Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Mynona skrev:

Hvilke butikker fører denne. Har ikke sett den på kiwi... 

Har sett på Rema og Ekstra :) 

Anonymkode: 96ae6...3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett den på Rema :)

Anonymkode: 855e1...ee4

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på Rema og Ekstra :) 

Anonymkode: 96ae6...3fb

Herlig! Da skal jeg sjekke. Har en extra oppi høgget her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

 

Herlig! Da skal jeg sjekke. Har en extra oppi høgget her. 

Og prix :)

Anonymkode: e7a5a...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Nidar altså. Denne lekkerbiskenen er nyyydelig. Akkurat noe for meg som elsker sjokolade med nougat, nøtter og crisp!

image.jpeg.5015aa11b95a1e43d3f6f7a5e831207d.jpeg

Anonymkode: d4dfd...0bf

Så utrolig gode!!! Minner litt om crisp sjokoladen i Twist posene (de smaker litt mer nougat). Kjempe god, er på min andre pose nå og det blir nok flere poser i løpet av julen. Her har Nidar gjort noe riktig altså. :) 

Anonymkode: ae64f...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig gode!!! Minner litt om crisp sjokoladen i Twist posene (de smaker litt mer nougat). Kjempe god, er på min andre pose nå og det blir nok flere poser i løpet av julen. Her har Nidar gjort noe riktig altså. :) 

Anonymkode: ae64f...fcf

Har hørt den med karamell er enda bedre, har du smakt den?😊

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt den med karamell er enda bedre, har du smakt den?😊

Anonymkode: cde01...fd9

Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel 😅 Jeg foretrekker vanligvis karamell, men av disse synes jeg den med nøttekrem var best :) Hadde det vært flytende karamell i karamellstjernene hadde svaret kanskje vært annerledes.

Anonymkode: 96ae6...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.11.2019 den 18.10, Krampus skrev:

De eneste gjenkjøpene jeg har gjort ofte siden slippet har vært eddik og salt potetgull og havsalt/appelsin melkesjokolade. Resten har ikke vært spennende nok. 

Jeg har kjøpt salt og eddik-potetgullet så alt for mange ganger🙈 Det er blitt min absolutte favoritt!

Anonymkode: 02b6d...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

102.jpg

Yoghurten med karamell var skikkelig god, jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg syntes om gløggvarianten. Den smaker jo fullstendig gløgg, men om jeg liker det? Jeg spiser yoghurten, men klarer ikke å bestemme meg 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hatsumomo skrev:

102.jpg

Yoghurten med karamell var skikkelig god, jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg syntes om gløggvarianten. Den smaker jo fullstendig gløgg, men om jeg liker det? Jeg spiser yoghurten, men klarer ikke å bestemme meg 😅

Helt enig! Digget karamellyoghurten, men gløggen var ikke noe for meg. Den smakte akkurat som gløgg, og det ble bare rart for min del. I tillegg var det rosiner (??) oppi. Skulle ønske de solgte NYT firepakninger med kun en smak, og ikke to ulike. Elsker karamell og bringebær, ikke så fan av blåbær og gløgg. Kjøper pakka kun for to av yoghurtene, og truer i meg de to andre 😂

Anonymkode: eac9f...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyhet i seg selv, men en nyhet at den er tilbake. Tine har hatt leveringsproblemer i flere måneder på Kremgo, denne ser ut til å være den siste tilbake. Jeg tror knapt jeg har savnet en vare så mye før, og ifølge Facebooksiden deres er jeg ikke alene.

Flere butikker ser ut til å ha gitt opp, og tatt denne ut av sortimentet. Om min lokale Spar noen gang blir ferdig å pusse opp skal jeg mase på dem for å ta den inn igjen :)

Kremgo.png.55dd9a7056af1bf68bf17ac0d33d7367.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

Ingen nyhet i seg selv, men en nyhet at den er tilbake. Tine har hatt leveringsproblemer i flere måneder på Kremgo, denne ser ut til å være den siste tilbake. Jeg tror knapt jeg har savnet en vare så mye før, og ifølge Facebooksiden deres er jeg ikke alene.

Flere butikker ser ut til å ha gitt opp, og tatt denne ut av sortimentet. Om min lokale Spar noen gang blir ferdig å pusse opp skal jeg mase på dem for å ta den inn igjen :)

Kremgo.png.55dd9a7056af1bf68bf17ac0d33d7367.png

Den var det et helt drøss av på spar butikken min i dag! Jeg skulle hamstret og solgt de dyrt på finn 😄

Anonymkode: 9e038...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk smakt på disse jule-stjernene med karamell og nøttene med crisp. Knallgodt! Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 20.28, Mynona skrev:

 

Herlig! Da skal jeg sjekke. Har en extra oppi høgget her. 

Har også sett den på Europris faktisk.

Anonymkode: 985e0...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogrøt var godt! Kommer til å kjøpe igjen.

De nevnte julestjernene med karamell er superdigge! Jeg kan ikke kjøpe mer nå for jeg klarer ikke å stoppe meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 17.09, applestories skrev:

Ingen nyhet i seg selv, men en nyhet at den er tilbake. Tine har hatt leveringsproblemer i flere måneder på Kremgo, denne ser ut til å være den siste tilbake. Jeg tror knapt jeg har savnet en vare så mye før, og ifølge Facebooksiden deres er jeg ikke alene.

Flere butikker ser ut til å ha gitt opp, og tatt denne ut av sortimentet. Om min lokale Spar noen gang blir ferdig å pusse opp skal jeg mase på dem for å ta den inn igjen :)

Kremgo.png.55dd9a7056af1bf68bf17ac0d33d7367.png

Ser god ut. Men har de ikke en med paprika smak fra før? Hvordan er denne annerledes?

 

Hva synes folk om Plantego? yay or nay?

Anonymkode: 087e0...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser god ut. Men har de ikke en med paprika smak fra før? Hvordan er denne annerledes?

 

Hva synes folk om Plantego? yay or nay?

Anonymkode: 087e0...f3b

Nay på brødskiva, yay-ish til dip til gulerøtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Krampus skrev:

Nay på brødskiva, yay-ish til dip til gulerøtter. 

Så blir ikke gjenkjøp ? Hva med på knekkebrød? 😊

Anonymkode: 087e0...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så blir ikke gjenkjøp ? Hva med på knekkebrød? 😊

Anonymkode: 087e0...f3b

Blir ikke gjenkjøp. Har ikke smakt på knekkebrød, men kan hende det hadde vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser god ut. Men har de ikke en med paprika smak fra før? Hvordan er denne annerledes?

 

Hva synes folk om Plantego? yay or nay?

Anonymkode: 087e0...f3b

De har en med paprikasmak, men jeg synes ikke den smaker så mye. Vanskelig å si hva som gjør den forskjellig, jeg bruker den til wraps og kan bare si at den har mer smak. Har prøvd meg med andre fra Tine og Philadelphia siden denne forsvant, men følte at uansett hva jeg hadde av chili, salami, ost... så smakte det uansett ikke noe.

Denne kom som en sesongens smak en sommer for noen år siden, og ble tydeligvis så populær at den fortsatt er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har sett Twix Ginger Cookie på butikk i Drammen eller Oslo? Jeg leter og leter men finner den ikke 😂

Anonymkode: d1dcc...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...