Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Nordic Tenors - nå som MGP-artister. *har store forventninger til sceneantrekk og modulasjon* Men NRKs anmelder kan jo ikke ha vært på så mange konserter:

...til og med vært nominert til Komiprisen i 2010. Humorelementet har dessverre ikke blitt med videre siden nominasjonen...

De har fått litt mindre humorfokus etterhvert, det skal jeg være enig i, men det er da fortsatt absolutt til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Dritfett! Må gjøre det igjen!

Nerver? Hva er det? :fnise: 4.plass når man har ledet etter første omgang kan være en nedtur, men i dag er det jo bare imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

An der schönen, blauen Donau for speaker, høyttaleranlegg og hoppublikum med ymse tute-instrumenter i Zakopane :ler: Vakkert var det ikke, men de skal jo ha for entusiasme og innlevelse :edie:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens dose 90-tallsnostalgi, del 2: Michael Bolton. En låt som så vidt jeg husker også dukket opp i Midt i smørøyet-serien Furuhaugen blues, for de som måtte huske den...

Michael Bolton skal jo forøvrig ha ros for å på et tidspunkt innse at tiden var ute for hårmanken hans, før det rakk å bli altfor glissent på toppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsmorgen av det virkelig mørkeblå slaget i dag. Jeg har nesten ikke sovet i natt, og så lengselsfullt fram mot en times togsøvn der jeg ankom stasjonen og ble møtt med beskjed om at toget var innstilt mellom Skøyen og Oslo S. jeg hiver med på første t-bane og ankommer riktig plattform på sekundet - bortsett fra at der er det ikke noe tog. Det er heller ingen beskjed om hvor toget er eller når det kan forventes å komme, hverken på skjermer, i app eller over høyttaler. Etter 20 minutter får vibeskjed om at de ikke vet når toget kommer, og de beklager den sene informasjonen. Ytterlige fem minutter, og det meldes at toget er innstilt... Så da ble det te og bok på kaféen i påvente av neste tog, som forhåpentligvis skulle gå. Det gjorde det -i rute - men vi måtte jo snegle bak andre forsinkede tog. På jobb en time og ti minutter senere en vanlig..

Nevnte jeg forresten at det regner...? 🌧️ Nevnte jeg også at jeg har fortjent sjokolade i kveld...? :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg som alle vet lider under en viss mangel på lesestoff, også når det gjelder tidsskrifter, falt det seg så naturlig så slå til på et tilbud om abonnement på The New Yorker. Men $10 for 16 uker er jo praktisk talt en gave... :plystre: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på twitter at Siv Jensen har fått seg elbil. Det kan da neppe falle i god jord hos alle innad i partiet... :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ettermiddagens surferunde:

1) Kunstverk forveksles med søppelbøtter. Kunstneren forstår det ikke - men det gjør igrunnen jeg, når jeg ser det nederste bildet i artikkelen. En metallsøyle med et passe stort hull . noen og enhver kunne tatt feil i farta der...

2) But the woman just sold out of a seventy-five-dollar candle called This Smells Like My Vagina—are you not entertained?

Det handler selvfølgelig om Gwyneth Paltrow og Gloop - og tidenes særeste duftlys. Jeg har så mange spørsmål jeg ikke tør sette ord på, men underholdt? Joda... 

3) Corona-viruset. Nå er jeg på ingen måte noen ekspert, men et virus som tre uker etter utbruddet i en by med 11 millioner innbyggere kan vise til 81 døde og 2700 smittede er vel egentlig ikke hverken kjempesmittsomt eller kjempedødelig? Svartedauden er neppe imponert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Daria skrev:

Randi Stene blir ny operasjef - spennende valg :jepp: 

Spennende. Det at de har valgt en utøver kan gi en helt annen dimensjon. Hun har jo kjent de fleste problemstillinger på kroppen. Håper det blir like bra som med Ingrid L. Og så bra at hennes åremål forlenges enda en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan få et skikkelig dream team her i mange år framover :hoppe: Hun har erfaring både som utøver og som leder, det er et godt utgangspunkt. Hvis de bare kan få på plass en ny musikksjef også nå, så begynner det virkelig å flaske seg. Det blir kanskje enklere når man har ny sjef på plass og kandidatene vet hvem de skal (evnt slipper) å samarbeide med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag synes jeg igrunnen at jeg har vært ganske effektiv - jeg har gått tur i Slottsparken, handlet (kun i matbutikken, turen innom bruktbutikken var resultatløs (men matbutikken selger også blomster...)), lappet et skjørt, vasket opp, begynt på en ny bok (riktignok uten å fullføre noen av de fire jeg alt holder på med først...) og kommet et stykke videre (fire lange sømmer, for å være nøyaktig - fortsatt fire igjen) på prosjekt nye soveromsgardiner. Dessuten har jeg - altfor tidlig - sett årets første snøklokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært en rojal ettermiddag. Når formen tilsier at alt som frister etter jobb er å ligge på sofaen med tekopp og se på TV, passer det jo fint å ha fire timer dokumentarserie om Danmarks kong Frederik IX liggende i getboksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En norsk rev er en dansk ræv. Det tok  hodet et øyeblikk å henge med da den danske tekstingen av antikkprogrammet presenterte en bronseræv til salgs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hun skal gifte seg til sommeren, om alt går etter planen. 

- Det får vi da håpe!

Nrks langrennskommentatorer i slag :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg har en som ligger hjemme og mener at han er veldig alvorlig sjuk, men han ække det!

:hoho:

Heidi Weng er litt redd for sykdom, men antyder at det primært er manflu som råder i heimen. Medlidenhet og kjærlig omsorg direkte på nrk1 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...