Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Da burde de fått started alle sammen. Jeg skjønner jo kvalifiserng, men altså 1 stakkars hopper som ikke får være med å leke lenger...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

De gamle opptakskassettene hoster stadig opp glemte perler - i dag fra Dag Koldsrud:

Som uventet bonusspor (av åpenbare grunner ikke tilgjengelig for gjengivelse her) dukket det også opp annen glemt fortid - lyden av Daria (11) som øver uregelmessige engelske verb, med kommentarer (*snubler i et ord* -Vi beklager en teknisk feil...) og ironisk-entusiastisk tonefall :fnise: Det skal tillegges at det hørte til sjeldenhetene at jeg la så mye innsats i verbpugging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter inn i kampen får Erling Braut Haaland sin Bundesliga-debut som innbytter. I 59. minutt scorer han - og i 71. minutt, og i 79.! :daane:Helt vanvittig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøtanker mens de viser bilder fra dresskontrollen: Hvorfor står de oppå stolene og skifter? Hvem klipper håret til Dawid Kubacki (og kan Ryoyu Kobayashi, som jo er hoppkongen av cool, gi ham et par tips i den anledning)? Er det riktig av meg å legge noe politisk i at Stefan Kraft alltid har røde strømper? Burde jeg gå og skifte selv i stedet for å fundere på disse verdensproblemene? Svar på et postkort til poste restante...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hurtig-MGP i opptak i kveld - jeg har vært og sett Frank Kjosås som Gud... Jeg syntes fløyelssmokingen hans var tvilsom, men sammenliknet med det gule marerittet til Tore Pettersen var den jo direkte elegant. Men det er klart - noe må man jo gjøre for å trekke oppmerksomheten bort fra mangelen på stemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjelder det å styre unna twitter, facebook og alle andre nyhetskilder til jeg har kommet meg gjennom sendingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så sjelden noe overbevisende kjemi mellom duettpartnere i MGP? De synger jo ikke sammen, de bare står tilfeldigvis ved siden av hverandre og synger den samme sangen. Flammer og en haug strykere hjelper ikke, jeg tror fortsatt ikke på dem. Men de bør jo vinne duellen likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det gjorde de heldigvis, noe annet hadde jo vært skandale.

Brødrene Solli-Tangen i like dresser, men de har i det minste ikke helt like frisyrer lenger... Men har Didrik lært seg forskjellen på heart og hard? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neglene til Jæger matcher den gule smokingen. Det hadde jo vært litt i overkant om de også var den samme knallrosa som håret og lekedrakten hennes... At jeg synes låta er den beste så langt sier vel mest om de andre to (og at Rein kommer til slutt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjører full viking! :overrasket: :rulle: Rein har skjønt hva MGP handler om - jeg bestemmer her og nå at dette må jo være det vi sender til Nederland i mai. Han har også flammer - men som en tøff viking har han dem selvfølgelig i hånda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

Brødrene Solli-Tangen i like dresser, men de har i det minste ikke helt like frisyrer lenger...

Dette med hvite sko og bare ankler til dress har vi vel også snakket om før... De kan i det minste synge, da, og har tross alt litt kjemi på scenen. Litt usikker på om ikke disse danserne deres er for unge til den internasjonale finalen, men ettersom det er Rein som skal dit, er jo ikke det så nøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, strømbruddet under den nasjonale finalen i 1997, det husker jeg jo igrunnen. Det tok litt tid før vi skjønte hva som skjedde. Den gangen Jens Pikenes/Kjetil Rolness fortsatt var morsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger jo egentlig ikke se gullduellen - fordelen med å se i opptak *spoler fram til resultatet*

-Kan jeg si at det å være videre er bedre enn å gifte seg? Jeg kan vel egentlig ikke det... Unnskyld kjære!

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ble det Rein - det var jo ikke andre muligheter... Han er klar for Rotterdam og ser ingen grunn til å dra innom finalen i Trondheim først :hoho: Og nå skal jeg på twitter og se hva MGP-Europa synes :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på en tidsreise, det føles hvertfall litt sånn... Foreldrene mine har en vennegjeng som har holdt sammen siden tenårene, og som vi så en del til da vi var barn - feriereiser (disse store gruppene man ser på tur, med voksne, barn i alle aldre og egne allsangshefter? Det var oss...), skogsturer og denslags. I voksen alder har jeg sett noen av dem med ujevne mellomrom, andre (og særlig de fra min generasjon) har jeg knapt sett på 15-20 år. I dag feiret en av de eldste 70-årsdag, og ville gjerne ha gjester også fra den yngre avdelingen. Veldig hyggelig, høy mimrefaktor og dagens meste brukte frase var Så hyggelig! Det er lenge siden sist... Jeg synes det var litt ufint at alle i min generasjon hadde vokst forbi meg - jeg er en av de eldste og det var en del som ikke var fullt utvokst sist vi så hverandre :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...