Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

fordi jeg endelig måtte innse at det var for vanskelig å være venn med eksen. Nå har jeg måtte kutte kontakten for god med han som var min bestevenn, selv etter bruddet. Innerst inne tror jeg det kommer til å bli han og meg til slutt, men.. Jeg er vel naiv da.

Det hjelper ikke at det egentlig er sosialt uakseptabelt å være venn med en eks, hvertfall så gode venner som vi var (er). Hvis jeg prøver å snakke med folk om hvor vanskelig det er, føler jeg at de dømmer meg. Men for meg var det alltid følelser og ikke fornuft. Nå måtte fornuften ta kontrollen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tung og trist i kroppen og frustrert over mange ting for tiden.. nå må det snart gå i oppoverbakke.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så innmari utenfor at jeg blir gal.. En kompis av meg har bursdag idag. Og han er/var bestekompis med typen min, hans dame er omtrent bestevenninne for meg. Og gjengen jeg er i har samlet seg i byn for og feire bursdagen til kompisen min uten og i det hele tatt spørre meg.. :snurt: Jeg er flink til og innkludere folk med på ting, ta iniativ, så får jeg dette tilbake :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er trist idag (og hver dag med pent vær) fordi jeg bor i en kjellerleilighet uten vinduer og uten vindusplass. Går det an å få det mer deprimerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Jeg er trist idag fordi jeg blir mer og mer aggresiv og deprimert for hver dag siden jeg ikke får napp på jobb, og jeg begynner å frykte at jeg aldri kommer meg vekk herfra. :sur: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg idag, for at jeg har krangla med kjæresten, på nippet til at det ble slutt.

Og for at vi avlivet hunden til pappa igår :( lille gull klumpen vil bli sårt savnet :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Jeg er trist idag fordi jeg blir mer og mer aggresiv og deprimert for hver dag siden jeg ikke får napp på jobb, og jeg begynner å frykte at jeg aldri kommer meg vekk herfra. :sur: :cry:

:klemmer: Det går nok snart! :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke... vært noen dårlige dager nå. apatisk

Blir snart bedre skal du se. :kose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort det slutt med min samboer, selv om det ikke var det jeg ville så var det noe jeg måtte...

Jeg tror jeg angrer...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Fordi jeg blir alene og vil kun se sønnen min 50% av tiden fremover og at jeg ikke vil ha noen å dele hverdagen med lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte om kvinnen jeg savner og elsker, og har lyst å ringe henne. men vi har ikke mer å snakke om, det er bare krangling. vi som hadde så forbasket god kommunikasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg får dårlig samvittighet for alt eg stappar i munnen. Frå å ha eit ok forhold til mat, er alt som har med mat å gjere blitt eit problem. Og så er eg bekymra for eksamen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist og lei fordi jeg ikke er motivert til å holde på med faget jeg tar opp. Fordi han jeg er på datern med ikke virker så intr lenger. Fordi jeg skal slutte å røyke, men syns det er vanskelig, og får dårlig samvittighet hver gang jeg tar et trekk. Men mest av alt er jeg trist og lei fordi jeg har elendig selvtillit, men ser at jeg ikke bør ha det....Det var en gang jeg hadde mer tro på meg selv enn jeg har nå og jeg vil tilbake til det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

nedstemt kanskje.. vil hvertfall ikke kalle det trist. på grunn av at jeg innså hva som kommer til å skje på ferie i sommer. trenger å overtale flere enn de 2 (3 til slutt) som skal bli med, til å bli med. med så forskjellige personligheter kommer det til å bli en eneste stor komedie. iallefall hvis man er en flue på veggen :ler:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler meg deprimert og alene.. Føler meg også alltid ekstra tykk på søndager av en eller annen rar grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...