Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

23 timer siden, applestories skrev:

Spar har jeg heldigvis i min lille bygd. Meny er noen timer unna, så jeg kjenner følelsen :)

For lite salt blir ikke noe problem, klarer meg helt fint uten. Den siste uken har jeg sittet på jobb og plukket flaksaltet fra undersiden av knekkebrødet - knekkebrødene var egentlig gode (Wasa sine 100-årsjubileum) men de har ødelagt dem helt med det saltet..

Åh! De må jeg prøve! Elsker knekkebrød med salt her :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lill3My skrev:

Cola med kanel var helt kriminelt ekkelt. Hvem i alle dager fant på det? Burde få fyken ASAP.

Høres forferdelig ut :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt med appelsin og ingefær! :hjerte:

Bare synd med den fæle mango/chili yoghurten som fulgte med. Må lete etter noen som liker den så vi kan dele en pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mynlen skrev:

Yoghurt med appelsin og ingefær! :hjerte:

Bare synd med den fæle mango/chili yoghurten som fulgte med. Må lete etter noen som liker den så vi kan dele en pakke.

Vi kan dele! Jeg synes appelsin og ingefær var fæl, men likte mango/chili 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gretagarbo skrev:

Jeg kjøpte veggie sticks på kiwi

Er veggie sticks det samme som veggie straws eller er det noe annet? Kommer så mye, så greier ikke følge med, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
12 minutter siden, jukkapalme skrev:

Er veggie sticks det samme som veggie straws eller er det noe annet? Kommer så mye, så greier ikke følge med, hehe. 

Regnet med at det var de nye fra Maarud det var snakk om. Ser at de heter Veggie Straws ja. My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gretagarbo skrev:

Regnet med at det var de nye fra Maarud det var snakk om. Ser at de heter Veggie Straws ja. My bad.

Aha, tenkte meg egentlig det, men måtte jo spørre i tilfelle det var enda en ny snackstype. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lill3My skrev:

Cola med kanel var helt kriminelt ekkelt. Hvem i alle dager fant på det? Burde få fyken ASAP.

 

6 timer siden, Rumle skrev:

Høres forferdelig ut :fnise:

Enig, sorry men skjønner ikke at noen prøver den, jeg blir fysisk kvalm bare av tanken😂

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gretagarbo skrev:

Jeg kjøpte veggie sticks på kiwi

Må innom å sjekke enda en gang jeg da 😄men Kiwi selger ikke melka (Tine 1,75 l, ekstra lett) jeg kjøper, så løser ikke hele problemet med å måtte innom 2 butikker😅😬😂 men har kiwi og rema veldig nært 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest cola med kanel var god jeg da 🙂 

smakte den nye vegetar paien til stabburet også, en av de bedre i serien 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd denne? er den god? 
489687.jpg?_encoded=2f66666666666678302f35372f3b293432303128657261757173656c616373&_ts=16d1d3551f9

Anonymkode: 2f036...0bf

Har ikke smakt denne. Men har smakt den som het thai curry eller noe lignende. Den var veldig god.

Anonymkode: 5d7cd...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt den andre typen juleyogurt, den med gløggsmak. Yogurt som smaker gløgg er rart. Rosinene oppi hjalp litt, men likevel ble det mest bare rart. Vi kommer ikke til å kjøpe denne igjen.

Anonymkode: e4c7c...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2019 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd denne? er den god? 
489687.jpg?_encoded=2f66666666666678302f35372f3b293432303128657261757173656c616373&_ts=16d1d3551f9

Anonymkode: 2f036...0bf

Smakte den. Syns den var veldig tam på smak. Måtte krydre den litt for å piffe den opp. 

Anonymkode: e11f3...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte Vita Hjertego grønsakpostei for første gang i dag. Vet ikke om den er ny, men jeg har ikke sett den tidligere. 

Den var god, og jeg regner med å fortsette å kjøpe den. Jeg er ikke vegetarianer eller veganer, men spiser gjerne plantebaserte matvarer. 

 

7036110011165_G1R1-380x269.png

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er denne ny? :) Så den på butikken, men kjøpte den ikke.

0F0E642F-65FC-4B29-9DB6-038E737BE64F.jpeg

Anonymkode: 4aa38...abd

Dæven, den må jeg teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det allerede har blitt advart mot denne (leste bare siste innlegg av tråden), men for all del unngå den svarte Fantaen. Måtte praktisk talt hive innpå en hel pakke tyggis etterpå. Kvalifiserer seg knapt som sølevann vil jeg tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte melkesjokoladen med pepperkake for noen dager siden. Jeg likte den godt! :)

Tenkte på forhånd at jeg ville komme til å like den. Fra før liker jeg godt de pepperkakene med sjokoladetrekk som selges på Europris. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på Sodastream Pepsi Max

Leste om den er i VG tidligere i dag: https://www.godt.no/artikkel/24718074/enda-en-ting-som-drar-oss-i-feil-retning

Tror ikke den er kommet for salg. I følge nettsiden til Elkjøp blir den tilgjengelig hos dem 4. november 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg fatt Wasa sandwich med vegansk sourcream & onion fyll. Var veldig god.

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...