Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Undivided skrev:

Har noen smakt de grønnsaksnuggetsene fra Findus (tror jeg)? De er nye, er de ikke?

Ja. Det er gode :)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Undivided skrev:

Har noen smakt de grønnsaksnuggetsene fra Findus (tror jeg)? De er nye, er de ikke?

Ja, har smakt dem et par ganger. De er gode :) Tok på litt sort pepper for å få litt mer smak, men de var absolutt gode 😄

Endret av Wawi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thildamor skrev:

Nå gidder jeg ikke å lese hele tråden, så nå spør jeg: har noen prøvd den vegetarpizzaen til Grandiosa? Den ser så sykt god ut, så er den det?

 

Ja, syntes den var god. Smakte som grandiosa, bare uten kjøtt såklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, Thildamor skrev:

Nå gidder jeg ikke å lese hele tråden, så nå spør jeg: har noen prøvd den vegetarpizzaen til Grandiosa? Den ser så sykt god ut, så er den det?

 

Jeg syns den var veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte sandwich bitene i dag

 Jeg anser meg selv som en godtegris og kan spise opp det meste godteri selv om det ikke er så godt, fordi godteri. Jeg elsker også sandwich isen så hadde faktisk store forhåpninger til dem.

 

Det er faktisk det verste jeg har smakt til nå, de var så ekle at jeg spiste èn for å smake, og smakte på en til fordi jeg kunne ikke tro hvor ekkel den første var, den andre var eklere og jeg ble nesten kvalm.  Aldri mer. 

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg spiste èn for å smake, og smakte på en til fordi jeg kunne ikke tro hvor ekkel den første var

:fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Thildamor skrev:

Nå gidder jeg ikke å lese hele tråden, så nå spør jeg: har noen prøvd den vegetarpizzaen til Grandiosa? Den ser så sykt god ut, så er den det?

 

Sykt god er å ta i, det er en frossen pizza av merke Grandiosa 😉 jeg spiser kjøtt, så jeg synes orginalen er litt bedre, men den med grønnsaker er absolutt brukbar, kjøpt den to ganger for å "teste" 😂 og kommer nok til å kjøpe igjen.

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smakte sandwich bitene i dag

 Jeg anser meg selv som en godtegris og kan spise opp det meste godteri selv om det ikke er så godt, fordi godteri. Jeg elsker også sandwich isen så hadde faktisk store forhåpninger til dem.

 

Det er faktisk det verste jeg har smakt til nå, de var så ekle at jeg spiste èn for å smake, og smakte på en til fordi jeg kunne ikke tro hvor ekkel den første var, den andre var eklere og jeg ble nesten kvalm.  Aldri mer. 

Anonymkode: b0f25...b9d

Helt enig! De var horrible. Jeg kan ikke skjønne hvordan de synes dette var noen god idé. Jeg er også en godtegris og liker alt, men fysj!!! 

Anonymkode: e5684...2a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en Coop i går og måtte kjøpe og prøve cotton candy druene. Det var en smak å måtte venne meg til (søstra mi spytta den hu prøvde rett ut igjen! ) men de blir litt bedre for hver drue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rumle skrev:

Jeg skipper å smake sandwichbitene, tror jeg :fnise:

 

Jeg blir så nysgjerrig når nesten alle sier de er vonde at jeg MÅ smake jeg og 😂

9 timer siden, Luna Llena skrev:

Helt ok.

6623.jpg

Jeg synes mangoen var god men appelsinen var rar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
38 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg blir så nysgjerrig når nesten alle sier de er vonde at jeg MÅ smake jeg og 😂

Jeg synes mangoen var god men appelsinen var rar. 

Jeg syns ikke det passet med chili og ingefær, hadde nok likt de bedre uten krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg blir så nysgjerrig når nesten alle sier de er vonde at jeg MÅ smake jeg og 😂

---

Du må vel det 😅 Husk tilbakemelding da! :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mynona skrev:

Jeg blir så nysgjerrig når nesten alle sier de er vonde at jeg MÅ smake jeg og 😂

Jeg synes mangoen var god men appelsinen var rar. 

Bare hold deg fast og ta en liiiten bit først, ikke stikk hele i munnen, og ikke gjør slik jeg gjorde, spiste 2 fordi jeg var sikker på at den første var morkna 😅

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! De var horrible. Jeg kan ikke skjønne hvordan de synes dette var noen god idé. Jeg er også en godtegris og liker alt, men fysj!!! 

Anonymkode: e5684...2a2

Ikke sant! Jeg fatter IKKE hvordan de her liksom har blitt sinnsykt populære i Sverige, der er hyllene nærmest tomme for dette... vidunderet. 

Anonymkode: b0f25...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Vita hjertego' rekesalat for første gang i går. Den er for så vidt god, men litt tam på smak, og kunne for min del gjerne vært litt saltere. 

Som om et sunnere og mer hjertevennlig produkt, skjønner jeg at den har lavere saltinnhold. I stedet for salt kunne den hatt mer krydder eller urter. Litt hvitløk, dill eller kanskje pepper tror jeg ville hevet smaken. 

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Du må vel det 😅 Husk tilbakemelding da! :ler:

 

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare hold deg fast og ta en liiiten bit først, ikke stikk hele i munnen, og ikke gjør slik jeg gjorde, spiste 2 fordi jeg var sikker på at den første var morkna 😅

Anonymkode: b0f25...b9d

Har nå en avtale med noen venner om å teste dette sammen, så da blir det kollektiv yuk vil jeg tro :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Mynona skrev:

 

Har nå en avtale med noen venner om å teste dette sammen, så da blir det kollektiv yuk vil jeg tro :fnise: 

Gleder meg til å høre! 😅

Jeg har smakt fartshumpene (?) og de blir det i alle fall gjenkjøp av! :jepp:

Obs! Nå smakte jeg til og den var ganske så hard i forhold til de jeg smakte i sted! :blink: Men, god likevel da, men litt skummelt når man ikke forventer det.

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...