Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått en idè til underholdning for i kveld :lol:

Fant en med Silverfang:

http://www.youtube.com/watch?v=vtMbqHX_em8...feature=related

Bortsett fra Mummi er Silverfang den første animefilmen jeg så, dubbet til norsk av alle ting.. Faren til en venn av meg hadde et firma som drev med import av filmer så der hadde vi god tilgang til all slaks mulig rart. Men har sett de på japansk i ettertid ;)

Herlig pompøs på en måte bare anime og manga kan få ordentlig til (og komme unna med!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pingting:

Et spørsmål fra dataeksperten........:

Hvordan får du til å lime inn videoene her ?

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geniale greier!! :danse:

Og denne, da :

Sangen er så glad! :danse:

Wow!! Jeg søkte litt for morro skyld på youtube og fant netopp ut at det er laget en Sølvhingsten tegnefilm! :overrasket:

Har sett 5 min, den virker gaske teit men jeg tror nok jeg skal få pløyd gjennom den en gang jeg har bedre tid.

Sambo vil ha headsettet.. :tristbla: Og siden jeg er så snill skal han heller få det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen er så glad! :danse:

Wow!! Jeg søkte litt for morro skyld på youtube og fant netopp ut at det er laget en Sølvhingsten tegnefilm! :overrasket:

Har sett 5 min, den virker gaske teit men jeg tror nok jeg skal få pløyd gjennom den en gang jeg har bedre tid.

Sambo vil ha headsettet.. :tristbla: Og siden jeg er så snill skal han heller få det :sjarmor:

Snill jente, du! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg vet det ;) Vi hadde to men det ene er ødelagt Og siden jeg tross alt kan bruke den som fortsatt funker så mye jeg vil i ukedagene skal han heller få kose seg med musikk i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg vet det ;) Vi hadde to men det ene er ødelagt Og siden jeg tross alt kan bruke den som fortsatt funker så mye jeg vil i ukedagene skal han heller få kose seg med musikk i helgen

Hensynsfullt! Kan ikke si det samme om bikkja her som nettopp har sluppet en helråtten smyger........ :hund::fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett på My neighbours The Yamadas i kveld....

Veldig annerledes enn de andre Ghibliene jeg har sett, men artig var den!! Syns Ghibli-filmene blir bedre og bedre for hver gang jeg ser dem, så gleder meg til å se den igjen! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting:

Et spørsmål fra dataeksperten........:

Hvordan får du til å lime inn videoene her ?

:rødme:

Du trykker på "Sett inn spesialelement" og velger "Youtube film". I dialogboksen limer du inn det som kommer etter v= i adresselinja på YouTube. Så hvis adressa er http://www.youtube.com/watch?v=EB92K56U1Vo så limer du inn det jeg har merket i rødt :)

Hvis du gjør det så blir det sånn:

EB92K56U1Vo

Kom på denne da Shade linket til Silverfang-videoen. Denne videoen er verdensmesterskap i lipsync assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trykker på "Sett inn spesialelement" og velger "Youtube film". I dialogboksen limer du inn det som kommer etter v= i adresselinja på YouTube. Så hvis adressa er http://www.youtube.com/watch?v=EB92K56U1Vo så limer du inn det jeg har merket i rødt :)

Hvis du gjør det så blir det sånn:

EB92K56U1Vo

Kom på denne da Shade linket til Silverfang-videoen. Denne videoen er verdensmesterskap i lipsync assa!

Hvor trykker jeg på "sett inn spesialelement" ? Sorry, veit jeg er helt grønn....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pingting:

Fabelaktig lip sync!!! :hoho:

...jeg vil ikke vite hvor lang tid det har tatt å lage den der. Noen på YouTube har litt for mye fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor trykker jeg på "sett inn spesialelement" ? Sorry, veit jeg er helt grønn....... :sjenert:

Nesten helt til venstre i øverste hjørnet når du skriver en ny forummelding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handler Worlds Unbroken om? :)

Pingting:

Jeg skal ta en kikk på videoen når jeg får headsettet igjen :fnise:

Men jeg så såvidt på det nå og jeg kjente jo igjen nesten alle :danse: Jeg var ikke klar over at det var laget en Conan serie men jeg burde jo innen nå ha innsett at populære tegneserier alltid blir tegnefilm i Japan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...