Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, applestories skrev:

Det var egentlig det jeg regnet med. Jeg er ikke så glad i lakris heller, bortsett fra Nox og den gamle lakris i Twist-posene. Men det er visst helt andre lakrissmaker alle andre liker, og som blir puttet inn i absolutt alt disse dager. 😐

Jeg er veldig glad i lakris, men den var ikke god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg er veldig glad i lakris, men den var ikke god! 

Enig! Dessuten ville den gått innunder som dessert/lørdagsgodteri her, og ikke mellommåltid eller tilbehør til lunsjen. Alt for mye sukker. Smaker som softis-strø på lakrisyoghurt

Anonymkode: 6ffa3...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å kjøpe den sukkerfrie duo-isen forrige helg, så i morgen skal jeg gjøre et nytt forsøk 😅 takk til alle som gav tips om hvilke butikker som har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa mandagspizza, veldig skuffet! Har sett mange tester der den har fått terningkast fire og fem, jeg er mer på to. Grønnsakene smakte ingenting, det var for lite ost, og generelt tam smak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var gode! 

Fant på Rema, smaker som hjemmelaget karamell bare mykere (evt hjemmelaget karamell uten høy nok temperatur 😛). Litt som Smørbukk med mer toffeekonsistens. Slett ikke dumme! 

766837868_Skjermbilde2019-10-11kl_15_28_58.thumb.png.30bbd0633ff534fc752943075f0efa58.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandsis duo er smakt på. 

Sjokoladeis er alltid godt. Super del, men skulle ønske det var like stor del sjokolade som vanilje. 

Vaniljedelen minner om soft is. Smaker litt som det, godt, men bare litt merkelig å få ut fra fryseren 😅

Men gjerne gjenkjøp av denne her 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2019 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Jeg leter etter disse vegetar nuggetsene og vegetar/vegan påleggene. Noen som vet hvor? Jeg har sett på Meny, Rema og Coop. Bor i næeheten av Asker.

Anonymkode: 87425...703

Kjøpte grillet paprika/ kikerter pålegg i går, og den smaker ingen verdens ting☹️.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 13.47, Perelandra skrev:

Prøvde denne isen for første gang igår.Den var kjempegod! Særlig likte jeg kardemommesmaken. Spiste den sammen med eplekake.

HOI-SIS-Cookies-1160x800-580x400.png

Sååååå god! Skal sies, noe spesiell. Du må like det som er i, i utgangspunkt. Og det gjør jeg og mannen😋. Gjenkjøp blir det garantert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk man prøvd den veganske pytt i pannen og den var sykt 

64CE0820-DD6F-46DF-BF74-80CAFF0CFA34.jpeg

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt med lakris og bringebær strøssel synes jeg var kjempe god!! 

Måtte den bli for alltid, om ikke må jeg hamstre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 18.00, Thildamor skrev:

Nå gidder jeg ikke å lese hele tråden, så nå spør jeg: har noen prøvd den vegetarpizzaen til Grandiosa? Den ser så sykt god ut, så er den det?

 

Den er god! Men anbefaler å hive på litt rødløk og noen skiver tomat! Om du ikke gidder det, sleng på litt ekstra ost! (Eller alt sammen. Yum) Ooog bruke santa maria sin pizzadressing 😍

Endret av Camillapb
Mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia melkesjokolade med pepperkaker: Denne skuffet ikke 👌 Gjenkjøp nærmere jul! ☺️

Grandiosa Nybakt Dobbel Pepperoni: Selve fyllet var greit nok men skorpa smakte rart. Det blir ikke gjenkjøp!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da fikk man prøvd den veganske pytt i pannen og den var sykt 

64CE0820-DD6F-46DF-BF74-80CAFF0CFA34.jpeg

Anonymkode: bc83e...df7

Den var sykt hva?? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, batcat skrev:

Den var sykt hva?? 😀

Obs 🙈😂 

Den var sykt digg

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 15.30, Eske skrev:

Disse var gode! 

Fant på Rema, smaker som hjemmelaget karamell bare mykere (evt hjemmelaget karamell uten høy nok temperatur 😛). Litt som Smørbukk med mer toffeekonsistens. Slett ikke dumme! 

 766837868_Skjermbilde2019-10-11kl_15_28_58.thumb.png.30bbd0633ff534fc752943075f0efa58.png

Ååååååå, disse må jeg smake!! 😍

Anonymkode: 7adff...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nappet til meg en smaksprøve på Gulbarre (?) i dag. Glad jeg ikke brukte penger på den. Karamellfyllet smakte som konfekt med likør, og passet ikke til den mørke sjokoladen. De smeltet ikke sammen liksom. Kanskje sjokoladen var litt for kald, for ettersmaken var god. Men så satt den lenge også, satt og kjente på sjokolade- og karamellsmak i 20 minutter etterpå.  😂

kjøpte med meg yoghurt fra rørosmeieriene med honning og vanilje. Er veldig spent på den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PecanPie skrev:

Nappet til meg en smaksprøve på Gulbarre (?) i dag. Glad jeg ikke brukte penger på den. Karamellfyllet smakte som konfekt med likør, og passet ikke til den mørke sjokoladen. De smeltet ikke sammen liksom. Kanskje sjokoladen var litt for kald, for ettersmaken var god. Men så satt den lenge også, satt og kjente på sjokolade- og karamellsmak i 20 minutter etterpå.  😂

kjøpte med meg yoghurt fra rørosmeieriene med honning og vanilje. Er veldig spent på den!

Hvor fant du smaksprøve? Må man på Meny for å finne denne sjokoladen? Fant den ikke der heller :klo:

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Hvor fant du smaksprøve? Må man på Meny for å finne denne sjokoladen? Fant den ikke der heller :klo:

Det var på Meny, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk smakt en kule og to av Insperia Hasselnøtt i går kveld. Var som forventa, smak av hasselnøtt 😅 kanskje en liten tanke mye for meg som ikke er super fan av den bitre nøtte-smaken. Men en grei is. Blir ikke gjenkjøp, da andre smaker i serien er bedre, men en grei is, og sikkert en super en for mange :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...