Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

15 timer siden, batcat skrev:

Prix. Stod sammen med kjeksene. 

Ah. Har leitet kun blandet godteri, jeg. Forklarer gjerne litt. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har laget meg en liste over tingene jeg enda ikke har prøvd/fått tak i:

Air Balls salt

Cheeze balls White Cheddar

Veggie Straws

Sørlandsis Cookies

Sørlandsis Duo

Insperia Hasselnøtt

Fanta Blodappelsin

Sjokolade med romkrem

Dumle med Lime

Biler fartshumper

Litt av en liste 😅😅 Men tror kanskje jeg bør ta meg en tur til meny om jeg har lest kommentarer her riktig. Om jeg enda ikke finner Air Balls Salt tror jeg faktisk jeg skal sende Kims en mail å spørre om de bare prøver å friste med å skrive «prøv også de med salt smak».

Men fant denne her denne uke, aner ikke om den er en nyhet, men har aldri sett jule-versjon av iskaffe mocha før 😄

God, litt smak av karamell, men den smakte ikke akkurat jul. Kan like godt kjøpe originalen som er noe billigere 😅

ABC4B111-F125-463F-83C3-8D12144F654E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter disse vegetar nuggetsene og vegetar/vegan påleggene. Noen som vet hvor? Jeg har sett på Meny, Rema og Coop. Bor i næeheten av Asker.

Anonymkode: 87425...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leter etter disse vegetar nuggetsene og vegetar/vegan påleggene. Noen som vet hvor? Jeg har sett på Meny, Rema og Coop. Bor i næeheten av Asker.

Anonymkode: 87425...703

Jeg kjøpte nuggetsene på meny. Men de inneholder mest kikerter, så jeg synes de smaker veldig falafel.. 

Påleggene har jeg ikke prøvd enda, Men det har jeg lyst til å prøve.

Har også drukket den banansjokolademelka, og den smaker som dere sier, sånn sjokobanan! Blir ikke gjenkjøp, men de skal ha for forsøket.

En nyhet (?) jeg liker godt er zeroh med eple og pasjonsfrukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Har laget meg en liste over tingene jeg enda ikke har prøvd/fått tak i:

Air Balls salt

Cheeze balls White Cheddar

Veggie Straws

Sørlandsis Cookies

Sørlandsis Duo

Insperia Hasselnøtt

Fanta Blodappelsin

Sjokolade med romkrem

Dumle med Lime

Biler fartshumper

Litt av en liste 😅😅 Men tror kanskje jeg bør ta meg en tur til meny om jeg har lest kommentarer her riktig. Om jeg enda ikke finner Air Balls Salt tror jeg faktisk jeg skal sende Kims en mail å spørre om de bare prøver å friste med å skrive «prøv også de med salt smak».

Men fant denne her denne uke, aner ikke om den er en nyhet, men har aldri sett jule-versjon av iskaffe mocha før 😄

God, litt smak av karamell, men den smakte ikke akkurat jul. Kan like godt kjøpe originalen som er noe billigere 😅

ABC4B111-F125-463F-83C3-8D12144F654E.jpeg

Jeg tror ikke det finnes Air Balls med salt. Har kun sett de med sour cream & onion. Sikker på at de mente "prøv også air balls med salt", og ikke et annet produkt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Wawi skrev:

Jeg tror ikke det finnes Air Balls med salt. Har kun sett de med sour cream & onion. Sikker på at de mente "prøv også air balls med salt", og ikke et annet produkt? :)

Nå kastet jeg akkurat posen med Air Balls soure cream i bosset, ellers skulle jeg tatt bilde av baksiden, men bakpå den posen står noe i denne duren: Prøv også denne Air Balls Salt, lyse blå pose. Men finnes ikke hos coop obs, coop mega, rema1000, kiwi, meny, coop extra... 😕 de ser utrolig gode ut, men ... ingen napp ☹️

Tror jeg skal spørre kims om den er ekslusiv til kun spar kanskje... eller om den bare ikke finnes...

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min liste kortet ned en del:

Sjokolade med romkrem

Fanta blodappelsin

Air Balls salt

Dumle med lime

 

Hadde meg en tur ut, har smakt et par biter av noen av tingene:

Veggi Straws: gode. Ikke for salte (som er negativt med french fries). Sprø. Men smakte potetchips, og de ulike fargene smakte også likt. Men gode, gjerne gjenkjøp om jeg ikke måtte ta den lange turen helt til meny for å kjøpe den 😅

Cheeze balls med white cheddar: 🙌🏻🙌🏻 Svakt hint av soure cream, god tekstur, god smak. Disse var gode, men forsvinner nok fort ut av sortimanget tror jeg desverre, som alt ting godt 😕

Fartshumper: disse smakte som de ... Polly heter de vel. Godt 😊

Fikk tak i, men ikke smakt: Lion 2go (10kr på meny), Sørlandsis duo og Insperia hasselnøtt.

Ombestemte meg om sørlandsis cookies, den trenger jeg ikke smake. Trodde jeg leste karamell på bildet her, men kanel 😵😵 nope! Den kan jeg la ligge, håpe noen har smaksprøve av den en gang bare for å ha smakt, men den bruker jeg ikke penger på, kanel er «farlig» å leke med 😵

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe som helst i norske butikker med pumpkin spice? (Gresskarkrydder høres liksom litt rart ut). Smakte en næringsdrikk fra USA som smakte sånn, og de virker jo som har pumpkin spice i aboslutt alt om høsten. Er det noen som vet noe om noen nye produkter med sånn smak?

Anonymkode: 4ef80...99c

Kaffebaren på universitetet der jeg studerer har brukt å ha pumpkin spice sirup til kaffe latte i alle fall, men det er det eneste jeg har sett😅 

 

Anonymkode: 02b6d...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ariana807 skrev:

Nå kastet jeg akkurat posen med Air Balls soure cream i bosset, ellers skulle jeg tatt bilde av baksiden, men bakpå den posen står noe i denne duren: Prøv også denne Air Balls Salt, lyse blå pose. Men finnes ikke hos coop obs, coop mega, rema1000, kiwi, meny, coop extra... 😕 de ser utrolig gode ut, men ... ingen napp ☹️

Tror jeg skal spørre kims om den er ekslusiv til kun spar kanskje... eller om den bare ikke finnes...

Skjønner. Gjerne oppdater om du løser mysteriet 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firkløver med appelsin er kjempegod, min nye favoritt. Allerede gjenkjøpt flere ganger. :Hehe:

Inspira sjokoladeisen med hasselnøtter sitter jeg og spiser i dette øyeblikk, og den er knallgod! Og med store biter av hasselnøtt sammen med isen er bare helt nydelig. Den slår ikke kirsebærisen, men den er hakk i hæl. ;)

Fartshumpene fra Ahlgrens var faktisk veldig gode. Jeg elsker biler, så dette er en ny favoritt. Nam nam!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2019 at 9:17 PM, Luna Llena said:

Jeg så cola med kanel smak, noen som har prøvd den ?

Ja, det var en halv slurk og aldri mer haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ariana807 skrev:

Disse var gode, men forsvinner nok fort ut av sortimanget tror jeg desverre, som alt ting godt

Uff, nesten ikke vits i å smake på på nye ting når alt bare forsvinner når neste produktlansering enten rundt feb eller sept kommer. Jeg lurer på hva som skal til for at et produkt blir? For det virker som det er svært få produkter som har "livets rett".  Spesielt på chipsfronten -- feks hvorfor har Sørlandschips sine Rema 1000 varianter livets rett, de smaker jo dritt alle som en. Du får ikke meg til å tro at de chipsene liksom er mer likt enn visse andre chipsprodukter som har forsvunnet.

Hvor mange mennesker må til for at et produkt får bli i sortemantet? Noen som har noe peiling?

Inspira Hasselnøtt isen gikk i bosset, den var så kvalm på smak at jeg orket ikke mer etter andregangs smaking.  Vossafår sine to nye produkter var egentlig bare mjaaaa på smak. Peppervarianten var temmelig svak, det blir ikke gjenkjøp. Chilli og Fennikel varianten smakte det litt mer av, men var ikke noe for meg. Så ikke gjenkjøp av disse tre produktene.

Fartshumper blir det ikke gjenkjøp av enn så gode de er. Jeg takler ikke å måtte tygge så vanvittig mye og omtrent aldri "komme i mål". Kjeven blir rett og slett for øm og det orker jeg ikke når jeg skal kose meg med snop.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wawi skrev:

Skjønner. Gjerne oppdater om du løser mysteriet 😄 

Skal gjøre det. Brukte skjemaet på kims sine kontakt sider, så får vi se hva jeg får til svar. Jeg kan nesten smake de når jeg lukker øynene, og de er super gode 😋 ønsker bare å oppfylle drømmen 😂

Fikk da tester Lion 2go. Burde kanskje lese innholdet noen ganger før jeg prøver ting. Det var peanøtter i denne, jeg er ikke super fan av nøtter generelt, ofte veldig bittert. Men denne var god, kanskje litt mye peanøtt smak, men ikke for mye. Har forelska med i Go Morgen Bar så kanskje jeg er blitt litt herdet for smaken 😅 håper å bli voksen en dag og like det aller meste av alt, har nylig fått smaken for Leverpostei, i alder av 28 år 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Uff, nesten ikke vits i å smake på på nye ting når alt bare forsvinner når neste produktlansering enten rundt feb eller sept kommer. Jeg lurer på hva som skal til for at et produkt blir? For det virker som det er svært få produkter som har "livets rett".  Spesielt på chipsfronten -- feks hvorfor har Sørlandschips sine Rema 1000 varianter livets rett, de smaker jo dritt alle som en. Du får ikke meg til å tro at de chipsene liksom er mer likt enn visse andre chipsprodukter som har forsvunnet.

Hvor mange mennesker må til for at et produkt får bli i sortemantet? Noen som har noe peiling?

Inspira Hasselnøtt isen gikk i bosset, den var så kvalm på smak at jeg orket ikke mer etter andregangs smaking.  Vossafår sine to nye produkter var egentlig bare mjaaaa på smak. Peppervarianten var temmelig svak, det blir ikke gjenkjøp. Chilli og Fennikel varianten smakte det litt mer av, men var ikke noe for meg. Så ikke gjenkjøp av disse tre produktene.

Fartshumper blir det ikke gjenkjøp av enn så gode de er. Jeg takler ikke å måtte tygge så vanvittig mye og omtrent aldri "komme i mål". Kjeven blir rett og slett for øm og det orker jeg ikke når jeg skal kose meg med snop.

Ikke mange produkter som klarer seg, men noen. Men det går vel på popularitet, kanskje litt på hvor «unikt» produktet er, som laktose fri cottage cheese, det får nok en fast plass i hylla 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine sin karamellyoghurt var kjempegod! Ren luksus en mørk ettermiddag på jobb - hadde de laget karamellpudding med slik smak hadde jeg også likt puddinger 😄

Men enig med flere her at de karamellkulene var altfor harde. Prøvde å la dem ligge og bløte seg i yoghurten en stund, hjalp litt men ikke nok. Nå lurer jeg på om jeg må våge å kjøpe lakrisyoghurten av samme type...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, applestories skrev:

Tine sin karamellyoghurt var kjempegod! Ren luksus en mørk ettermiddag på jobb - hadde de laget karamellpudding med slik smak hadde jeg også likt puddinger 😄

Men enig med flere her at de karamellkulene var altfor harde. Prøvde å la dem ligge og bløte seg i yoghurten en stund, hjalp litt men ikke nok. Nå lurer jeg på om jeg må våge å kjøpe lakrisyoghurten av samme type...

Jeg synes den var forferdelig! Måtte kaste! :ninja:

Men, nå fikk jeg lyst til å prøve karamell! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg synes den var forferdelig! Måtte kaste! :ninja:

Men, nå fikk jeg lyst til å prøve karamell! 😊

Det var egentlig det jeg regnet med. Jeg er ikke så glad i lakris heller, bortsett fra Nox og den gamle lakris i Twist-posene. Men det er visst helt andre lakrissmaker alle andre liker, og som blir puttet inn i absolutt alt disse dager. 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...