Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Skravla skrev:

Vi får et skikkelig vorspiel til finalen. Den går 16- mai....... 

Det blir en glitrende helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres jo litt ut som Jannicke og Svake menneske... Det er noe med den lett bebreidende tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har visst en viktig budskap å formidle (jeg muter de fleste intervjuene, så da går sånt meg fort hus forbi) - da er det ikke nødvendigvis en fordel å stille i et antrekk som tar all oppmerksomhet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Hun har visst en viktig budskap å formidle (jeg muter de fleste intervjuene, så da går sånt meg fort hus forbi) - da er det ikke nødvendigvis en fordel å stille i et antrekk som tar all oppmerksomhet,

Jeg muter også alt unntatt selve sangene så...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har definitivt stemme og låta er god - dette er jo en potensiell vinner. Christian Ingebrigtsen har bortimot yatzy i MGP-annenplasser, det er vel snart på tide å ta steget opp... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at det ikke var nasjonal finale i MGP i 1991, men tv3s alternative finale har jeg fortrengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok husker jeg Heidi Halvorsen, men det handler vel mer om at hun spilte Maria von Trapp på Bryggeteateret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Daria skrev:

Riktignok husker jeg Heidi Halvorsen, men det handler vel mer om at hun spilte Maria von Trapp på Bryggeteateret...

Jeg klarer ikke å huske hverken henne eller TV3 hadde MGP-finale. Men tv3 har aldri vært noe førstevalg hos meg, og var vel neppe det den gang heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, de ville neppe vunnet finalen uansett - men det vil nok ikke Magnus Bokn heller... Nordic Tenors låt vil nok i det minste få et langt liv på konsertene deres - den lå ikke akkurat langt utenfor komfortsone og vanlig repertoar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...