Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Så Haddy Njie skal lede kvelden før kvelden i år også - har lurt litt på det etter høstens bok- og presseoppslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Do they know it's Christmas burde vært med ja. Bieber og Coldplay hadde ingenting der å gjøre spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daria skrev:

Jeg kan ikke helt skjønne at de kan være så populære uten at jeg har fått dem med meg overhodet...

Nettopp! Har Bieber-fansen spilt den SÅ mye altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ramlet innom de siste fem minuttene av en Ronja Røverdatter-episode og fikk med meg både rumpnissor og vilvetter - de siste er jo fortsatt litt skumle... :redd: 

Enl iten perle fra rulleteksen kunne inofrmere at vi i tillegg til de navngitte skuespillerne også hadde sett ...ett antall dalslänningar, norrmän, jämtar m.fl. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Goldberger dukket opp som kamerahopper i kombinertrennet på NRK :daane: Det er ganske imponerende, nesten 15 år etter at han la opp. Han er jevngammel med Kasai, men Kasai har tross alt vært hopper på fulltid hele tiden. Jeg tror neppe du får Espen Bredesen utfor en en K90-bakke i dag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget brente mandler :opplyser: :sikle: Har også en sprukket blemme på en finger - jeg vet egentlig ikke når og hvordan den oppsto, men jeg aner en sammenheng med forrige setning... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Daria skrev:

Har laget brente mandler :opplyser: :sikle: Har også en sprukket blemme på en finger - jeg vet egentlig ikke når og hvordan den oppsto, men jeg aner en sammenheng med forrige setning... 

Laget brent finger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ingrid Landmark Tandrevold, nå leder du verdenscupen...
-Jeg tror ikke noe på det! Ikke før jeg ser trøya i morgen.

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta på tur presenteres av Brilleland og Hageland. I og for seg ganske passende - de går seg jo stadig over både sjø og land... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taku Takeuchi leder hopprennet (hvertfall fram til Simon Ammann klasket til nå) - det er ensbetydende med at assosiasjonshjernen henter opp denne...:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at det å dumpe surkål i grønnsaksuppen ikke er det beste innfallet jeg har hatt på kjøkkenet, men jeg ble jo kvitt middagsrester fra to dager... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Det er mulig at det å dumpe surkål i grønnsaksuppen ikke er det beste innfallet jeg har hatt på kjøkkenet, men jeg ble jo kvitt middagsrester fra to dager... 

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minner meg om den gangen jeg var invitert på lapskaus og vertskapet hadde litt snaut med grønnsaker/lapskausblanding. Første gang jeg har spist lapskaus med vannkastanjer og bambusskudd :skratte:

Wokblanding er jo også grønnsaker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Grimm og Gru  er jo noe av det pussigere som dukker opp på tv ved juletider... Er det forresten feil at jeg har litt sympati med ulven? Det hele starter jo med at han klager på at nabobarna (en flokk på fem unger under ti...) bråker, og alt deres mor har å si er at det er naturlig for barn å bråke og herje. Så følger hun opp med å fortelle barna at grunnen til at ulven er ute etter dem, er at han er så ensom fordi han ikke har egne barn. Geitestuing, noen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...