Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Prøvde dette nye pålegget av avokado og kikerter nå. Det smakte som en mild guacamole. Usikker om det blir gjenkjøp, men tipper jeg kommer til å smake på den med grillet paprika og kikerter også :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, elvital skrev:

Prøvde dette nye pålegget av avokado og kikerter nå. Det smakte som en mild guacamole. Usikker om det blir gjenkjøp, men tipper jeg kommer til å smake på den med grillet paprika og kikerter også :)

Jeg kjøpte den med paprika i dag. Smakte lite. Måtte ha på både salt og pepper. Men kjøper sikkert igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg har smakt nyt jule-youghurt, den med saltkaramell var ganske god, den med gløgg smak, var noe av det verste jeg har smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt pålegget med kikerter og grillet paprika, cola med kanel (uten sukker), Mandagspizza fra Grandiosa og potetgull fra Maarud med salt og vinegar. 

Pålegget var helt greit, men synes det trenger litt topping som andre grønnsaker osv. for å bli digg. 

Colaen var ikke vond, men heller ikke noe jeg gidder å betale ekstra for. 

Pizzaen er vegetarisk og bedre enn vanlig grandis, synes jeg. Godt med smaken fra grønnsakene. Men fortsatt grandis, da. Ikke favorittmåltidet mitt. 

Potetgullet rakk jeg knapt å smake på før sambo hadde spist opp hele posen, synes kanskje det stakk litt på tunga, men god smak om man liker konseptet(hvilket både sambo og jeg gjør👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Jeg så denne på butikken i dag, men kjøpte ikke. Litt nysgjerrig på om det er som marsipan eller noe helt annet. 

any.jpeg

Anonymkode: d5f00...54e

Disse var kjempegode 😄 mektige, men nydelige. Fyllet meg litt om fyllet i sjokoladen Minde Spesial, bare litt bløtere, også har disse crisp inni. Blir lett gjenkjøp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var helt grusom synes jeg! Muligens fordi jeg forventet meg en is ala Ben&Jerrys Cookie Dough, men det er milevis unna det. Kanskje fordi jeg ikke leste det med liten skrift, hvor det står kanel og kardemomme. Men denne smaker bare krydder. Ikke i nærheten av noe som ligner på cookies! Noen andre som har smakt den?

image.png

Anonymkode: 21ce4...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var helt grusom synes jeg! Muligens fordi jeg forventet meg en is ala Ben&Jerrys Cookie Dough, men det er milevis unna det. Kanskje fordi jeg ikke leste det med liten skrift, hvor det står kanel og kardemomme. Men denne smaker bare krydder. Ikke i nærheten av noe som ligner på cookies! Noen andre som har smakt den?
 

image.png

Anonymkode: 21ce4...0de

Jeg unngikk den heldigvis da jeg oppdaga at det sto «kanel og kardemomme» når jeg sto i kassen 😅🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne var helt grusom synes jeg! Muligens fordi jeg forventet meg en is ala Ben&Jerrys Cookie Dough, men det er milevis unna det. Kanskje fordi jeg ikke leste det med liten skrift, hvor det står kanel og kardemomme. Men denne smaker bare krydder. Ikke i nærheten av noe som ligner på cookies! Noen andre som har smakt den?
 

image.png

Anonymkode: 21ce4...0de

Jeg elsker den! Men så er jeg veldig glad i krydder da.

Endret av LittDiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne var helt grusom synes jeg! Muligens fordi jeg forventet meg en is ala Ben&Jerrys Cookie Dough, men det er milevis unna det. Kanskje fordi jeg ikke leste det med liten skrift, hvor det står kanel og kardemomme. Men denne smaker bare krydder. Ikke i nærheten av noe som ligner på cookies! Noen andre som har smakt den?
 

image.png

Anonymkode: 21ce4...0de

Denne hadde jeg skyhøye forventninger til da jeg fant den, for jeg elsker kanel og kardemomme men fyfader den var helt jævlig! Jeg syns den både smaker som og har konsistens som bomullsdotter dyppet i en slags blanding av vann,kanel,kardemomme og sukker. Den manglet fylde ( iskrem skal være fyldig og smaksrik:raven:) og smakte utvannet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått smake på den Pasta Box med bacon og kremet pasta.

Meh. Mye av det gikk i bosset da det smaksmessig ikke var verdt kaloriene. Et pluss det var ikke krydra alt for mye, generelt er det ofte for mye salt/pepper i disse ferdigrettene, men det var det ikke. Men bacon i ferdigretter smaker bare... merkelig... gris.... ikke som når man steker selv 😅

Nei det var ikke en vinner hos meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
 
 
 
2 timer siden, Ariana807 skrev:

Da harjegfåttsmakepå den Pasta Box med bacon ogkremet pasta.

Meh. Myeav det gikki bosset da det smaksmessigikke var verdtkaloriene. Et pluss det var ikkekrydraalt for mye, generelterdetofte for mye salt/pepper idisseferdigrettene, men det var detikke. Men bacon iferdigrettersmaker bare... merkelig... gris.... ikke som når man stekerselv😅

Nei det var ikke en vinnerhosmeg. 

Det er jo flott at du greier å få smakt på alle matnyheter og samtidig drive med slanking, si!

Anonymkode: 28880...882

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Cola med kanel i forgårs. Den fikk meg til å tenke "Sånn smaker det hvis man drikker Cola til risgrøt med kanel" :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker kanel, så ser for meg at det kan være godt, men jeg er ikke så stor fan av cola. Vurderer likevel å prøve bare fordi jeg er så glad i kanel:fnise:

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 7.43, AnonymBruker skrev:

Denne var helt grusom synes jeg! Muligens fordi jeg forventet meg en is ala Ben&Jerrys Cookie Dough, men det er milevis unna det. Kanskje fordi jeg ikke leste det med liten skrift, hvor det står kanel og kardemomme. Men denne smaker bare krydder. Ikke i nærheten av noe som ligner på cookies! Noen andre som har smakt den?
 

image.png

Anonymkode: 21ce4...0de

Jeg har smakt den og synes den var ganske god. Men når jeg leser i tråden her og ser alle varene folk kaster/synes smaker forferdelig osv. ser jeg at jeg nok er ganske lite  raffinert i smaken, jeg synes liksom det meste er ganske godt😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Hatsumomo skrev:

produkt_knekks-758x505.jpg

Denne. YUMMY med ost på!

Også fantastisk med peanøttsmør :sikle:

Anonymkode: e9979...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hatsumomo skrev:

produkt_knekks-758x505.jpg

Denne. YUMMY med ost på!

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også fantastisk med peanøttsmør :sikle:

Anonymkode: e9979...323


Kjøpt hvor? 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eske skrev:

 


Kjøpt hvor? 😄   

Kjøpte den på Extra, stod sammen med kjeksene 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...