Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg kom på hvilken Bleach-kjekkas vi har glemt. Charlotte Cuulhorne, selvfølgelig. :hoho:

:skratte: Som her for eksempel? Bra kropp da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: Som her for eksempel? Bra kropp da. :lol:

mmm... ballepose... Jømmi.

*legger seg i fosterstilling under bordet og gråter litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle tipse om en kjempefin anime. Spesielt til dere som liker det litt søtt, og uten blod og gørr. :fnise:Dam-ta-ta-da! Fairy Tail altså. Der har animeen nettopp begynt, i forhold til mangaen som er på nesten 200 kapitler. I tillegg synes jeg det er hysterisk morsomt og skrattler av nesten hver eneste episode. :rødme:

Og Sequax: denne animeen har magi, grønt gress og blå himmel i det uendelige. :fnise:

Sånn, det var dagens reklame. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har hørt gode ting om den der. Skal bare se ferdig 170 episoder av Gintama først, så kan den være neste på programmet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg har hørt gode ting om den der. Skal bare se ferdig 170 episoder av Gintama først, så kan den være neste på programmet :fnise:

170 episoder er da ikke så mye. :blink::fnise: Men jo, Fairy Tail er kjempekoselig. I tillegg er fillerne veldig bra, ihvertfall de som har vært til nå. Denne ukens episode var en skikkelig ''epic win filler''. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 episoder er da ikke så mye. :blink::fnise: Men jo, Fairy Tail er kjempekoselig. I tillegg er fillerne veldig bra, ihvertfall de som har vært til nå. Denne ukens episode var en skikkelig ''epic win filler''. :ler:

Haha, med mitt anime-forbruk kommer det til å gå fort :fnise:

Gode fillers!? :hakeslepp:

Erre muuuuli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er mulig. :Nikke: Morsomste episoden til nå (19 episoder) og det er en skikkelig filler uten så veldig mye innhold. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BWAAAAAAH! Har begynt å se gamle Bleach-episoder omigjen, og nå så jeg den med

hele historien til Renji og Rukia og hvor han ber Ichigo om å redde henne

og ÅÅÅÅH! :grine:

Edit: burde kanskje spoiler-merke?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om Ghost in the Shell, Belle?

Jeg fikk ikke sett hele. Var så trøøøøtt. :sjenert: Men jeg likte det jeg så ihvertfall. Virker kjempespennende og veldig Matrix-ish. :jepp: Mye bedre enn Ninja Scroll ihvertfall, som visstnok er den mestselgende animeen noen sinne. :dry:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke sett hele. Var så trøøøøtt. :sjenert: Men jeg likte det jeg så ihvertfall. Virker kjempespennende og veldig Matrix-ish. :jepp: Mye bedre enn Ninja Scroll ihvertfall, som visstnok er den mestselgende animeen noen sinne. :dry:

OK, da kan vi satse på at du liker den bedre enn meg ;) Jeg tror nok historien er veldig god, men jeg synes alle karakterene var helt flate og uten personlighetstrekk, og da faller jeg fort av. *kresen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på " only yesterday " igjen i helga...Toshio er vel den ghiblikarakteren med mest åndsete smil av dem alle, vel... :rolleyes:

Hvilke Ghiblier ble det i maratonet ditt, Belle ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på " only yesterday " igjen i helga...Toshio er vel den ghiblikarakteren med mest åndsete smil av dem alle, vel... :rolleyes:

Hvilke Ghiblier ble det i maratonet ditt, Belle ? :)

Eh, det ble ikke noe maraton. Jeg satte på Totoro, men sovnet etter et kvarter. I går satte jeg på Ghost in the Shell (ikke Ghibli) og sovnet etter en halvtime. :sjenert: Bivirkninger er ikke gøy. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, det ble ikke noe maraton. Jeg satte på Totoro, men sovnet etter et kvarter. I går satte jeg på Ghost in the Shell (ikke Ghibli) og sovnet etter en halvtime. :sjenert: Bivirkninger er ikke gøy. :sur:

*trøsteklem*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...bare jeg som fortsatt ser på blod og gørr her? Hm? Hm?

HAAAAAAAAAAAAI!! Jeg holder meg til kawaaaaaaaaaaaaaaaaii!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...