Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Animemenn, folkens ? :gjeiper: Jeg foretrekker at mannfolka ikke er tegna.... :ler:

Som dette for eksempel? :fnise:

Neida. Så, joda, det er jo en fordel at mannfolka våre er virkelige. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen...!

(Foretrekker jo det jeg og da, kjæresten min er heldigvis helt tredimensjonell. Og han eksisterer på ordentlig - det er noe jeg synes er ganske praktisk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål:

hvor langt har anime-Bleach kommet i forhold til manga-Bleach egentlig? Nå tenker jeg antall episoder i forhold til kapittel. Er nysgjerrig på når jeg kan begynne å se på Bleach AMV'er og slikt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som dette for eksempel? :fnise:

Neida. Så, joda, det er jo en fordel at mannfolka våre er virkelige. :ler:

:fnise: Kanskje uten rødt hår og blå ører ??!! :hoho:

Jamen...!

(Foretrekker jo det jeg og da, kjæresten min er heldigvis helt tredimensjonell. Og han eksisterer på ordentlig - det er noe jeg synes er ganske praktisk.)

Det er jo lov å drømme seg bort.....blå himmel og grønt gress tar jeg, mens du og Belle kan kose dere med gubbene! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaviseee. Den siste Bleach-episoden som fulgte mangaen var ep 226, den er basert på kapittel 338 til 340 (fant kjekk tråd her). Etter det er ep 227 og 228 basert på omaker (de små, morsomme greiene. 228 er strandepisoden. Den var bare fanservice. ^^ Halloh, liksom.

Etter det så har det vært de grusomme fillerne... :(

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Da er jeg jo snart i mål da. :hoppe: Gleder meg til å kunne titte litt på youtube uten å være pissenervøs for å spoile. :fnise:

Renji gjør svære tatoveringer skikkelig sexy. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan spamme deg, så lenge jeg ^^

Jeg synes denne var så fin. Litt shitty kvalitet, men ganske godt gjort. Og fine, fine sangen.

pUOkflYo5_U

Og denne er interessant, den er egentlig eksempel på hvordan en i utgangspunktet god AMV kan bli fullstendig ødelagt av feil effekter. Jeg digger hvordan h*n som har laget den har satt sammen klipp og brukt zoom og slikt - veldig fin rytme i videoen - men de der kjipse fargeeffektene (fra ca. o:40 og utover) gjør meg gal.

j7g1yXf96N0

Og denne er skikkelig kul. Digger sangen ^^

QqPwuoZ_czw&feature=channel

(hm, du har sett hele Rukia sin fight mot Aaroniero Arruruerie? Hvis ikke: spoiler!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Iiiiik. *lukker øynene og løper langt bort* Godt du sa det var spoiler. :fnise:

Fiiine AMV'ene forresten. :happy: Prøver å finne noe fra Fairy Tail, men det er overraskende lite som finnes. *hmmph*

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg synes cosplay er rimelig sært - men det er jo veldig kult og imponerende når folk får det til! (som er omtrent én av titusen ganger elle rnoe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh puh, bra jeg sa det da! Da får du se den om litt. ^^

Mens vi snakker om ekte fyrer...

Eller verdens søteste cosplay.

Jeg vil ha en sånn! :lur:

Og mini der var kjempesøt.

Jeg synes jo cosplay er stilig å se på da, sær som jeg er ;)

Men de må selvfølgelig få det ordentlig til! Når jeg ser bilder av noen som bare har på seg noe halveis blir jeg nesten litt flau på deres vegne..

Har ikke fått dratt innom Outland enda og så ble jeg plutselig invitert i bursdag i morgen så det ser ikke ut som om det blir den helt store film helgen for meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo cosplay er stilig å se på da, sær som jeg er ;)

Men de må selvfølgelig få det ordentlig til! Når jeg ser bilder av noen som bare har på seg noe halveis blir jeg nesten litt flau på deres vegne..

Ja, det er sant. Det er et eller annet med en 100 kg tung amerikansk datanerd i hjemmelaget kostyme som ikke er helt... bra. Huff.

Nå ble jeg sittende å google litt, og fant definitivt verdens supersøteste cosplay. For de som er kjent med Death Note ihvertfall. Her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at cosplay er ultrasært, men samtidig veldig kult når de får det til.

Tnåååå, Nel. :hjerte:

Urk, jeg hater tær. Derfor klarer jeg ikke å se på L altfor lenge om gangen. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...