Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg har stilt kjøkkenklokken som har gått en time feil siden vintertiden kom. Dette kan få uante følger... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Draumegut og ho du ikkje kan sjå...

Jeg vet om andre som også godt kunne slå til med en liten N2N-reunion... :pls: (Men jeg tror ikke jeg vet om noen som kan se så kjekk og så tanketom ut på samme tid som Aaron Tveit :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turist, tenkte jeg da jeg så en mann ta opp mobilen og fotografere ut av togvinduet. Så begynte stemmen i hodet å blande seg inn... Og når var sist gang du, som har reist denne strekningen tusenvis av ganger, instagrammet fra toget? Var ikke det så sent som på onsdag - for hele to dager siden?

Nevermind... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07.02: Ingen lest, en kjøpt.

Noen vil sikkert mene at det å finne Margareth Tatcher på dørstokken en morgen er jevngodt med å finne et hestehode i senga, men etter to bind Hillary, to bind Gro og et bind Madeleine (Albright), var Maggie et naturlig neste valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Å ha et symfoniorkester bak seg er fett, det burde dere skaffe dere!

:ler: Feirer fredagen med å hente fram Di Derres konsert sammen med KORK fra getboksen - Jo Nesbø er fornøyd med tingenes tilstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble vitne til kattens lek med musen på vei hjem fra jobb i dag - helt bokstavelig. Midt på en snødekket vei var det ingen tvil om hva som pågikk, musa virret rundt som en mørk flekk og slapp nesten unna, gang på gang. Ganske fascinerende å se på, for oss som ikke er så bløthjertet. Da jeg kom for nærme var det slutt på leken - katta tok ingen sjanser og stakk med musa i munnen. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvart over 12 og jeg er allerede hjemme etter dagens halvannentimes bytur... Hverken Stoff og stil eller Panduro hadde glidelåsene jeg så etter, til gjengjeld ble det tre par strømpebukser, to gensere og et par støvler. Den ene genseren har jeg virkelig ingen unnskyldning, for annet enn at den var lilla (men jeg stoppet i det minste et øyeblikk og tenkte etter om jeg hadde noe den passet til), resten er i jåle-underavdelingen av trenger-kategorien. Som i jeg trenger egentlig ikke flere gensere per se, men jeg trenger jo en i den fargen... :plystre: Handle mat fikk jeg også gjort, og dagens idiot-tittel tildeles hen som hadde parkert litt for tett på trikkeskinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope:Jeg er så lei av hunder! Det bjeffes både ute og inne til alle døgnets tider, de sitter på busseter og benker med sølete poter og ikke minst alle hundeeiere som ikke skjønner at når de går med bikkja i langt bånd er det en fordel av de og dyret befinner seg på noenlunde samme side av veien. Jeg er ikke interessert i å bedrive hverken stille høyde eller limbodansing, og er heller ikke i stand til å smelte inn i vegger, rekkverk og parkerte biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som sier om seg selv at Jeg er en person som... burde straffes - det er høyt på min lister over hat-formuleringer.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Johansen hos svenskene - klassisk MGP-ballade. men han var unektelig litt kjekkere i 95... *fortrenger at jeg også har blitt tilsvarende mye eldre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I am gay er jo en tittel en ganske stor andel av MGPs kjernepublikum vil kunne nikke gjenkjennende til, men å flette inn excuse me if I sound cliché redder ikke det faktum at låta er klisjéer og nødrim fra ende til annen...Mitt tips er at Elin and the woods går videre i kveld - og at den ikke vinner finalen neste uke. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synger I am gay - men er hetro. Twitter er ikke imponert...

Nå: Tone er tilbake, i et hav av kunstige perler og bodyshimmer. It hurts sometimes - sånn kan man jo også si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerise t-skjorte, hvit dress og tredagersskjegg - Jørn Hoel anno 1986 var jo et syn for guder :fnise: (Ketil Stokkan som vant gikk forøvrig for motsatt løsning, med rosa dress og hvit skjorte. Man leker ikke 80-tall). Bra sang, da...

 

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Daria skrev:

I am gay er jo en tittel en ganske stor andel av MGPs kjernepublikum vil kunne nikke gjenkjennende til, men å flette inn excuse me if I sound cliché redder ikke det faktum at låta er klisjéer og nødrim fra ende til annen...Mitt tips er at Elin and the woods går videre i kveld - og at den ikke vinner finalen neste uke. :opplyser: 

Så feil kan man ta... :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...