Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått en tur, kjent på vær og vind og sett på springfloen. Der jeg vanligvis går langs vannet plasket endene rundt i sitt nye basseng...

Nå skal jeg ta en varm dusj og fundere på om ikke litt kakao vil være på sin plass :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Subtilt... :fnise: Fant en Bernstein-konsert på boksen, og da er jo veien til litt youtube-avsporinger kort... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt-Bernstein :fnise: Denne sanger snakker til meg på så mange nivåer - ikke minst siste vers. -I'm afraid you've made a grammatical error... :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Han burde ha snakket med noen før han valgte det stykket...

Vidars mentor mener han har gjort det unødvendig vanskelig for seg selv... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt distrahert - det kom plutselig sms med melding om nyfødt nurk :hjerte: - med det kunne vel gått bedre... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og når jeg sier distrahert, mener jeg at jeg hadde noen tårer å få unna, mvh lettrørt... :sjenert: )

Men seriøst - han hadde Star Wars som bryllupsmarsj?! Det er en forståelsesfull kone...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ut til at han slet litt med "The force" denne gangen gitt. Nå er jeg over på 71 grader nord, får ta Maestro en annen dag :jepp: Men tydelig at mentor Ina er frustrert over Vidar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så greit med sånne trege elever :ler: 

Herman har valgt When you wish upon a star - det er jo litt søtt... 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er jo åpenbart at han er ung, men jeg trodde han var over 20 - han er faktisk bare 17 :daane: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Mikkel Niva snart ble enig med seg selv om hvordan han skal uttale Silya? Han har tross alt grei tilgang til fasiten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grieg i hurtigtogstempo :ler: Vidar har det noen hakk mer travelt enn Herman - og jeg vil påstå at sistnevnte er nærmest der det bør være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silya og Adam har ikke helt skjønt konseptet stafett - de går for parallelldirigering istedet :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men den gang ei. :overrasket: :sukk: Jeg trodde Silya skulle vinne hele greia... 

(Beklager spoilinga, RR, men sånn går det når du ser ting i opptak...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...