Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Zabimaboob :dry:

Æsj, skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe all mangaen. er så utrolig kos med ordentlig bok! De har et sett med de første 25 heftene eller noe på Outland, men det koster over 1000-lappen! :haar:

Hvor langt har du kommet i mangaen nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Zabimaboob :dry:

Æsj, skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe all mangaen. er så utrolig kos med ordentlig bok! De har et sett med de første 25 heftene eller noe på Outland, men det koster over 1000-lappen! :haar:

Hvor langt har du kommet i mangaen nå da?

Huff, det var dyrt. Jeg også kunne tenkt meg hele Bleach i bokform. *drømme*

Jeg har lest til og med kapittel 309. :hoppe:

Zabimaboob! :skratte:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Aaaah! Jeg digger Kenpachi! (Har ei venninne som har en diger crush på ham, raringen)

Nnoitra *grøss*

Skrevet
Aaaah! Jeg digger Kenpachi! (Har ei venninne som har en diger crush på ham, raringen)

Nnoitra *grøss*

Kenpachi er kul. :Nikke: Jeg har forresten en crush på Hitsugaya jeg. :flau::fnise: Og Grimmjow er bare sex on a stick. :skratte: Nei, nå går jeg og graver meg ned. :fnise:

*grøsser med deg*

Skrevet
Kenpachi er kul. :Nikke: Jeg har forresten en crush på Hitsugaya jeg. :flau::fnise: Og Grimmjow er bare sex on a stick. :skratte: Nei, nå går jeg og graver meg ned. :fnise:

*grøsser med deg*

Naaw, sinnasmurfen! :happy:

Grimmjow, sier du? Værsågod:

fi2QsoKoMXM

Skrevet (endret)

Oooooh, den var stilig. :lur:

*knis-knis* Sinnasmurfen. :rødme:

*føler seg veldig fjortis for øyeblikket :sjenert: *

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Forresten folkens, jeg har kjøpt meg Howl's Moving Castle boken (av Diana Wynne Jones). Gleder meg til å begynne å lese. :hoppe: (selv om dette strengt tatt ikke har noe å gjøre med anime :sjenert: )

Skrevet

Haha, velkommen i fjortisklubben! :happy:

*prøver å komme opp med en unnskyldning for hvorfor jeg i en aldser av 26 synes tegnefilmfigurer er kjekke/pene/sexy/whatever*

Skrevet
Haha, velkommen i fjortisklubben! :happy:

*prøver å komme opp med en unnskyldning for hvorfor jeg i en aldser av 26 synes tegnefilmfigurer er kjekke/pene/sexy/whatever*

:skratte:

Skrevet
:skratte:

Men sånn heeelt seriøst: Renji vinner kjekkaskonkurransen.

Skrevet
Men sånn heeelt seriøst: Renji vinner kjekkaskonkurransen.

:fnise: Byakuya er heller ikke å forakte. :lur: Men altså, Hitsugaya vinner hos meg. :sjenert:

Skrevet

Hisagi!

Jeg har visst en greie for tattiser.

Skrevet
Forresten folkens, jeg har kjøpt meg Howl's Moving Castle boken (av Diana Wynne Jones). Gleder meg til å begynne å lese. :hoppe: (selv om dette strengt tatt ikke har noe å gjøre med anime :sjenert: )

Å! La oss vite om den svarer til forventningene!!

Jeg har nå fått kjøpt alle Ghiblier som er blitt laget ( med unntak av Ponyo ) så nå har jeg snart komplett samling!!

Skrevet
Hisagi!

Jeg har visst en greie for tattiser.

:Nikke: Helt enig.

Skrevet

Ichigo = fullstendig uinteressant.

Skrevet

Jeg har nå fått kjøpt alle Ghiblier som er blitt laget ( med unntak av Ponyo ) så nå har jeg snart komplett samling!!

Wow! Flinke-Sequax!

Skrevet
Ichigo = fullstendig uinteressant.

:riste: Ikke enig. :fnise:

Skrevet
Wow! Flinke-Sequax!

:gjeiper:

Skrevet

Boken er god. Bedre historiemessig enn filmen, og jeg er veldig glad i filmen. Anbefales veldig altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...