Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit å rekke å ha et liv utenom også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men denne håndballkampen :sjokkert:

Skrevet

Så nært, så nært... Den siste straffen var da unødvendig, vi trenger ikke enda en ekstraomgang...

Skrevet

Vi trenger i alle fall ikke straffekast! :bond:

Skrevet

De må jo være ganske slitne nå - ført gir man alt i 2x30 min, og så må man prestere i 20 min til. De med best kondis vinner...

Skrevet

Så nært, men akk... :sur: 

Skrevet

Det der tilsvarer å tape et utforrenn med ett hundredel...

Skrevet

Hele bussen stinker av herreparfyme. Om bord satt det én mann, som har sittet på siden forrige holdeplass. Mulig han har vært i overkant generøs med de strengt tatt ikke så velduftende dråper...

Skrevet

-Du får ta med deg kameraet og filme litt folkeliv.

Aksel Lund Svindal gir kjentmannsråd til nrk i Kitzbühl :ler: 

Skrevet

-Det var ganske mye vann mellom båtene...

Det er et uttrykk jeg ikke har hørt brukt om store avstander i en skistafett før...

Skrevet

-Det blir kanskje vanskelig å få alle fire på pallen i morgen...
-Vi går for delt tredje, så ordner det seg.

Kombinertgutta er høyt oppe etter overlegen lagseier og klar for individuelt renn i morgen :ler: 

Skrevet

Fra heftig Vårløysing (med tilhørende moderat tåreflom) på Det Norske til MGP, akkurat i tide til duell to. Virtigo var jo ikke så verst, men jeg blir så oppheng i skjegget hans - jeg synes det er så sært å ha helskjegg som ikke går helt opp til munnen...

Skrevet

Skjære du, skjære venn...

Nei, Sia Gubba, man skal ikke skjære vennene sine. I stedet kan man vurdere å skrive låter som er en anelse mer originale. Bare et forslag...

Skrevet

Den kjolen til Merete Trøan var kort... Som alltid kan jeg skremmende mye tekst i mimre-innslagene :fnise: 

Skrevet

Det kunne jo ikke bli Sie Gubba...

*zapper fort videre til minnekonsert for Marie Fredriksson på svt*

Skrevet

Mange av Roxettes største hits er fra årene jeg ikke var så god i engelsk  det henger fortsatt igjen litt alternative versjoner i hodet :fnise: Men klumpen i halsen da Pär Gässle sang It must have been love... :trist:

Skrevet

I natt drømte jeg at det var dyrehage i Slottsparken - med tigre som stadig var på rømmen. Akkurat det jeg ønsker meg i nabolaget... 🐯

Skrevet

Assosssiasjonshjernen synes det er helt naturlig å hente fram Øystein Sundes Påsketur hver gang Frans-Josef Rehrl viser seg i kombinertsendingene. Den har jo tross alt denne lille strofen:

...godhjerta mødre og bekymrede fedre, som presten sa vi skulle ære og hedre, for da gikk det bedre, hadde pakket i bager og sekker og spann, og trodde visst vi skulle helt til Frans Josefs Land...

Helt naturlig sammenheng :ler: 

Skrevet

Dagens mest sjokkskada: Lucas Braathen, ned til ledelse i Kitzbühl fra startnummer 34. :daane:  Ingen så den komme - og aller minst ham selv... :fnise: Komme meg ut på søndagstur før annen omgang, dette må man jo få med seg :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...