Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. september 2015 #5341 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Enig at grønnsakspastaen er super. Jeg likte best den med brokkoli og erter, guttungen likte best den med gulrot. Kjøpte Herkulesyoghurten i dag, gutten spiser en akkurat nå og den faller visst i smak. Er den ny? Jeg fant den på Coop og må si at jeg aldri har sett det før, men igjen, sjeldent jeg er på Coop. Yoghurten altså Endret 19. september 2015 av Steve Rogers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5342 Del Skrevet 19. september 2015 Er den ny? Jeg fant den på Coop og må si at jeg aldri har sett det før, men igjen, sjeldent jeg er på Coop. Yoghurten altså Den er ny Anonymous poster hash: c7fea...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. september 2015 #5343 Del Skrevet 19. september 2015 Den er nyAnonymous poster hash: c7fea...321 Kult! Blir spennende å se hva mini syns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 19. september 2015 #5344 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg ble litt skuffet da jeg prøvde den nye stratosen i dag, den var alt for søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 19. september 2015 #5345 Del Skrevet 19. september 2015 Den nye stratosen MÅ være kald, ellers syns jeg også den blir altfor søt. Kald er den supergod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 19. september 2015 #5346 Del Skrevet 19. september 2015 ååååh, seriøøøst!!!! skal heeeldigvis forbi støver i morgen Fant du? Kjøpte selv på Eurospar på Koch i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. september 2015 #5347 Del Skrevet 19. september 2015 Fant du? Kjøpte selv på Eurospar på Koch i dag :D NEI!!!!! var både på støver og ved fengselet, but no!! da MÅ jeg dit på mandag. gråter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 20. september 2015 #5348 Del Skrevet 20. september 2015 NEI!!!!! var både på støver og ved fengselet, but no!! da MÅ jeg dit på mandag. gråter snart Jeg kjøpte den siste de hadde, men de får helt sikkert inn mer i neste uke Hvis ikke må du sjekke Eurospar Trekanten og ved Hunstadsenteret Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. september 2015 #5349 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg kjøpte den siste de hadde, men de får helt sikkert inn mer i neste uke Hvis ikke må du sjekke Eurospar Trekanten og ved Hunstadsenteret Lykke til :D hahaha, jeg Kommer ALDRI til å få smakt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5350 Del Skrevet 21. september 2015 Så en ny ferdig byggrynsgrøt til å varme i micro på kiwi,men selvsagt glemte jeg var den var blandet med(var og byggryn og noe annet) når jeg skulle poste innlegget. Kankskje noen andre har sett den? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 21. september 2015 #5351 Del Skrevet 21. september 2015 Nye Stratosen var god syns jeg. Har kjøpt den to ganger allerede Smakte Kvikk lunsj med blåbær,og den var ikke så verst. Mente at jeg hadde smakt det før,og måtte google det. Hadde visst rett,for den var visst her for 15 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 21. september 2015 #5352 Del Skrevet 21. september 2015 Smakte Pepsi Max cherry for 2 gang idag.... Og den smakte helt forferdelig! Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke smakte den fæle ettårsmarkeringen første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #5353 Del Skrevet 21. september 2015 Hva synes dere andre om smarties sjokoladen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 21. september 2015 #5354 Del Skrevet 21. september 2015 Smakte Pepsi Max cherry for 2 gang idag.... Og den smakte helt forferdelig! Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke smakte den fæle ettårsmarkeringen første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 21. september 2015 #5355 Del Skrevet 21. september 2015 Hva synes dere andre om smarties sjokoladen? Smarties-sjokolade??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. september 2015 #5356 Del Skrevet 21. september 2015 hahaha, jeg Kommer ALDRI til å få smakt den Typisk når man leter etter noe Hvis du ikke får tak i, så ska jeg komme meg en pakke til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5357 Del Skrevet 21. september 2015 Smarties-sjokolade??? :o Sjokoladeplate med smartis.Jeg så den på narvesen Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 21. september 2015 #5358 Del Skrevet 21. september 2015 Så en ny ferdig byggrynsgrøt til å varme i micro på kiwi,men selvsagt glemte jeg var den var blandet med(var og byggryn og noe annet) når jeg skulle poste innlegget. Kankskje noen andre har sett den? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Bygg-gryn og chia! Jeg fant den på Meny, smakte helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. september 2015 #5359 Del Skrevet 21. september 2015 Typisk når man leter etter noe Hvis du ikke får tak i, så ska jeg komme meg en pakke til deg så snill du er!! men jeg fant!!! Eurospar på trekanten. men såååå skuffa da! hadde sett for meg et fyldigere fyll, dette var jo litt tørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #5360 Del Skrevet 21. september 2015 Smarties-sjokolade??? :oJa, det er en medium sjokoladeplate med smarties i men jeg finner ikke bilde av det på nettet /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå