av en viss øygruppe i nord... Vi har forsøkt leeeenge. :sukk:

- tror den store prosjektoppgaven blir for vanskelig for meg!

- har ikke så lyst å flytte fra Berlin til Gøteborg, sånn egentlig.

- gruer meg til kjedelig jobbhverdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Jeg er litt trist og oppgitt over meg selv. Jeg lærer aldri, kan det se ut for. Jeg lover meg selv bot og bedring, men ender med å gjøre de samme feilene hver gang det virkelig gjelder. Jeg er såå lei av meg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Fordi to av de jeg trodde var mine nærmeste venninner har sviktet meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg kan ikke begynne å ramse opp alt det tragiske som har skjedd de siste årene, er redd ingen ville trodd det er mulig.

Men det ER mulig. Og igår toppet det seg da jeg fikk en melding fra mannen min som egentlig var beregnet på en annen kvinne. En mann jeg elsker og som jeg trodde elsket meg, min nærmeste fortrolige person gjennom 22 år har sviktet meg på det groveste. Så nekter han for at det har skjedd noe ...

Jeg har fylt ut separasjonspapirene men har ikke orket gå og sende dem enda. Innerst inne er jeg i opprør, en del av meg vil kaste ham ut og gå videre på egenhånd. Mens en annen del har bare lyst til å få ham hjem og kaste meg over ham. Jeg har ikke lyst til å bli gammel uten ham, vi har så mange planer og alt er kastet overbord sånn helt plutselig.

Den sorgen jeg føler nå er like fæl som sorgen da jeg plutselig mistet moren min. Trodde aldri jeg skulle komme over det .. og sånn føles det nå og. Plutselig - sånn helt over natten så mister livet sin mening. Jeg har ingenting å glede meg til lenger, ingenting å se fram til ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig lei av å være syk, og føler meg presset til å jobbe i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var hos dyrlegen med min 9 år gamle Schæfer, som jeg påstår er den snilleste schæferen noen sinne. Besøke endte på tragisk mulig måte. Viste seg at han hadde fått kreft med spredning, så da vare det bare en ting å gjøre, nemlig å avlive ham.

Runde nr to med gråting, fortsatte da jeg kom hjem å skulle fortelle mine to barn, som begge er oppvokst med ham rundt seg. + at hund nr 2 nå går rundt å leter etter "pappaen" sin.

Fy for en forferdelig dag :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Lei meg fordi jeg brukte hele fredagen på å ligge hjemme og grine fordi kjæresten ikke hadde ringt hele uka.

Lei meg fordi jeg brukte hele lørdagen på å krangle med ham om det.

Lei meg fordi jeg våknet på søndagen superdeprimert og følte at vi ikke hadde kommet ti noen løsning, og dermed la opp til enda en diskusjon.

Lei meg fordi det kom frem ting som gjør meg frustrert.

Lei meg fordi han fortalte meg om at han er suicidal, at han ønsker å dø.

Glad fordi jeg ikke er sur på ham lengre, glad fordi jeg sa opp jobben i dag og snart går inn i en periode med frie tøyler og masse oppsparte penger.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg er litt trist i dag fordi:

- jeg er glad på noen andres vegne og deres framtidige planer, men akkurat nå er det en stor byrde som henger over skuldrene mine midt i eksamenstiden

- jeg føler at alle vennene mine har et større sosialt behov enn meg, og at de ser ned på meg på grunn av at jeg liker å være alene store deler av tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er veldig trist i dag, fordi

jeg føler at jeg ikke er verdt noenting

jeg føler at jeg ikke får til noe

jeg føler at jeg ikke orker noe

Jeg prøver og prøver og prøver hele tiden å tøye grenser, for å prøve å bli bedre (er syk), men det funker dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småtrist for tiden fordi:

- jeg gruer meg til å få karakteren på den siste eksamen.

- jeg er så lei av jobben min, men finner ingen nye jobber å søke på som passer. Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

jeg er trist i kveld for jeg savner pappaen min så veldig...

og for at jeg har mistet troen på meg selv og mestringsfølelsen min :sukk:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, trist er nok en liten overdrivelse. - Men, jeg føler meg ørlittegranne snurt, fordi det ikke ble noe høne på meg i dag, likevel... :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig lei meg akkurat nå, faktisk.

fordi jeg

- føler meg så ufattelig mislykket

- føler ikke at jeg mestrer noe innen skole, meg selv osv

- har alt for dårlig selvtillit, særlig siden jeg har gått opp 10 kilo siden fjor sommer.

- prøver å gjøre noe med det, men sprekker hver gang....

- har brukt opp hele lønninga mi, på noe som muligens er bare tull.

- fordi jeg har så vondt i magen, og vet ikke hva det kommer av

- og fordi det bor en liten hypokonder inni meg, så jeg er ofte redd det skal være noe virkelig ille med meg. og det blir ikke bedre av at de ikke finner ut hva som feiler meg, og det blir verre.

sukk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg trist i dag fordi

- alle krever noe av meg hele tiden, og fridagen min går med til å hente og bringe aller andre :kjefte:

- klærne mine er for små og jeg HATER å handle klær

- jeg mangler tiltakslyst

- ikke orker noe

- jeg kommer til å bli irritert på kjæresten snart fordi jeg har en dårlig dag... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

-Jeg har ingen å henge med.

-Skolen var stengt så jeg fikk ikke lest der.

-Jeg har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke setter pris på at det er fri i dag. Ville heller vært på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...