Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt i form, er slapp og jævlig. Litt tett nese og vond hals. var sjuk i forrige uke au, så dette passer svært dårlig.. :(

Ja, da ble det jo selvfølgelig feber. Kan tro jeg gleder meg til å dra på job i morra. da. Blæh. :forkjola:

Endret av Rotehøna_21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tristbla: En person som står meg nær kritiserte meg for n'te gang. Er visst knapt noe positivt med meg. Og nekter å innse at h*n har gjort meg noe vondt. En unnskyldning må jeg se langt etter...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger en ny jobb, en med større stillingsprosent enn de 6 timene i uka jeg jobber. Men utsiktene er små. I mellomtiden jobber min kjære mann full stilling pluss en tillegsjobb annenhver helg.

Jeg er trist fordi jeg kan bidra så lite økonomisk.

Vi har penger til det vi trenger, men aldri noe til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er invitert på utenlandstur med mor og far og bror og hans kone og barn. Sagt ja. mest fordi jeg blir sponsett og ellers ikke har råd til ferietur. Og vi drar neste uke. Men egentlig så pleier det å bli mye krangling.. sukk. hater krangling. Er lillesøster... ennå... Syns de andre. Tatt det opp i terapitimer men føle meg ikke nærmere noe løsning for at turen skal bli bra, for meg. Tror at jeg har fokusert så mye på problemmer siste tiden har bare gjordt ting værre.. ? Vanskelig med familie gitt. :tristbla: Så nå er jeg bare deppa.

Vi er glad i hverandre i min familie.. Vi klarer bare ikke oppføre oss når vi er sammen over tid. Meg inkludert. Alt gammelt familiegroms er det jeg tror rir oss alle på forskjellige måter.. Eller kanskje det bare er meg som synes kranglingen er plagsom. Og andre enn meg selv kan jeg vel ikke forandre.. men jeg ser ingen løsning akkurat nå. Gruer meg og er deppa. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså i dag når jeg satt og hørte på noen som diskuterte jobb ved lunsjbordet at jeg virkelig ikke trives i jobben min... Eller yrket mitt, for den saks skyld :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å bytte til en annen type antidepressiva, og må trappe ned på den gamle først.

De neste ukene blir ganske tøffe, tror jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste jenta mi har hatt en dårlig dag , ustabilt humør. Mangler noen til å passe hunden i påsken,må spørre foreldrene mine , tror ikke de blir super happy. Har en hektisk uke forran meg , uten tilsvarende energi! Økonomien er stram , kan ikke dra kortet på noe ekstra til meg selv eller familien de neste mnd ser det ut til. Og har div som skulle vært gjort på huset!! Det var alt , og ser nå det var ikke rare greiene , så får hente positiviteten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar en evighet å bli frisk fra utbrentheten, det har gått et år og fortsatt er jeg så sliten at beina er skjelvne uten at jeg har gjort noe :( Jeg vil ut og gjøre noe, orke å trene, jobbe, gjøre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har minimalt med motivasjon til å gjøre noe fornuftig for tiden. Har et drøss med prosjekter og innleveringsoppgaver som skal være ferdig før påske, men jeg orker bare ikke å begynne. Tiltakslysten er helt borte. Jeg er så lei! :tristbla:

Det er bare det å begynne med arbeidet som virker så grusomt, og sånn har jeg egentlig følt det helt siden jeg i juleferien ble rammet av kyssesyken. Jeg trener 6-7 dager i uka, så treningsmotivasjonen er på topp, men motivasjonen til å gjøre studiearbeid er helt borte. Dessuten har jeg ikke vært på byen på flere uker heller, og jeg kan knapt huske sist jeg drakk noe sterkere enn vin. Det er fælt å tenke på at jeg må begynne med studiearbeidet i morgen tidlig. Jeg aner ikke hvor motivasjonen min har blitt av. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fordi det ikke ser ut til at vi noen gang kan få det livet vi vil ha. Slik jeg drømte om.

Pga et dårlig leilighetskjøp for noen år siden, der vi ble lurt, vil vi nå aldri få råd til hus, vil kanskje derfor aldri ha et hjem som føles som vårt. Aldri ha plass til (eller råd til) barn i vår lille 2-romsleilighet. Aldri få familie!?! :grine:

Og, nei! Rettsystemet i dette landet var ikke til særlig hjelp, men dyrt var det.

:kjempesinna:

Kjempefrustret i dag....må bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Er litt trist for at sommeren gikk så fort i år. Selv om den sikkert har vært akkurat så lang som den skulle være, kunne jeg ha tenkt meg at den ble utvidet med en mnd i begge retninger. Tidligere vår, og litt lenger tid før mørket senker seg over oss igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg plutselig føler meg en smule ensom. Etter å ha vært på byen i går med en god venninne jeg ikke har sett på lenge, var det skikkelig nedtur å dra hjem alene og komme hjem til en tom leilighet. Savner en kjæreste ... Og trenger en kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er trist for den vakre pusejenta mi er borte. Ho har vært borte i 30timer noe som er myyyye til å være ho.. Savner henne masse og håper ho finner veien hjem snart og at det ikke har skjedd no grusomt...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...