Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

:hoppe: Gøy med manga!

Ja, men jeg har funnet ut at jeg nesten ikke har noen som jeg kan lese på offentlige steder. Gav opp etter at jeg prøvde å lese Gantz på banen. Bladde opp på en side hvor det var bilde av en naken dame, fikk litt panikk og bladde fort over - der var det en fyr som ble delt i to :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bladde opp på en side hvor det var bilde av en naken dame, fikk litt panikk og bladde fort over - der var det en fyr som ble delt i to :fnise:

:skratte: Mon tro hva vedkommende ved siden av deg tenkte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann
Men samtidig har jeg hørt at Japan er det mest rasistiske landet i verden. Det sier at i Japan står utenfor enkelte restauranter skilter som sier "no white people!". Vet ikke dette sikkert da siden jeg har aldri vært i Japan hehe. Men det er i alle fall det jeg har hørt.

Nei. Det finnes tilfeller av steder som har satt opp skilt med "kun japanere", men det er for det første ulovlig og for det andre har det mindre med rasisme å gjøre en frykt for at utlendinger ikke kan oppføre seg. Vanlig er det uannsett ikke. Hvis et sted av en eller annen grunn ikke vil ha inn utlendinger, så sier de heller at stedet er fullt.

Når det gjelder utseende så er japanske jenter ganske bleke ja. Oppnås ved en blanding av høy solfaktor og lys sminke. De som ikke har naturlige dobbeløyelokk bruker gjerne en type tape for å lime øyelokket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett Tonari no Totoro.... :hjerter_rundt:

Den er så fantastisk...*sequax drømmer seg bort i Totoros sommerverden på vei i seng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg så første og andre episode av Gintama i går. Den er kjempemorsom, skikkelig fjåsete og ganske kul. Tror jeg må vurdere å se de neste 188 episodene og :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh lordylordylord, jeg fant nettopp tidenes AMV på YouTube. Ihvertfall for oss som liker blod og vold og sverd. Denne må du se, Belle!

Vet ikke hva slags musikk du liker, men noen har altså mikset Bleach og Manowar. Harrymetal og masse slossing. Wheeeee! ^^

Også er den kjempebra tima, passer bra med teksten, rytmen i musikken... alt!

iLwOPl5RPj8&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, og en til, som jeg har sett tusenvis av ganger. Denne er bare trist og fin og romantisk. Fra animeen Clannad som jeg ikke har sett - men jeg tror nok det er noen spoilers her.

Bør virkelig ses i fullskjerm. Og hvis noen lurer på hvordan man skal få vekk den røde boksen som sier "Moved accounts!", så er det å trykke på den lille pila helt til høyre (ved siden av fullskjerm-symbolet) på linja under videoen og så trykke på den røde firkanten som kommer opp (den som sier "Turn off annotations")

Enjoy!

qi9RrmZsTAs&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett The cat returns i dag ( ghibli ) for første gang! For en fantastisk film!! Regissert av Morita, en av Ghibli's nye regissører fra den kommende generasjonen. Super!

Terningkast 6!!! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: AMV'er er da ikke spamming Pingting. :fnise: Likte veldig godt den Bleach'en altså, selv om Manowar blir litt for harry for meg. :ler:

xxxHolic tør jeg ikke se, for jeg har lest så veldig lite av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett The cat returns i dag ( ghibli ) for første gang! For en fantastisk film!! Regissert av Morita, en av Ghibli's nye regissører fra den kommende generasjonen. Super!

Terningkast 6!!! :dagens-rose:

Oi, da må jeg kanskje se den og da! :)

:hoppe: AMV'er er da ikke spamming Pingting. :fnise: Likte veldig godt den Bleach'en altså, selv om Manowar blir litt for harry for meg. :ler:

xxxHolic tør jeg ikke se, for jeg har lest så veldig lite av det.

Vaaaah? Synes du MANOWAR er harry? Skjønner ikke hvor du får det fra :ironi:

Haha, off, jeg har hatt studiehelg, så jeg har sitti mye på YouTube. Tror jeg har lagt til rundt 20 nye AMVer i bokmerkene mine hvorav halvparten av Bleach. Flinke studenten :fnise:

Det er egentlig ingen spoilere på den xxxHolic-greia, men skjønner godt om du styrer unna altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da må jeg kanskje se den og da! :)

Ja, anbefales! Utrolig historie...for en fantasi de folka har!! Hovedpersonen, Haru, har også en veldig spesiell måte å snakke på ;) Hun drar vokalene noe voldsomt...så en vanlig japansk...eeeh ? Blir EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, anbefales! Utrolig historie...for en fantasi de folka har!! Hovedpersonen, Haru, har også en veldig spesiell måte å snakke på ;) Hun drar vokalene noe voldsomt...så en vanlig japansk...eeeh ? Blir EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH... :fnise:

Haha, så morsomt.

Jeg og J så på Princess Tutu i går, den serien tror jeg kanskje du kunne likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så morsomt.

Jeg og J så på Princess Tutu i går, den serien tror jeg kanskje du kunne likt?

Da skal jeg sjekke den ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten tatt en viktig avgjørelse i helga; å ikke se på Bleach igjen før fillerne er over. Nå få rdet være nok altså, de manusforfatterne voldtar jo det som er av karakterer, plott og stemning i hele serien. Urk.

Såh - kikke på gamle episoder så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har forresten tatt en viktig avgjørelse i helga; å ikke se på Bleach igjen før fillerne er over. Nå få rdet være nok altså, de manusforfatterne voldtar jo det som er av karakterer, plott og stemning i hele serien. Urk.

Såh - kikke på gamle episoder så lenge.

Eller lese? *poke* Kjempegøy å lese. :fnise: Jeg er forresten helt enig med deg. Jeg kommer snart til en fillerhistorie nå (episode 129-139 eller noe sånt) som jeg fint hopper over. Vampyrfilleren holdt nesten på å ta knekken på Bleach for meg. Det risikerer jeg ikke igjen. :fnise:

Jeg gleder meg forresten til jeg har lest ferdig Bleach. Da skal jeg browse gjennom hundrevis av AMV'er. :ler:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja STYR unna. Jeg blir gal. Har lest et sted at Kubo Tite ser på animeen hver uke, håper det er derfor han er så treig med å skrive nye kapitler - han ligger konstant i krampegråt under skrivebordet sitt. Den zanpactou-hsitorien som har vært nå var morsom de første 3 episodene, det var liksom interessant å se hvordan de visualiserte de ulike zanpactouene. Men så går det bare over til at de ødelegger ting fra originalhistorien, og det irriterer meg sånn! gah! Eksempel: såvidt jeg husker er det vel bare Zangetsu (Ichigo) og Zabimaru (Renji) Kubo Tite har vist i materialisert form? Zangetsu var lik i fillerepisodene nå, men Zabimaru!?

Zabimaru i originalhistorien. Kul og tøff, og litt skummel. Er et våpen, passer til Renji. Den scenen der var så utrolig kul og intens.

Zabimaru i fillerne. WTF!?! Big boob lady med grønn pels og en liten, irriterende drittunge med rosa hår som stadig sier til big boob lady at hu har feit ræv. I forrige episode skulle den rosahårede ut å finne seg sjæl og stakk av, mens Renji dilla rundt som en eller annen tafatt tusseladd.

Er det rart jeg ikke gidder mer?

*host* Unnskyld, det måtte ut. :fnise:

Lese bra. Jeg burde lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer spam:

Samurai Champloo: Word to your mother

YX6IIfoKdj0&annotation_id=annotation_305295&feature=iv

(jeg er ikke noe glad i hiphop en gang, men denne er altså så bra laga!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja STYR unna. Jeg blir gal. Har lest et sted at Kubo Tite ser på animeen hver uke, håper det er derfor han er så treig med å skrive nye kapitler - han ligger konstant i krampegråt under skrivebordet sitt. Den zanpactou-hsitorien som har vært nå var morsom de første 3 episodene, det var liksom interessant å se hvordan de visualiserte de ulike zanpactouene. Men så går det bare over til at de ødelegger ting fra originalhistorien, og det irriterer meg sånn! gah! Eksempel: såvidt jeg husker er det vel bare Zangetsu (Ichigo) og Zabimaru (Renji) Kubo Tite har vist i materialisert form? Zangetsu var lik i fillerepisodene nå, men Zabimaru!?

Zabimaru i originalhistorien. Kul og tøff, og litt skummel. Er et våpen, passer til Renji. Den scenen der var så utrolig kul og intens.

Zabimaru i fillerne. WTF!?! Big boob lady med grønn pels og en liten, irriterende drittunge med rosa hår som stadig sier til big boob lady at hu har feit ræv. I forrige episode skulle den rosahårede ut å finne seg sjæl og stakk av, mens Renji dilla rundt som en eller annen tafatt tusseladd.

Er det rart jeg ikke gidder mer?

*host* Unnskyld, det måtte ut. :fnise:

Lese bra. Jeg burde lese.

:sjokk: Hva i alle dager? :riste: De kan ihvertfall holde seg til orginialhistorien. Blærk!

Lese er bra. Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...