Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Haha, velkommen i fjortisklubben! :happy:

*prøver å komme opp med en unnskyldning for hvorfor jeg i en aldser av 26 synes tegnefilmfigurer er kjekke/pene/sexy/whatever*

Hvis det hjelper deg så er jeg 27 og jeg har det på samme måten :ler:

Har hatt noen crush på diverse tegnefilmfigurer ja. Særlig de litt dystre mystiske (gjerne også langhårete) mennene som er slemme til å begynne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det hjelper deg så er jeg 27 og jeg har det på samme måten :ler:

Har hatt noen crush på diverse tegnefilmfigurer ja. Særlig de litt dystre mystiske (gjerne også langhårete) mennene som er slemme til å begynne med..

jeg er tjueseksåethalvt, da... :sjenert:

Men det er godt å se det er flere :ler:

(nevn noen eksempler a? He?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jailbait! :ler:

:flau::lol:

Jeg liker veldig godt Ulquiorra også jeg. Synes han er litt snasen. :fnise: (og jeg er forresten tjuefemogethalvt)

Nå kan jeg også krysse av enda en Ghiblifilm på listen min. :hoppe: Så Ged Senki, Tales From Earthsea i går. Den var veldig sær, men samtidig veldig fin.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miyu Irino har absolutt potensiale for litt sikling men har er litt for ung. :ler:

Ellers kommer jeg ikke på noen. Googlet litt for å se om jeg fant noe men den gang ei... Jeg kom på noen fra Elfquest men det er strengt tatt hverken manga eller anime ;)

Jeg liker de litt androgyne og da, litt sånn Johnny Depp aktig og gjerne enda mer feminin og :fnise: Men jeg tror strengt tatt jeg bare er påvirket av manga og anime fra tidlig alder og derfor har ett skrudd syn på mannlig skjønnhet :rolleyes:

Åh jeg tenkte jeg skulle kjøpe Tales From Earthsea i løpet av uken og på lørdag skal jeg krølle meg sammen i sofaen med masse sjokolade og ostepopp :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='^^Belle^^' date='23.02.2010 (09:25) '

Nå kan jeg også krysse av enda en Ghiblifilm på listen min. :hoppe: Så Ged Senki, Tales From Earthsea i går. Den var veldig sær, men samtidig veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau::lol:

Jeg liker veldig godt Ulquiorra også jeg. Synes han er litt snasen. :fnise: (og jeg er forresten tjuefemogethalvt)

Nå kan jeg også krysse av enda en Ghiblifilm på listen min. :hoppe: Så Ged Senki, Tales From Earthsea i går. Den var veldig sær, men samtidig veldig fin.

God morgen!

Ulquiorra blir litt for emo for min del, ellers fullt forståelig :ler:

Sært er jo som regel bra, da... i min verden ihvertfall, hehe. Hva slags sær da egentlig? Sånn rar-sær? Surrealistisk-sær?

Miyu Irino har absolutt potensiale for litt sikling men har er litt for ung. :ler:

Ellers kommer jeg ikke på noen. Googlet litt for å se om jeg fant noe men den gang ei... Jeg kom på noen fra Elfquest men det er strengt tatt hverken manga eller anime ;)

Jeg liker de litt androgyne og da, litt sånn Johnny Depp aktig og gjerne enda mer feminin og :fnise: Men jeg tror strengt tatt jeg bare er påvirket av manga og anime fra tidlig alder og derfor har ett skrudd syn på mannlig skjønnhet :rolleyes:

Åh jeg tenkte jeg skulle kjøpe Tales From Earthsea i løpet av uken og på lørdag skal jeg krølle meg sammen i sofaen med masse sjokolade og ostepopp :popcorn:

Jeg ser hva du mener ;)

Langt hår er alltid en fordel har jeg funnet ut. Alltid. Huff, dette begynner å minne om "Har du sær smak i menn?"-tråden.

:ler:

[quote name='^^Belle^^' date='23.02.2010 (09:25) '

Nå kan jeg også krysse av enda en Ghiblifilm på listen min. :hoppe: Så Ged Senki, Tales From Earthsea i går. Den var veldig sær, men samtidig veldig fin.

Den er på vei til meg fra England i skrivende stund! :sol:

Gleder meg! :)

Skal alle se den eller? Da burde jeg og! Kan be J om skaffe den, så har vi noe å se på i helga vi og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Ulquiorra blir litt for emo for min del, ellers fullt forståelig :ler:

Sært er jo som regel bra, da... i min verden ihvertfall, hehe. Hva slags sær da egentlig? Sånn rar-sær? Surrealistisk-sær?

Jeg ser hva du mener ;)

Langt hår er alltid en fordel har jeg funnet ut. Alltid. Huff, dette begynner å minne om "Har du sær smak i menn?"-tråden.

:ler:

Skal alle se den eller? Da burde jeg og! Kan be J om skaffe den, så har vi noe å se på i helga vi og. :)

Ja, syns det! :gjeiper: Men får den nok ikke før om ei uke ++. Vent til jeg har fått den, ellers vil jeg ikke væme i "Alle-vi-som-skal-se-Tales-from-earthsea"-gjengen mer! :snurt::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns det! :gjeiper: Men får den nok ikke før om ei uke ++. Vent til jeg har fått den, ellers vil jeg ikke væme i "Alle-vi-som-skal-se-Tales-from-earthsea"-gjengen mer! :snurt::eeeh:

:ler:

Jeg har ventet lenge allerede så jeg kan vente litt til ;)

Har egentlig en travel uke så det gjør ikke noe å utsette butikkbesøket.

(for å ikke snakke om hvor utrooooooooooolig snill jeg er :sjarmor: )

Hm, når jeg tenker meg om er det mulig jeg tar en tur innom Outland i løpet av uken uansett. Må se om det er kommet noen nye blader :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har ventet lenge allerede så jeg kan vente litt til ;)

Har egentlig en travel uke så det gjør ikke noe å utsette butikkbesøket.

(for å ikke snakke om hvor utrooooooooooolig snill jeg er :sjarmor: )

Hm, når jeg tenker meg om er det mulig jeg tar en tur innom Outland i løpet av uken uansett. Må se om det er kommet noen nye blader :fnise:

Yaaay!! :5: Vi får finne en dato så alle ser den på samme kveld... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når jeg tenker meg om er det mulig jeg tar en tur innom Outland i løpet av uken uansett. Må se om det er kommet noen nye blader :fnise:

Outland stjeler alle pengene mine! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tales from Earthsea: den var litt rar-sær og surrealistisk-sær på samme tid. Og litt jeg-forstår-ikke-hvorf...aha-okei-jeg-skjønner-sær. :fnise: Og så hadde den verdens mest creepy bad-guy. Skrik! ( :sjenert: Dere skjønner når dere har sett filmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tales from Earthsea: den var litt rar-sær og surrealistisk-sær på samme tid. Og litt jeg-forstår-ikke-hvorf...aha-okei-jeg-skjønner-sær. :fnise: Og så hadde den verdens mest creepy bad-guy. Skrik! ( :sjenert: Dere skjønner når dere har sett filmen)

Hørtes kult ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tales from Earthsea: den var litt rar-sær og surrealistisk-sær på samme tid. Og litt jeg-forstår-ikke-hvorf...aha-okei-jeg-skjønner-sær. :fnise: Og så hadde den verdens mest creepy bad-guy. Skrik! ( :sjenert: Dere skjønner når dere har sett filmen)

Gleder meg! :hoppe:

Jeg har "funnet" sesong 2 av El Hazard så jeg skal kose meg med den i helgen istedenfor.

Wohoo! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har "funnet" sesong 2 av El Hazard så jeg skal kose meg med den i helgen istedenfor.

Wohoo! :popcorn:

Min kjære reiste nettopp så jeg skal være skikkelig enstøing og ha Ghiblimaraton i helgen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære reiste nettopp så jeg skal være skikkelig enstøing og ha Ghiblimaraton i helgen. :strix:

Høres ut som en herlig helg, spør du meg! :rødme: Hvilke filmer står på lista ? Kronologisk, please! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg, spør du meg! :rødme: Hvilke filmer står på lista ? Kronologisk, please! :gjeiper:

:fnise: Jeg har jo skaffet meg hele samlingen, men det blir ihvertfall Laputa: Castle in the sky, My Neighbour Totoro og Kiki's Delivery Service. Kanskje, dersom jeg føler meg skikkelig selvskadersk, blir det også Grave of the Fireflies. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Jeg har jo skaffet meg hele samlingen, men det blir ihvertfall Laputa: Castle in the sky, My Neighbour Totoro og Kiki's Delivery Service. Kanskje, dersom jeg føler meg skikkelig selvskadersk, blir det også Grave of the Fireflies. :sjenert:

Ut i fra det folk har sagt her gleder jeg meg til min egen reaksjon etter at jeg har sett Grave of the Fireflies. Blir jeg like trist, mon tro..? Time will show! Den er også på vei from the UK!

Bortsett fra GOTF har du jo sett deg ut skikkelige feel good'ere, da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf. Har en dårlig dag, så i kveld blir det en øl og overdose med anime, tror jeg. Har GOTF på harddisk, men det er kanskje ikke riktige filmen når humøret er dårlig? ;)

Har også en som heter Sword of the Stranger. Aner ikke hva den handler om, men den har samuraier. Eller så blir det Bleach-overdose. Med gamle episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt så nyskjerrig på GOTF at jeg lurer på om jeg skal kjøpe den til helgen :ler:

Det kan være veldig deilig å se på triste filmer av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig nysgjerrig på GOTF...og spent på om jeg syns den er like trist som dere andre som har sett den! Blir ikke like lett rørt av tegnefilmer, egentlig...

Nå har jeg forresten Porco Rosso i bakgrunnen...snål film så langt! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...