Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er trist fordi økonomien ikke er på topp... September og oktober blir to tøffe måneder, men satser på å komme i rute etter det... Går rundt med en vond klump i magen hele tiden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg er trist fordi jeg krangler med mamma - uten at hun egentlig vet det... Jeg er sint og blir såret av ting hun sier, men tør ikke si i fra... I tillegg er lillebror en slask og stiller ikke opp, bare meg som gjør det... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag døde mitt første kjeledyr :tristbla:

Det var en liten hamstergutt som ble over to år, så han var gammel og det var forventet, men det ble mye mer trist da det skjedde enn det jeg hadde trodd... Vi skal begrave ham i kveld, jeg kommer til å stortute :trist:

Savner lille nurket mitt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi min nabo og "venninne" skal ha bursdagsfest (sammen med en annen bekjent) og jeg er ikke invitert :sukk: Vi var på ferie sammen i sommer, og jeg kan ikke skjønne hva jeg har gjort galt. Vi er ikke mye sammen, men på sånne ting pleier vi å be hverandre :forvirret: Hele uka har jeg ventet på invitasjon men innser nå at det ikke skjer. Jeg skjønner ingenting. Ekstra trist fordi jeg drømte om det i natt :cry3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ex-en og bestevenninnen min lå sammen i kveld. Senest før i dag sa jeg og ex-en til hverandre at vi savnet hverandre (langdistanse gjorde slutt på forholdet, ingen bitre følelser). Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg har så lyst til å gå ut i dag, men alle andre har andre planer, og jeg føler meg som et patetisk venneløst menneske... Men når jeg leser andre innlegg her, så tenker jeg at jeg er en idiot som blir trist over dette når mange andre har det så mye verre enn meg. Og så blir jeg litt trist for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konstant trist inni meg om dagen. Har det ikke bra med meg selv etter en en sklismisse for 1.5 år siden og pga den nye kjæresten min og jeg ikke har det bra og jeg ser ingen andre muligheter en å gi slipp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist fordi jeg er bekymret over pengene og fremtiden. Gruer meg til jeg må ta fatt i disse penge-problemene, men får ikke ro i kroppen før jeg gjør det allikevel...

Føler meg også trist fordi jeg har flyttet til et nytt sted, men sliter med å ta kontakt med folk. Hvorfor er jeg så sjenert hele tiden?

Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stapler

Jeg føler meg trist fordi min far ikke ser ut til å ha det noe greit for tiden og da blir han så deppa at det går ut over andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jer er trist i dag fordi jeg er dritt lei å være arb ledig og føler meg som verdens største null..

Også ringte nav så jeg skal dit neste onsdag. vet de kanskje kan hjelpe men liker ikke å ha de hengende over meg - blir så stressa..

Også følger jeg med på Livsfarlig fangst og Phil er nå innlagt og syns så synd på guttane hannes.. Huff, så trist.. (vet han døde for en stund siden, men serien har jo ikke kommet før nå) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg savner kjæresten min som er i militæret. Jeg jobber i nordsjøen også, så det kresjer ofte med hans permer. Teite militæret! Er lei hele greiene.

Heldigvis er det bare en og en halv uke igjen til jeg får se han. Og enda bedre at han dimmer i desember! Er jo en trøst når jeg savner han som værst. Men i dag var en av de dårligere dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi kjæresten trenger tid for seg selv til å tenke. Verste følesen jeg noen gang har hatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er trist fordi samboeren min sitter i fengsel og jeg savner han kjempemasse, men samtidig veit jeg at det ikke kommer til å bli lett å få han hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å bli kjent med ham. Inntrykket var godt. Så oppdaget jeg at opplysningene som han ga meg, ikke stemte. Jeg kryssjekket og ser at han nok ikke er den han utgir seg for å være. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg jobber litt for ustruktuert og sier ja til for mye, og det betyr at det er en helvete å få ting gjort av og til. Så den nærmeste uken blir det igjen litt lite søvn :Gjesp:

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...