Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Daria skrev:

Kim har glitter, gullstjerner og modulasjon - han har skjønt hva som er viktig... :fnise: I diplomatiets navn skal jeg la Raylee forbigå i stillhet...

Jeg mener jeg har sett alle stjernekamp, men kan ikke med min beste vilje huske Raylee..... 

Uten å ha hørt noen av sangene så tror jeg Kim er min favoritt - for han har MGP i alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Daria skrev:

Hysj da... Men jeg har i det minste fått testet nok til å kunne forsikre opphavskvinnen om at oppskriften var forståelig - den besto strikking for dummies-testen :ler: 

Det er stort sett det viktigste for en test. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Jeg mener jeg har sett alle stjernekamp, men kan ikke med min beste vilje huske Raylee..... 

Uten å ha hørt noen av sangene så tror jeg Kim er min favoritt - for han har MGP i alt. 

Jeg husker at Raylee var der, men ikke noen av opptredende hennes. Uansett må det jo bli Kim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg gikk inn på nrks nettsider for å se på stemmeopplegget, og overskriften på innloggingssiden var Hei sveis! Noen hos nrk tror de er skikkelig hippe og kule, og noen tar veldig feil :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg gikk inn på nrks nettsider for å se på stemmeopplegget, og overskriften på innloggingssiden var Hei sveis! Noen hos nrk tror de er skikkelig hippe og kule, og noen tar veldig feil :fnise: 

Hei Sveis????? Såpass ja..... *gammel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En homofil, glitrende mann som synger en power-ballade med refrenget Give me the rainbow! med modulasjon og glitterregn. Det blir jo ikke mer MGP enn dette... :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen til Raylee har jo vært med opptil flere ganger før, med sangere med liknende stemme. Høyt deja vu-utslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...