Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

:fnise: Picachu var jo helten da. :ler:

Nå har jeg lest første kapittel av Mushishi og føler meg litt :klø: , :overrasket: og :popcorn: . Er jo bare 14 kapittel å lese, så jeg skal nå se hvordan den utvikler seg. Har egentlig den samme følelsen ang xxxHolic som jeg startet i går, men jeg gir ikke opp så lett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest første kapittel av Mushishi og føler meg litt :klø: , :overrasket: og :popcorn: . Er jo bare 14 kapittel å lese, så jeg skal nå se hvordan den utvikler seg. Har egentlig den samme følelsen ang xxxHolic som jeg startet i går, men jeg gir ikke opp så lett. :fnise:

Har ikke lest noen av dem, men har sett animeene. Likte begge to veldig godt, særlig andre xxxHolic-serien. Den er så kult tegna, synes jeg.

Bleach-episoden som kom ut i går var helt bedriten :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noen av dem, men har sett animeene. Likte begge to veldig godt, særlig andre xxxHolic-serien. Den er så kult tegna, synes jeg.

Bleach-episoden som kom ut i går var helt bedriten :dry:

Andre xxxHolic? :klø: Men enig i at den er kjempekult tegna altså.

:fnise: Hvordan ligger Bleach animeen an i forhold til mangaen? For nå har jeg bare ca. 150 kapittel igjen før jeg er i mål. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre xxxHolic? :klø: Men enig i at den er kjempekult tegna altså.

:fnise: Hvordan ligger Bleach animeen an i forhold til mangaen? For nå har jeg bare ca. 150 kapittel igjen før jeg er i mål. :dåne:

Ja, det er to sesonger av animeen. Den første heter vel bare xxxHolic, den andre heter xxxHolic: Kei. Jeg likte den første godt, men andresesongen var superbra! Aner ikke hvordan de er i forhold til mangaen da.

Bleach har gått fra én fillerhistorie til en annen. Tror de skal begynne på mangaen i april en gang. *sukk* Den første fillerhistorien var vel egentlig litt morsom til å begynne med; den begynner med at alle zanpactouene materialiserer seg. Var litt morsomt å se hvordan de så ut, de har vært ganske kreative. Men så ble det dårlig. Og nå fortsetter de med dårlig. Gaaaah. Gleder meg til originalhistorien begynner igjen altså. Du har mye å se frem til :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Gleder meg veldig. Men jeg må bare få lest ferdig først. :fnise:

Jeg leste på myanimelist.net at dersom man skal lese xxxHolic så bør man også lese Tsubasa Reservoir Chronicle fordi de to historiene flettes sammen, spesielt etter kapittel 100 eller noe. Det kunne visst bli litt vanskelig å forstå xxxHolic uten å samtidig lese Tsubasa. Men jeg klager ikke jeg altså. Gøy å lese mye forskjellig synes jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Gleder meg veldig. Men jeg må bare få lest ferdig først. :fnise:

Jeg leste på myanimelist.net at dersom man skal lese xxxHolic så bør man også lese Tsubasa Reservoir Chronicle fordi de to historiene flettes sammen, spesielt etter kapittel 100 eller noe. Det kunne visst bli litt vanskelig å forstå xxxHolic uten å samtidig lese Tsubasa. Men jeg klager ikke jeg altså. Gøy å lese mye forskjellig synes jeg. :nigo:

Jah, jeg visste det var noe jeg hadde glemt å sette på lista mi over ting som må sees! :klaske:

*tusler inn på myanimelist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke de nyeste Pokémon seriene da. De burde begynne å vise de gamle på TV. Dagens barn får jo ikke gleden av å se de episodene jeg vokste opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset angående jbox, Belle! Har sett på mye jeg har LYST PÅ!! Blant annet de ultra kawaii TOTOROPUTENE!!!!!:)

http://www.jbox.com/ANIME/ANST_1.html

Tenk deg så fantastisk å ha på barnerommet når det blir aktuelt en gang.....til da skal jeg passe på dem.....;)

Noen som nevnte at de skulle på Ghibli-museet: me too! Reiser til Japan igjen neste år....da skal det hamstres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som nevnte at de skulle på Ghibli-museet: me too! Reiser til Japan igjen neste år....da skal det hamstres!!

...kan jeg få bli med i kofferten? Vææærsåsnill? *dådyrøyne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan jeg få bli med i kofferten? Vææærsåsnill? *dådyrøyne*

Det skal du ikke se bort ifra at du kan ;)

Kanskje jeg får kjøpt en Totoro-koffert og pute/dyne så du får det mer komfortabelt på hjemveien! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke se bort ifra at du kan ;)

Kanskje jeg får kjøpt en Totoro-koffert og pute/dyne så du får det mer komfortabelt på hjemveien! :sove:

Wohooooh! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er lett å folde sammen ? :gjeiper:

:hoho: ikke enda, men du reiser neste år, sant? Da har jeg tid til å få operert inn et par ledd til eller noe :fnise:

(skulle nesten tro det ville blitt billigere å kjøpe en flybillett, men det ville jo vært en kjedelig løsning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: ikke enda, men du reiser neste år, sant? Da har jeg tid til å få operert inn et par ledd til eller noe :fnise:

(skulle nesten tro det ville blitt billigere å kjøpe en flybillett, men det ville jo vært en kjedelig løsning)

:tongue: Ja, hva er livet uten utfordringer ?? La meg vite hvordan operasjonene går...I tillegg kan jeg anbefale å begynne på turning og i det hele tatt å bøye og tøye deg når du har mulighet for det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg vil reise til Japan en gang (på et fly, i et flysete, ikke i en koffert. Sorry Sequax ;)) Skal bare lære meg litt mer japansk først (jepp, jeg er språknerd også...)

Er det forresten noen som har sett Soul Eater her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Gutt_*
Tror nok jeg vil reise til Japan en gang (på et fly, i et flysete, ikke i en koffert. Sorry Sequax ;)) Skal bare lære meg litt mer japansk først (jepp, jeg er språknerd også...)

Er det forresten noen som har sett Soul Eater her? :)

Jepp^^ Den var grei syntes jeg, men kom ikke helt inn i topplisten!

Eller så er det mange anime som er utrolig kult å se på:

One Piece (Pirater.Addicting.Veldig lik Bleach og Naruto)

Gintama (Sær.Skiller seg ut fra det normale anime settingene.UTROLIG MORSOM!)

Eller så anbefaler jeg ToraDora og Clannad for de som er interessert i kjærlighet hisotrie!

Masse mer! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også til Japan. :grine: Har du tenkt til å dra til en Harajuku gate? Det vil jeg hehe og ta masse bilder. :popcorn:

Jepp!! Skal innom Harajuku denne gangen! Leste om det ETTER vi var der forrige gang.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg vil reise til Japan en gang (på et fly, i et flysete, ikke i en koffert. Sorry Sequax ;)) Skal bare lære meg litt mer japansk først (jepp, jeg er språknerd også...)

Er det forresten noen som har sett Soul Eater her? :)

Jeg er også komplett språknerd....;)

Driver og lærer meg japansk på egen hånd; har tatt for meg Hiragana i første omgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også komplett språknerd....;)

Driver og lærer meg japansk på egen hånd; har tatt for meg Hiragana i første omgang! :)

Så bra! Jeg har lært meg hiragana og katakana, og noen kanji (men de er det så lenge siden jeg har sett på at jeg knapt husker dem). Også har jeg språkkurs på MP3, så jeg snakker japansk til middagen min ;)

-----

Gintama har jeg sett så mange rare sitater fra nå at jeg bare er nødt til å se den. Den virker utrolig morsom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...