Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg har sett Totoro og Ponyo. Og har to filmer på harddisken, jobber med å skaffe meg flere :)

Hvis du liker stemningen i Mushishi tror jeg du vil ha stor glede av Spirited Away :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du liker stemningen i Mushishi tror jeg du vil ha stor glede av Spirited Away :)

Skal se på den ganske snart, lover! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er sær og liker Princess Mononoke? :fnise: Syntes den var så ubeskrivelig fantastisk jeg.

Pingting: Bleach * Dark Knight = :hakeslepp: Den var kjempekul!

Her er en helt fantastisk AMV fra Princess Mononoke :rødme:

u3m1rm2PxUw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er sær og liker Princess Mononoke? :fnise: Syntes den var så ubeskrivelig fantastisk jeg.

Har ikke sett den enda, men den er også på lista over bør-se-filmer (herlighet så lang den lista begynner å bli!).

:fnise: Ja, den traileren er gul. Gin = *grøss* = bra joker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*legger skumle planer om å se den i kveld*

Hvis jeg klarer å være flink student i dag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor glede av Spirited Away selv om jeg så langt ikke liker Mushishi. :fnise: Poenget er: vær flink student og se den i kveld, fordi den er kjempebra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i går kveld :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Gintama under anskaffelse! :hoppe: Så de første 5 minuttene av første episode og ble overbevist. *gleder seg*

Ny episode av Bleach i dag og. Tror jeg må til Japan og drepe et par manuskriptforfattere, det er da f*** meg grenser for hvor mye det er lov å voldta en i utganspunktet kul serie :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Men det var ikke noen overraskelse, egentlig. Er jo Miyazaki. :)

Yaaaay!!! Er den ikke helt nydelig?? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en helt fantastisk AMV fra Princess Mononoke :rødme:

u3m1rm2PxUw

Ja, det er du som er sær... :fnise: Neida!! Kommer jo helt an på hva du ser etter i en anime; for meg blir Mononoke litt for lang og litt for krigersk ;)

Har fått Porco Rosso i postkassen...den har jeg ikke sett før!! Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er du som er sær... :fnise: Neida!! Kommer jo helt an på hva du ser etter i en anime; for meg blir Mononoke litt for lang og litt for krigersk ;)

Har fått Porco Rosso i postkassen...den har jeg ikke sett før!! Gleder meg!!

:fnise: Jeg liker jo blod og gørr og sånn da. Liker kanskje litt mer ''voksen-anime''. :vetikke:

Jeg har forresten bare mindre enn 90 kapittel igjen før jeg er à jour med Bleachmangaen. :5::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg liker jo blod og gørr og sånn da. Liker kanskje litt mer ''voksen-anime''. :vetikke:

Jeg har forresten bare mindre enn 90 kapittel igjen før jeg er à jour med Bleachmangaen. :5::fnise:

Jeg liker ikke blod og gørr, men en god skrekkfilm med overnaturlige elementer sier jeg ikke nei til!! God anime for meg er: mystikk, stemning, fine tegninger og god historie :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde sjekke ut Gantz. Veeeeldig ecchi/guttemanga (dvs. at de putter inn en pupp der de har muligheten), men kjempekul historie! Og masse blod og gørr :fnise:

Beste mangaen jeg har lest ever (og fortsatt leser) er Blade of the Immortal. Fantastisk tegnestil, god histroie, morsom, blod og gørr... the works. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke blod og gørr, men en god skrekkfilm med overnaturlige elementer sier jeg ikke nei til!! God anime for meg er: mystikk, stemning, fine tegninger og god historie :hjerter_rundt:

jeg tror kanskej Air kunne vært noe for deg? Det er både en TV-serie og en film. Filmen har jeg ikke sett, men serien var søt og fin, og med litt mystikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaaater skrekkfilmer. *grøss* :fnise: Jeg liker best fantasyanime jeg da, som Bleach og Fairy Tail. Magi og sånn er gøy. :nigo:

Du burde sjekke ut Gantz. Veeeeldig ecchi/guttemanga (dvs. at de putter inn en pupp der de har muligheten), men kjempekul historie! Og masse blod og gørr :fnise:

Beste mangaen jeg har lest ever (og fortsatt leser) er Blade of the Immortal. Fantastisk tegnestil, god histroie, morsom, blod og gørr... the works. :fnise:

Da er de to på listen. :happy:

Mangalisten min ser forøvrig slik ut for tiden:

Leser nå:

Bleach

Death Note

Fairy Tail

Mushishi

Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE

xxxHOLiC

Plan to Read

Blade of the Immortal

Claymore

GANTZ

Shaman King

Vampire Knight

Vinland Saga

:hoppe: Gøy med manga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaaater skrekkfilmer. *grøss* :fnise: Jeg liker best fantasyanime jeg da, som Bleach og Fairy Tail. Magi og sånn er gøy. :nigo:

Jeg elsker også magi!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...