Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg er alene... Han jeg har følelser for er bortreist, det er ikke en gang sikkert at det blir oss, det er så mange ting som må finnes ut av.

Anuket :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er alene... Han jeg har følelser for er bortreist, det er ikke en gang sikkert at det blir oss, det er så mange ting som må finnes ut av.

Anuket :hug:

Tusen takk! Sender deg en stor :klemmer: Jeg blir så deppa av avstandsforhold noen ganger at jeg har mest lyst å ligge i sengen og bare grine alt jeg orker. Men det er verdt det, han kommer hjem. Gleden er ekstra stor når man er sammen igjen. Så jeg håper alt ordner seg for deg og! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig skuffet over La Redoute-katalogen som kom i posten i dag. Nesten ikke stormoteplagg der denne høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Sender deg en stor :klemmer: Jeg blir så deppa av avstandsforhold noen ganger at jeg har mest lyst å ligge i sengen og bare grine alt jeg orker. Men det er verdt det, han kommer hjem. Gleden er ekstra stor når man er sammen igjen. Så jeg håper alt ordner seg for deg og! :hug:

Du er heldig som i det minste vet at han kommer tilbake i dine armer. Jeg er mer usikker, og det preger dagene mine for tiden. Jeg er sorgfull, trist, skulle ønske det ble oss snart, men det er mindre sjanse for det nå. Hører ikke noe fra ham heller, merker det svir litt.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos foreldrene mine i dag og fått høre for n'te gang at jeg er tykk, at søstra mi er penere enn meg, at hennes ene barn på

1 år er mer veloppdragent enn mine 2 på 3 og 6 år, at jeg generelt ikke er verdt så mye! Like vondt hver eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg har vært hos foreldrene mine i dag og fått høre for n'te gang at jeg er tykk, at søstra mi er penere enn meg, at hennes ene barn på

1 år er mer veloppdragent enn mine 2 på 3 og 6 år, at jeg generelt ikke er verdt så mye! Like vondt hver eneste gang!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg.. rar. og trist fordi hver gang jeg tenker på familien min så blir jeg sliten. Jeg føler ikke noe tilknytning til de, og føler jeg er fra en annen planet enn dem. Jeg har kjæreste, men han bor ikke i samme land og jeg savner han, selv om han ikke forstår hvordan jeg føler det. Ser de få venninnene jeg har alt for sjeldent, ingen har tid lengre.. Jeg er ensom.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kjæresten min som bor i Tyrkia, og får ikke se han før i januar. Dessuten får vi nesten ikke snakket sammen fordi han jobber 15 timer om dagen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos foreldrene mine i dag og fått høre for n'te gang at jeg er tykk, at søstra mi er penere enn meg, at hennes ene barn på

1 år er mer veloppdragent enn mine 2 på 3 og 6 år, at jeg generelt ikke er verdt så mye! Like vondt hver eneste gang!

Det er jeg lei meg for, klem til deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg er lei av å stadig kjøpe frukt som ser fin, velsmakende og fristende ut, men som smaker null og niks! Har massevis av nykjøpte knallharde, tørre epler og saftløse klementiner i kjøleskapet nå...blir jo nødt til å spise dem opp før jeg kjøper nye. Jeg er veldig skuffet. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

*tråden er ment som en liten ventil for tristheter i hverdagen - vi trenger å få ut slikt også* :smilyblomst:

Jeg er i praksis. Er ganske ny på det fagområdet, og måtte spørre de andre om hjelp nesten hele tida i dag. :tristbla: Også er jeg litt sliten i kroppen merker jeg. Har en del husarbeid som må gjøres før jeg får besøk i morgen, ja... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist idag, fordi jeg er redd for at ting skal gå til helvete nå som vi skal gå barn. Vi er ikke superflinke til å holde leiligheten ryddig fra før av, hvordan blir det med et lite barn i tillegg? Hva om vi ikke klarer å gjøre barnet lykkelig, oppdra det riktig, gi det en bra barndom? :sukk: Jeg er redd jeg ikke blir noe bra mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En gammel venn av meg er død og jeg fikk ikke besøkt ham slik som jeg så ofte har tenkt at jeg skulle. Har ikke truffet ham på lang tid. Nå er det for sent. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi at jeg kommer til å få mere utgifter enn det jeg er komfortabel med frem til jul. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en relativt ny jobb jeg ikke trives i. Gruer meg hele helga til Mandag, og har bare lyst til å sette meg ned å grine. Har jobba med det samme før og da klarte jeg det bra. Men nå gjør jeg bare feil. Føler ikke jeg duger til noe. De jeg jobber med er hyggelige de, men vi klaffer bare ikke. Jeg er sliten og lei. Jeg har vært arbeidsledig i 1,5 år så når jeg fikk jobben takket jeg selvfølgelig ja. Mister jeg den er jeg tilbake på å søke jobber til jeg blir grønn nok engang og er ikke klar for det heller.

Akkurat nå er livet dritt og jeg hater det... :cry3:

Godt å få ut litt damp ja... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er litt trist i kveld når jeg tenker på negative ting som har skjedd i fortiden min, som det ikke er mulig å få gjort bedre om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...