Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har sett Totoro og Ponyo. Og har to filmer på harddisken, jobber med å skaffe meg flere Hvis du liker stemningen i Mushishi tror jeg du vil ha stor glede av Spirited Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 #202 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis du liker stemningen i Mushishi tror jeg du vil ha stor glede av Spirited Away Skal se på den ganske snart, lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 14. februar 2010 Skal se på den ganske snart, lover! GOOD GIRL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 14. februar 2010 Så Only Yesterday idag.....Så koselig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2010 #205 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det bare jeg som er sær og liker Princess Mononoke? Syntes den var så ubeskrivelig fantastisk jeg. Pingting: Bleach * Dark Knight = Den var kjempekul! Her er en helt fantastisk AMV fra Princess Mononoke :rødme: u3m1rm2PxUw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 #206 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det bare jeg som er sær og liker Princess Mononoke? Syntes den var så ubeskrivelig fantastisk jeg. Pingting: Bleach * Dark Knight = Den var kjempekul! Har ikke sett den enda, men den er også på lista over bør-se-filmer (herlighet så lang den lista begynner å bli!). Ja, den traileren er gul. Gin = *grøss* = bra joker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2010 #207 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis du liker stemningen i Mushishi tror jeg du vil ha stor glede av Spirited Away *legger skumle planer om å se den i kveld* Hvis jeg klarer å være flink student i dag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2010 #208 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde stor glede av Spirited Away selv om jeg så langt ikke liker Mushishi. Poenget er: vær flink student og se den i kveld, fordi den er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2010 #209 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis du liker stemningen i Mushishi tror jeg du vil ha stor glede av Spirited Away Så den i går kveld :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. februar 2010 #210 Del Skrevet 17. februar 2010 Så den i går kveld :rødme: Yay! Likte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2010 #211 Del Skrevet 17. februar 2010 Yay! Likte du den? Selvfølgelig! Men det var ikke noen overraskelse, egentlig. Er jo Miyazaki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2010 #212 Del Skrevet 17. februar 2010 Da er Gintama under anskaffelse! Så de første 5 minuttene av første episode og ble overbevist. *gleder seg* Ny episode av Bleach i dag og. Tror jeg må til Japan og drepe et par manuskriptforfattere, det er da f*** meg grenser for hvor mye det er lov å voldta en i utganspunktet kul serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 18. februar 2010 Selvfølgelig! Men det var ikke noen overraskelse, egentlig. Er jo Miyazaki. Yaaaay!!! Er den ikke helt nydelig?? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det bare jeg som er sær og liker Princess Mononoke? Syntes den var så ubeskrivelig fantastisk jeg. Pingting: Bleach * Dark Knight = Den var kjempekul! Her er en helt fantastisk AMV fra Princess Mononoke :rødme: u3m1rm2PxUw Ja, det er du som er sær... Neida!! Kommer jo helt an på hva du ser etter i en anime; for meg blir Mononoke litt for lang og litt for krigersk Har fått Porco Rosso i postkassen...den har jeg ikke sett før!! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 #215 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er du som er sær... Neida!! Kommer jo helt an på hva du ser etter i en anime; for meg blir Mononoke litt for lang og litt for krigersk Har fått Porco Rosso i postkassen...den har jeg ikke sett før!! Gleder meg!! Jeg liker jo blod og gørr og sånn da. Liker kanskje litt mer ''voksen-anime''. Jeg har forresten bare mindre enn 90 kapittel igjen før jeg er à jour med Bleachmangaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #216 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg liker jo blod og gørr og sånn da. Liker kanskje litt mer ''voksen-anime''. Jeg har forresten bare mindre enn 90 kapittel igjen før jeg er à jour med Bleachmangaen. Jeg liker ikke blod og gørr, men en god skrekkfilm med overnaturlige elementer sier jeg ikke nei til!! God anime for meg er: mystikk, stemning, fine tegninger og god historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 #217 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg liker jo blod og gørr og sånn da. Liker kanskje litt mer ''voksen-anime''. Jeg har forresten bare mindre enn 90 kapittel igjen før jeg er à jour med Bleachmangaen. Du burde sjekke ut Gantz. Veeeeldig ecchi/guttemanga (dvs. at de putter inn en pupp der de har muligheten), men kjempekul historie! Og masse blod og gørr Beste mangaen jeg har lest ever (og fortsatt leser) er Blade of the Immortal. Fantastisk tegnestil, god histroie, morsom, blod og gørr... the works. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 #218 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg liker ikke blod og gørr, men en god skrekkfilm med overnaturlige elementer sier jeg ikke nei til!! God anime for meg er: mystikk, stemning, fine tegninger og god historie jeg tror kanskej Air kunne vært noe for deg? Det er både en TV-serie og en film. Filmen har jeg ikke sett, men serien var søt og fin, og med litt mystikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 #219 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg liker ikke blod og gørr, men en god skrekkfilm med overnaturlige elementer sier jeg ikke nei til!! God anime for meg er: mystikk, stemning, fine tegninger og god historie Jeg haaaater skrekkfilmer. *grøss* Jeg liker best fantasyanime jeg da, som Bleach og Fairy Tail. Magi og sånn er gøy. Du burde sjekke ut Gantz. Veeeeldig ecchi/guttemanga (dvs. at de putter inn en pupp der de har muligheten), men kjempekul historie! Og masse blod og gørr Beste mangaen jeg har lest ever (og fortsatt leser) er Blade of the Immortal. Fantastisk tegnestil, god histroie, morsom, blod og gørr... the works. Da er de to på listen. :happy: Mangalisten min ser forøvrig slik ut for tiden: Leser nå: Bleach Death Note Fairy Tail Mushishi Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE xxxHOLiC Plan to Read Blade of the Immortal Claymore GANTZ Shaman King Vampire Knight Vinland Saga Gøy med manga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #220 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg haaaater skrekkfilmer. *grøss* Jeg liker best fantasyanime jeg da, som Bleach og Fairy Tail. Magi og sånn er gøy. Jeg elsker også magi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå