Pingting Skrevet 22. februar 2010 #241 Del Skrevet 22. februar 2010 Zabimaboob Æsj, skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe all mangaen. er så utrolig kos med ordentlig bok! De har et sett med de første 25 heftene eller noe på Outland, men det koster over 1000-lappen! Hvor langt har du kommet i mangaen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #242 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Zabimaboob Æsj, skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe all mangaen. er så utrolig kos med ordentlig bok! De har et sett med de første 25 heftene eller noe på Outland, men det koster over 1000-lappen! Hvor langt har du kommet i mangaen nå da? Huff, det var dyrt. Jeg også kunne tenkt meg hele Bleach i bokform. *drømme* Jeg har lest til og med kapittel 309. Zabimaboob! Endret 22. februar 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #243 Del Skrevet 22. februar 2010 Aaaah! Jeg digger Kenpachi! (Har ei venninne som har en diger crush på ham, raringen) Nnoitra *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #244 Del Skrevet 22. februar 2010 Aaaah! Jeg digger Kenpachi! (Har ei venninne som har en diger crush på ham, raringen) Nnoitra *grøss* Kenpachi er kul. Jeg har forresten en crush på Hitsugaya jeg. Og Grimmjow er bare sex on a stick. Nei, nå går jeg og graver meg ned. *grøsser med deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #245 Del Skrevet 22. februar 2010 Kenpachi er kul. Jeg har forresten en crush på Hitsugaya jeg. Og Grimmjow er bare sex on a stick. Nei, nå går jeg og graver meg ned. *grøsser med deg* Naaw, sinnasmurfen! :happy: Grimmjow, sier du? Værsågod: fi2QsoKoMXM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #246 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Oooooh, den var stilig. *knis-knis* Sinnasmurfen. :rødme: *føler seg veldig fjortis for øyeblikket * Endret 22. februar 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #247 Del Skrevet 22. februar 2010 Forresten folkens, jeg har kjøpt meg Howl's Moving Castle boken (av Diana Wynne Jones). Gleder meg til å begynne å lese. (selv om dette strengt tatt ikke har noe å gjøre med anime ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #248 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, velkommen i fjortisklubben! :happy: *prøver å komme opp med en unnskyldning for hvorfor jeg i en aldser av 26 synes tegnefilmfigurer er kjekke/pene/sexy/whatever* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #249 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, velkommen i fjortisklubben! :happy: *prøver å komme opp med en unnskyldning for hvorfor jeg i en aldser av 26 synes tegnefilmfigurer er kjekke/pene/sexy/whatever* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #250 Del Skrevet 22. februar 2010 Men sånn heeelt seriøst: Renji vinner kjekkaskonkurransen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #251 Del Skrevet 22. februar 2010 Men sånn heeelt seriøst: Renji vinner kjekkaskonkurransen. Byakuya er heller ikke å forakte. Men altså, Hitsugaya vinner hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #252 Del Skrevet 22. februar 2010 Hisagi! Jeg har visst en greie for tattiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 22. februar 2010 Forresten folkens, jeg har kjøpt meg Howl's Moving Castle boken (av Diana Wynne Jones). Gleder meg til å begynne å lese. (selv om dette strengt tatt ikke har noe å gjøre med anime ) Å! La oss vite om den svarer til forventningene!! Jeg har nå fått kjøpt alle Ghiblier som er blitt laget ( med unntak av Ponyo ) så nå har jeg snart komplett samling!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #254 Del Skrevet 22. februar 2010 Hisagi! Jeg har visst en greie for tattiser. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #255 Del Skrevet 22. februar 2010 Ichigo = fullstendig uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #256 Del Skrevet 22. februar 2010 Å! La oss vite om den svarer til forventningene!! Jeg har nå fått kjøpt alle Ghiblier som er blitt laget ( med unntak av Ponyo ) så nå har jeg snart komplett samling!! Wow! Flinke-Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #257 Del Skrevet 22. februar 2010 Ichigo = fullstendig uinteressant. Ikke enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 22. februar 2010 Wow! Flinke-Sequax! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #259 Del Skrevet 22. februar 2010 Ikke enig. Jailbait! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 22. februar 2010 #260 Del Skrevet 22. februar 2010 Å! La oss vite om den svarer til forventningene!! Jeg har nå fått kjøpt alle Ghiblier som er blitt laget ( med unntak av Ponyo ) så nå har jeg snart komplett samling!! Boken er god. Bedre historiemessig enn filmen, og jeg er veldig glad i filmen. Anbefales veldig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå