Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

-Den lugnheten har han etter mora, konstaterer Lindvik senior. Alle som så intervjuet med ham i pausen tror ham på det :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid festlig å se hvor mye hårfiksing som kreves når luene må av for nasjonalsangen :fnise: Og det blikket og smilet Tande og Lindvik utvekslet på pallen kalte jo klumpen i halsen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier mye om samholdet blant hoppgutta når Tande sier at han håpet Lindvik skulle slå ham. Individuell lagidrett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2020 den 19.44, Daria skrev:

03.01: En lest, en kjøpt.

Jeg måtte jo innom Norli for å kjøpe ny kalender, og det er vel egentlig alt jeg har å si til mitt forsvar... :fnise: En bok om glemte forfattere - en av dem står allerede i bokhylla, kjøpt (på loppemarked) og lest i fjor :filer: 

04.01: To lest, en kjøpt.

Jeg leser ikke mange romaner fra Afrika i løpet av et år, men nå har jeg hvertfall en i årets statistikk... Menssmerter av Kopano Matlwa er en samtidsroman fra Sør-Afrika om en ung kvinnelig lege, fremmedfrykt, religion (det har noe uventet vært et gjennomgangstema i flere av romanene jeg har lest i det siste) og voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje Nordendal (som neppe blir programleder med det første...) blir presentert som snøbrettkjører, Aksel Lund Svindal bare med navn. Alle kjenner jo ham... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maren Lundby var visst litt rørt - og sånt smitter jo fort... Absolutt en vel fortjent pris som årets forbilde :Nikke: Jeg er litt mer usikker når Nicolay Ramm omtalere Suzann Pettersen som et av norsk idretts største forbilde - en stor utøver, definitivt, men forbilde i videre forstand vet jeg ikke helt om jeg vil kalle henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Takk til dei halvannan millionane som såg VM-finalen live - det er ganske drøyt. Men før eg tar kula mi og går, har eg eit spørsmål: Kva i helsiken såg dokkar andre fire millionar på den kvelden?!

Mine damer og herrer - Karsten Warholm :rulle: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for ar ingen har smugfilmet meg mens jeg ser på sport for så å sende det inn til nrk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør ute og det e snørr inne, som Halfdan Sivertsen så poetisk har sagt det - tror det blir fokus på inne-aktiviteter i dag... På tide å rydde vekk jula, for eksempel.

Noen har satt igjen en stor koffert utenfo naboblokka - jeg la merke til at den sto der så ensom og forlatt da jeg var oppe i 2-tida, og der står den fortsatt. Noen kom hjem sent og trøtt og med mye bagasje, og glemte den ute? Det kan tross alt skje den beste (selv om min ikke ble stående helt ute, bare i korridoren rett utenfor leiligheten. Jeg ble litt overrasket da jeg skalle på jobb morgenen etter :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te, kanelknekkebrød og bokmagasinet, samt stearinlys og en liten belgisk sjokolade. Helt grei morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monsterbakken i Val di Fiemme. For de virkelig perverse (og oss som liker å se på... :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det tar ganske lang tid før kroppen henter seg inn, er jo en hinsides kraftanstrengelse. Selv om Therese ser uforskammet sprek ut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jula er borte, det gjenstår bare å demontere og pakke bort juletreet. Forresten bør jeg vel huske å ta ned dørdekorasjonen også, slo det meg nå...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det var gøy, det kan jeg godt gjøre igjen!

Anders Håre syntes det var helt greit å bli sittende i lederstolen en stund :fnise: (Selv synes jeg ikke det er like greit med tv-reportere som sier Nå har'u sitti, men vi vet jo at jeg er en konservativ språksnobb...).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest imponerende i Maestro er KORK - det må jo gå mot alle deres instinkter å spile i utakt og feil tempo. Dessuten var jo mentoren til Silya søt :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...