Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt denne yogurten, og smakt den med karamell. Jeg likte den. Mannen min synes den var ok, men han foretrekker variantene med frukt eller bær. Han mente den smakte litt som naturell yogurt med honning, og jeg er delvis enig.

Den andre varianten har vi ikke prøvd ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.9.2019 den 12.44, Francoise skrev:

Skal Bridge blanding ut??? Det som er såå godt!

Så den på Rusta i dag, utløpsdato august neste år.

Stemte det at den skulle ut av Extra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/15/2019 at 12:04 AM, Kognosøren said:

Jeg kjøpte 6 brett Cola à kr 99,- på Obs! i dag. 20 bokser per brett. Kanskje ingen nyhet, men slett ikke ueffent.

Godt med et par kalde når man kommer hjem fra jobb eller trening.

Enig god pris! Er egen tråd om gode tilbud: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunnpris har denne. Til 16,40. Kan ikke klage på prisen, da gjenstår det å sjekke smaken.

Guldbarre.png

Endret av applestories
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt sjokolademelka med banan enda? Hva syns dere isåfall?

Anonymkode: 2291e...2f6

Ja, jeg synes den var ok. Minnet meg litt om noe banansnop fra barndommen. Guttungen elsket den. Selv foretrekker jeg heller den nye sjokolademelken uten sukker. Den var god!

Anonymkode: 65c8b...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne på butikken i dag, men kjøpte ikke. Litt nysgjerrig på om det er som marsipan eller noe helt annet. 

any.jpeg

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så denne på butikken i dag, men kjøpte ikke. Litt nysgjerrig på om det er som marsipan eller noe helt annet. 

any.jpeg

Anonymkode: d5f00...54e

Nugat av hvit sjokolade kanskje?😆

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor nye disse er, men "Kogurt" vegansk yoghurt fra Kolonihagen var kjempegod i smaken mango og pasjonsfrukt! Ikke for syrlig, og god smak av det den er laget av: kokosmelk! Blir definitivt gjenkjøp😊

Anonymkode: 6ffa3...56c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde begge variantene (vanilje og jordbær) alpro yoghurt med müsli og det blir definitivt gjenkjøp :)

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 20.18, applestories skrev:

72478572_10157480233156341_6905581021329096704_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_oc=AQnulYJiAYJMM0An_nwPYtB4OeHHh7EwStUisrIxaNKQTElHJEoyL_UQi0VPfXTs6OLvasmx6g-76Z97XOs5m_NF&_nc_ht=scontent.fsdn1-1.fna&oh=a1d44a4b32c1f7716861bd6bd5ddd665&oe=5E32F861

Noen som har sett disse?

(bilde er fra en Facebookgruppe)

Har sett dem flere steder. Kjøpte den med Sweet Chili, men den falt ikke i smak. Kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Anonymkode: 8faac...414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått smakt sandwich bites med vennene mine. Det var bred enighet om at de smakte egentlig ingenting... Så det var liksom ikke noe vits å spise noe så kaloririkt når det ikke gav oss noe. 

Pepperkakesjokoladen synes jeg ikke var noe god. Ble feil kombinasjon for meg. Men flere andre som digget den. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, middagshøyden skrev:

Nå har jeg omsider fått smakt de sandwich-bitene. Hva skal jeg si..? Jeg kunne ha tatt en skje med sukker i munnen og fått samme opplevelse. Det smakte jo ikke annet enn sukker. Disse havner definitivt ikke i handlekurven igjen. 

 

1 minutt siden, Mynona skrev:

Endelig fått smakt sandwich bites med vennene mine. Det var bred enighet om at de smakte egentlig ingenting... Så det var liksom ikke noe vits å spise noe så kaloririkt når det ikke gav oss noe. 

Pepperkakesjokoladen synes jeg ikke var noe god. Ble feil kombinasjon for meg. Men flere andre som digget den. 

Heldige dere at det for en smakte sukker og for den andre ingenting, jeg husker enda smaken av død og fordervelse etter mitt forsøk, grøss. 

Anonymkode: b0f25...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere med matvarer som ikke faller i smak? Spiser dere det, tar dere det med på jobben/til andre eller kaster dere det? 

Anonymkode: 39086...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere med matvarer som ikke faller i smak? Spiser dere det, tar dere det med på jobben/til andre eller kaster dere det? 

Anonymkode: 39086...af9

Jeg gir det til folk rundt meg, kaster aldri noe. Selv ikke de ekle sandwich bitene, min mor likte de så hun fikk de. 

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er super duper sen med å teste denne «nyheten», sjokolade pizza, den er ankommet «Holbart» og selges til 15kr, endelig «verd» pengene 😅 Men den bar super duper fantastisk god! 🙌🏻🙌🏻 Minner om sjokolade orgasme desserten fra Dominos - Choco Sticks 😍 tror det er en god ide at jeg ikke har smakt den før 😂

Men fant nyheten Fanta Blodappelsin, god, men ... litt mer bitter enn vanlig fanta. Så blir ikke gjenkjøp. Har harr gjennkjøp av schprø og veggi sticks til helga da 😅 ikke bra for meg i det hele tatt, men disse falt virkelig i smak. Bare synn at veggie sticks kun selges hos meny og schprø hos rema1000 😢 

Har en big one i frysen, står nyhet på den, men den også ble kjøpt fra Holdbart, så vet ikke helt hvor ny den da er: Chicago style, har ikke testet den enda, men ligger i frysen sammen med mandagapizza, ikke tvil om hvem som frister mer 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...