KristineS Skrevet 18. september 2015 #5321 Del Skrevet 18. september 2015 Så disse to i dag: http://maarud.no/?s=superrifla Den med creme fraiche og løk var veldig god Ihvertfall hvis man liker den type "potetgull" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5322 Del Skrevet 18. september 2015 Noen som har funnet oreo med peanøttsmør, eller hva det er? Har såå lyst til å smake, men ikke funnet noen steder:( Anonymous poster hash: 60b3f...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5323 Del Skrevet 18. september 2015 Den med creme fraiche og løk var veldig god Ihvertfall hvis man liker den type "potetgull" Den med amerikan ranch også masse smak Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 18. september 2015 #5324 Del Skrevet 18. september 2015 Noen som har funnet oreo med peanøttsmør, eller hva det er? Har såå lyst til å smake, men ikke funnet noen steder:(Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Forrige side ble det nevnt coop extra! Jeg får bare håpe coop mega tar den inn når de åpner neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. september 2015 #5325 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som har funnet oreo med peanøttsmør, eller hva det er? Har såå lyst til å smake, men ikke funnet noen steder:( Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Spørs jo hvor du bor. Vi har den på Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5326 Del Skrevet 19. september 2015 Atkins Fudge caramel var bare dødsgod! Jeg måtte også gå cold turkey på browniebaren (farlig avhengighetsskapende greier!), men denne var mer sånn at jeg var fornøyd når den var tom. Herlig :-) blir definitivt mange gjenkjøp fremover! Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5327 Del Skrevet 19. september 2015 Fant akkurat at den rosa kick'en er limited summer edition, så den er snart borte. Men det er jo den beste Anonymous poster hash: 96549...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. september 2015 #5328 Del Skrevet 19. september 2015 For øvrig. Pastaen fra Toro super, smaker ikke grønnsaker og guttungen svelger unna. Enkel, tar jort tid å koke. Mørk firkløver, kjempegod. Spist en i går. Jepp, hele. Poseyoghurt fra Skyr. Guttungen spyttet det ut og uffet seg fært. Smakte selv og den med banan er grusom. Gresk yoghurt for barn fra Synnøve. Er den ny? Aldri sett før, men kult med bilde av Herkules. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5329 Del Skrevet 19. september 2015 Atkins Fudge caramel var bare dødsgod! Jeg måtte også gå cold turkey på browniebaren (farlig avhengighetsskapende greier!), men denne var mer sånn at jeg var fornøyd når den var tom. Herlig :-) blir definitivt mange gjenkjøp fremover!Anonymous poster hash: db92a...8d8 Jeg måtte prøve den jeg også.Greide ikke å holde meg unna,men takk og lov så slo den ikke brownien så da er jeg trygg Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #5330 Del Skrevet 19. september 2015 De smash kulene var gode, samme med smarties sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. september 2015 #5331 Del Skrevet 19. september 2015 Bernaisechipsen var god, men den smakte veldig lite bernaise. Sørlandschips med lime, chili og creme fraiche smake mest tam paprikachips egentlig..men pluss for mindre poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. september 2015 #5332 Del Skrevet 19. september 2015 Er den jungel venner fra freia ny? Smakte den ihvertfall i går og den var IKKE noe god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 19. september 2015 #5333 Del Skrevet 19. september 2015 Smakte stratos melky i dag(stor) og den var sinnsjukt god! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5334 Del Skrevet 19. september 2015 Spottet Orea Peanøttsmør på Meny Ringnes park idag for dere som leter etter det i Oslo. Anonymous poster hash: 76a55...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5335 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som har sett denne i butikken!? Jeg har lett meg både gul og blå nå, men kan ikke finne den! Anonymous poster hash: 8f9f3...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. september 2015 #5336 Del Skrevet 19. september 2015 Syns risplata til minde var god, selv om den smaker det samme som i alle andre varianter så funka den i plate varaiant. Var hvertfall greit forhold mellom puffa ris og sjokolade. Kan godt kjøpe igjen. Nøtteplata var god, men ikke noe spesielt bedre enn mye annet. Tine 14 vanilje med granola var god den, ikke noe revolusjonerende smaksopplevelse men absolutt spiselig. Tror til nå at kvikklunsj blåbær og skyr cottage cheese med mango er mine nyhets favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 19. september 2015 #5337 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som har sett denne i butikken!? Jeg har lett meg både gul og blå nå, men kan ikke finne den! Anonymous poster hash: 8f9f3...a05 Jepp, kjøpte den på en Kiwi i Bærum her om dagen. Syntes bitene var litt kjedelige og harde.. to av bitene minnet veldig om Djungelvrål og Salte sild, som jo er godt, men sildene var ikke så gode som når de kommer i egen pose. Veldig rart, er jo samme merke? Kunne godt vært en type bit uten sånn salt på også, for mer variasjon, feks sånn som de vanlige salt lakris-bitene i Godt og blandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. september 2015 #5338 Del Skrevet 19. september 2015 Syns risplata til minde var god, selv om den smaker det samme som i alle andre varianter så funka den i plate varaiant. Var hvertfall greit forhold mellom puffa ris og sjokolade. Kan godt kjøpe igjen. Nøtteplata var god, men ikke noe spesielt bedre enn mye annet. Tine 14 vanilje med granola var god den, ikke noe revolusjonerende smaksopplevelse men absolutt spiselig. Tror til nå at kvikklunsj blåbær og skyr cottage cheese med mango er mine nyhets favoritter. Åh, jeg eeeelsker sjokolade og puffet ris-komboen, må teste ut den plata! Fikk tak i Grandiosa Hjemmelaget med ost og skinke, den var god til frossenpizza å være! Blir definitivt gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. september 2015 #5339 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Åh, jeg eeeelsker sjokolade og puffet ris-komboen, må teste ut den plata! Fikk tak i Grandiosa Hjemmelaget med ost og skinke, den var god til frossenpizza å være! Blir definitivt gjenkjøp. Ja du det er en farlig kombinasjon.... det er jo dyrere å kjøpe plata til 40kr enn posen til 65, men samtidig nesten like greit å få mindre sjokolade tilgjengelig Endret 19. september 2015 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. september 2015 #5340 Del Skrevet 19. september 2015 Enig at grønnsakspastaen er super. Jeg likte best den med brokkoli og erter, guttungen likte best den med gulrot. Kjøpte Herkulesyoghurten i dag, gutten spiser en akkurat nå og den faller visst i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå