Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg tok også et bilde i butikken i går, kun for å poste det her  😅😂

Har ikke fått avar fra kims enda angående hvor jeg finner produktet da 😭

975A37F6-8711-436C-8A3F-D799F2C63BD4.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at Hatting skal komme med surdeigsrundstykker. Husker de hadde det før og, og de var veldig gode. Håper på at disse er de samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt kokosbiola, og den syns jeg ikke noe særlig om.

Jeg er veldig glad i både søtt og kokos, så jeg antok at den kom til å være midt i blinken for meg, men jeg syns den nesten smaker som sånn kunstig kokossirup man har i drinker. Den er ALT for søt, og veldig kunstig. Blir ikke gjenkjøp her.

Anonymkode: 4ab92...a73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som fortsatt ser Sørlandschips sin Salsa fuerte der ute?
Er det noen kjeder som jevnt over har større utvalg av Sørlandschips enn andre?

Jeg har hatt denne på handlelisten siden den kom i sommer, men har fortsatt ikke funnet den :bond: Regner med det var et sesongprodukt, og nå har den dukket opp hos Havaristen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg tok også et bilde i butikken i går, kun for å poste det her  😅😂

Har ikke fått avar fra kims enda angående hvor jeg finner produktet da 😭

975A37F6-8711-436C-8A3F-D799F2C63BD4.jpeg

Aa, der er den ja. Håper Kims svarer! Har tenkt til å kjøpe den grønne til neste helg, så den var på 40%-tilbud på Obs 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, applestories skrev:

Er det noen som fortsatt ser Sørlandschips sin Salsa fuerte der ute?
Er det noen kjeder som jevnt over har større utvalg av Sørlandschips enn andre?

Jeg har hatt denne på handlelisten siden den kom i sommer, men har fortsatt ikke funnet den :bond: Regner med det var et sesongprodukt, og nå har den dukket opp hos Havaristen.

Mener jeg så den på Cop Obs denne uken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, applestories skrev:

Er det noen som fortsatt ser Sørlandschips sin Salsa fuerte der ute?
Er det noen kjeder som jevnt over har større utvalg av Sørlandschips enn andre?

Jeg har hatt denne på handlelisten siden den kom i sommer, men har fortsatt ikke funnet den :bond: Regner med det var et sesongprodukt, og nå har den dukket opp hos Havaristen.

Jeg kjøpte den til 10kr på Kiwi her på fredag. Håper du finner den- den var veldig god. 😃 Fant den på en Kiwi med et litt større vareutvalg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte firkløver med appelsin og havsalt igår. God, forsvant på noen timer! Enig med samboer om at den hadde vært bedre uten havsalt, men blir nok allikvel gjenkjøp ved en anledning.

Men den som var bedre var Daim med appelsin! Den var knallgod. Limited edition, så vi får spise oss lei av den her hjemme 😂

 

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering på Kims Air Balls Salt, fikk en hyggelig tilbakemelding i dag, den skal være tilgjengelig hos Coop Obs og Coop Mega, så jeg får bare lete videre. Er usikker på hvor nøye jeg sjekket den ene coop obs for disse, så der er en mulighet. Og om jeg vil er det 2 andre megaer jeg kommer på i nærheten jeg kan prøve, har prøvd 2 stk mega butikker allerede.

Men nå vet jeg hvor jeg skal lete, og det gjør alle dere her også 😄😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt sjokolademelka med banan enda? Hva syns dere isåfall?

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Sandwich idag, elsker sandwichisen! Men godteriet; fysj! Jeg er godtemums, men det der falt ikke i smak, kastet posen etter to biter. Vet ikke hva smaken skal beskrives som... men blir ikke gjenkjøp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ariana807 skrev:

En oppdatering på Kims Air Balls Salt, fikk en hyggelig tilbakemelding i dag, den skal være tilgjengelig hos Coop Obs og Coop Mega, så jeg får bare lete videre. Er usikker på hvor nøye jeg sjekket den ene coop obs for disse, så der er en mulighet. Og om jeg vil er det 2 andre megaer jeg kommer på i nærheten jeg kan prøve, har prøvd 2 stk mega butikker allerede.

Men nå vet jeg hvor jeg skal lete, og det gjør alle dere her også 😄😄

Jeg har funnet på Kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, cilla89 skrev:

Fant Sandwich idag, elsker sandwichisen! Men godteriet; fysj! Jeg er godtemums, men det der falt ikke i smak, kastet posen etter to biter. Vet ikke hva smaken skal beskrives som... men blir ikke gjenkjøp!

Ja de er så grusomme at det er vanskelig å beskrive den ekle smaken! 

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den duo-isen, helt ok på smak, smakte liksom vanlig vanilje- og sjokoladeis altså. Men anbefaler ikke isen til folk som har litt sensitive mager. Den kunstige setningen i isen altså... ikke bra 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Jeg kjøpte 6 brett Cola à kr 99,- på Obs! i dag. 20 bokser per brett. Kanskje ingen nyhet, men slett ikke ueffent.

Godt med et par kalde når man kommer hjem fra jobb eller trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coca Cola med sitron tok meg tilbake til tenårene da jeg blandet alt med Bacardi lemon. Rar sitronsmak. Anbefaler å heller bare putte en sitronskive i colaen. 

Anonymkode: 4ab92...a73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...