Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Ostavind. 

God? Tenker å kjøpe denne bare fordi de har et utvalg ulike oster og jeg elsker å prøve nye oster.

Hvor finner du den?

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
1 hour ago, Hatsumomo said:

God? Tenker å kjøpe denne bare fordi de har et utvalg ulike oster og jeg elsker å prøve nye oster.

Hvor finner du den?

Osten hadde behagelig smak og synes den var god. Jeg fant det på Meny Sandve i Sandnes. 

Endret av AnonGangerTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Rumle skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/stor-test-av-julas-sote-og-spro-nyheter--kalorier-uten-glede/3423867255.html

Litt forskjellige julenyheter, jeg gleder meg til å prøve marsipan med kokos! Noen som har smakt den? :nisse:

Til pg med jeg som ikke liker marsipan fikk lyst å smake den 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig tak i Tre Nøtter fra Nidar i går og den var farlig god. Både mannen min og jeg likte den, så det blir definitivt gjenkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Rumle skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/stor-test-av-julas-sote-og-spro-nyheter--kalorier-uten-glede/3423867255.html

Litt forskjellige julenyheter, jeg gleder meg til å prøve marsipan med kokos! Noen som har smakt den? :nisse:

Djeeez, for en negativt ladet test! 

Anonymkode: fb0ce...8ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2019 den 14.05, AnonGangerTo skrev:

Kjøpte denne for 3 uker siden. Endelig skal den første luken åpnes! 

20191201_140309.jpg

Hvor fikk du kjøpt denne?! Jeg er mye mer glad i ost enn sjokolade så hadde vært perfekt 👍

Anonymkode: 49203...2e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 19.36, Rumle skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/stor-test-av-julas-sote-og-spro-nyheter--kalorier-uten-glede/3423867255.html

Litt forskjellige julenyheter, jeg gleder meg til å prøve marsipan med kokos! Noen som har smakt den? :nisse:

Det var nå veldig mye negativt her følte jeg. Jeg synes de sjokolade stjernene og hasselnøttene er fantastiske! Begge chipsene elsker jeg, den salte litt mer. Jeg hater marsipan men ble litt fristet til å se etter den med lakris, noe jeg elsker 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en smaksprøve på de, så regner med de er nye. Er utrolig gledelig overrasket over disse, de er meget gode, vil absolutt anbefale folk å prøve de. De smaker ikke for sterk, ikke for lite, akkurat passe sprø, god smak av krydder og ikke bare salt. 

7041111137059.png

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en smaksprøve på de, så regner med de er nye. Er utrolig gledelig overrasket over disse, de er meget gode, vil absolutt anbefale folk å prøve de. De smaker ikke for sterk, ikke for lite, akkurat passe sprø, god smak av krydder og ikke bare salt. 

7041111137059.png

Anonymkode: b0f25...b9d

Åå, de så gode ut! :sikle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor fikk du kjøpt denne?! Jeg er mye mer glad i ost enn sjokolade så hadde vært perfekt 👍

Anonymkode: 49203...2e2

Har sett denne på Spar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor fikk du kjøpt denne?! Jeg er mye mer glad i ost enn sjokolade så hadde vært perfekt 👍

Anonymkode: 49203...2e2

Meny Sandve i Sandnes, Rogaland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Prague skrev:

Åå, de så gode ut! :sikle:

De var veldig gode, gleder meg til å kjøpe de store posene, den lille smaksprøven var for liten 😁

Anonymkode: b0f25...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte både potetgull med pinnekjøtt og cheez snow ballz i går. Likte begge to veldig godt🤤 Det gjorde for øvrig også ei venninne av meg og samboeren min. 

Screenshot_20191207_072629_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20191207_072702_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte karamellstjerner igår, Sykt gode! Men da jeg nesten hadde spist opp hele pakken ser dette :

4A2A9DC4-34F6-46DF-9CFA-14DB296D2F62.thumb.jpeg.0cda3ee8d75fbbe1c0843bfc08d4f843.jpegEr det mugg? Andre som har sett det ? Var på flere (de som var igjen😂)

Anonymkode: 70239...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte karamellstjerner igår, Sykt gode! Men da jeg nesten hadde spist opp hele pakken ser dette :

4A2A9DC4-34F6-46DF-9CFA-14DB296D2F62.thumb.jpeg.0cda3ee8d75fbbe1c0843bfc08d4f843.jpegEr det mugg? Andre som har sett det ? Var på flere (de som var igjen😂)

Anonymkode: 70239...c4f

Ser jo bare ut som ett hakk i sjokoladetrekket?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...