Gå til innhold

Hinatas Høvleri

Hinata

Anbefalte innlegg

Wæææ, kofferten min blir stappfull :gjeiper: Har prøvd å legge ting tilbake i skapet, men jeg kan jo komme til å trenge litt av hvert i løpet av to måneder :sjenert: Blir pakkesel i morgen jeg :fnise:

Ble til at jeg skal treffe han som jeg egentlig skulle treffe i går, i dag da (pjuh, innvikla setning)

Får ikke sett K før jeg drar da *snufs* Jeg vet ikke helt om jeg kan forvente at han ikke har andre i løpet av sommeren heller. Jeg vet jo at jeg ikke kommer til å ha andre (lite rom for slikt under mammas haukeblikk), men jeg forstår jo at det kan være lenge å vente i 2 mnd på ei jente man såvidt begynner å bli kjent med :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden sist ja. Jeg har havnet på østlandet for sommeren, prøver å finne jobb fremdeles, men tviler på at jeg finner noe. Hadde tantebarn på besøk her i helga, kos og slitsomt på samme tid.. *pjuh*

Også var jeg hos en psykolog i dag :sjenert: Skal prøve å få bukt med et problem jeg har *håpe*

*teite Hinata-tanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Lenge siden sist ja. Jeg har havnet på østlandet for sommeren, prøver å finne jobb fremdeles, men tviler på at jeg finner noe. Hadde tantebarn på besøk her i helga, kos og slitsomt på samme tid.. *pjuh*

Også var jeg hos en psykolog i dag :sjenert: Skal prøve å få bukt med et problem jeg har *håpe*

*teite Hinata-tanker*

håper du får deg jobb! :nigo:

og at det hjelper med psykolog :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk *Twinklestar* :klemmer:

Jeg regner med at det hjelper med psykolog etterhvert, bare at det kan ta litt tid. Jeg har vært en gang til, vet ikke om det var noe lettere egentlig :sjenert: Jeg har liksom aldri vært noe glad i å snakke om meg selv, vært flink til å skyve problemene langt bak i hodet, men nå begynner det visst å bli fullt baki der :fnise:

Nå skal jeg prøve å nyte helga og :sol: :sol: Blir bare meg og brodern her hjemme i helga, blir deilig. Mamma har ikke jobb for tida, så blir ikke så mye tid alene da. Jeg som er vant med å kunne lukke meg inn på rommet og gjøre det jeg vil, men nå er det liksom noen som lurer på hvordan det går og om jeg har noen planer. Hvorfor skal man bry seg sånn da? :klø: :ler: Jeg har vært her en uke, og savner allerede alenetilværelsen i Trondheim... Vil gjøre som jeg vil uten at noen driver og graver og spør hva/hvem/hvor/når :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at opphavet snart er på vei hjemover også, har vært deilig å være bare meg og bror, stille... Har ikke gjort så mye spesielt, i går var vi en tur på kjøpesenter, så litt kjapt gjennom butikkene og tilbudene før vi stakk hjem igjen. Grilla baconpølser ute i solskinnet også :sol:

I dag har jeg vært litt husmor og har pusset vinduene både utvendig og innvendig, totalt har jeg vært over 23 vinduer *pjuh* Var noen jeg hoppa over, men jeg gadd liksom ikke styre med stige og greier. Så har vi spist pannekaker med bacon, blåbærsyltetøy og is. Kjempesunne er vi :fnise:

I morgen lurer jeg på om jeg skal stikke og fikse nytt pass, mitt pass er fra jeg var 16, med en annen hårfarge og er håndskrevet. Begynner vel å bli på tide å oppdatere det til litt mer fænsi ;) Også må jeg huske å bestille time hos reguleringstannlegen, må fikse litt på strengen bak tennene, og aller helst vil jeg fjerne den. Lurer på om det var 8 år jeg skulle ha den på, og nå har jeg hatt den på i 7... Jeg vil bruke tanntråd igjen :sur:

Edit: Sitter og moter meg opp til å gjøre hjemmeleksa fra psykologen, vet vel ikke hva jeg føler og tenker jeg vel :fnise:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg er like sunn som deg :sjenert:

:popcorn:

Nytt pass er ikke dumt. Ihvertfall hvis du ikke ligner på bildet. Man kommer seg lett ut av Norge, men litt mer skumlere når man er stuck i tyrkia og ikke kommer hje fordi politimannen bak luken ikke tror det er deg som er på bildet :ler: Jaa de har til og med våpen, det hadde de ihvertfall der jeg landet i Tyrkia. Jeg var kjempe nervøs og tørde ikke se på de engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden sist nå :sjenert: Har vel ikke skjedd så mye, jeg har hverken fått søkt om nytt pass eller husket å bestille tannlegetime :fnise: Har vært en tur hos psykologen da, og fikk som hjemmelekse å gjøre litt av det som angsten min handler om. Fikk gjort litt i går og litt i dag. I dag gikk det mye bedre :nigo: Skal gjøre det hver dag frem til neste time, og jeg regner med at det blir enklere for hver dag :)

Har også vært en tur på IKEA med ei venninne, kjempekoselig å se henne igjen :) Ellers har dagene gått med til å sole seg ute i det fine været frem til kleggen kommer og biter meg :fnise: Har fått litt skille i dag også :sol: :sol:

I morgen er det helg, og jeg håper at noen her i huset har tenkt seg på butikken, skulle helst hatt en bikini som det hadde gått an å vise seg offentlig i. De jeg har nå blir litt vulgære (jeg har visst vokst litt siden forrige sommer) hvis jeg ikke driver og retter på dem hele tiden. Tror nok det blir bikinitopp som er som en BH, og ikke en trekantbikini. I tillegg er jeg på leiting etter badeshorts, har sett de har hatt litt her og der, men syns liksom ikke jeg finner noen fine, evnt så har de ikke størrelsen min :sukk:

Ha en fin helg til dere som titter innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Lenge siden jeg har gitt et pip fra meg nå, selv om jeg leser, så tenkte jeg skulle innom og hilse på før jeg reiser på ferie i morgen!

Jeg har også gått til psykolog. To ganger. Første gangen var jeg 16 og spiseforstyrra og hadde ikke lyst til å bli bedre. Satt og snakket psykologen etter munnen og ble selvfølgelig ikke noe bedre. Andre gangen var jeg 22 (?) og ønsket selv å gå til psykolog for å få litt orden på noen ting fra barndommen som var grunnen til at jeg fikk spiseforstyrrelsene i det hele tatt. Denne gangen gikk det kjempebra, gikk der et skoleår og har merket en kjempeforbedring i ettertid. Så så lenge du er motivert selv vil jeg absolutt anbefale å gå til psykolog. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden noen oppdatering fra denne fronten, har hatt besøk av tantebarn, så blir ikke så mange pust i bakken da. Koselig med besøk da, blir litt babysyk når jeg ser de søte små :sjenert:

Det går fremover med angsten min, tar ting i babysteps ;) Kan vel kanskje fortelle at angsten handler om bilkjøring da, altså å kjøre selv. Har kommet så langt at jeg nå klarer å kjøre en liten runde på en lite trafikert landevei med forkjørsrett ;) Har til og med kjørt forbi noen syklister :fnise:

Skal til avsluttende samtale til psykologen i morgen, psykologen skal ha ferie, og kommer ikke tilbake før jeg drar oppover til Trondheim. Jeg får se om jeg trenger litt mer oppfølging etterhvert, kanskje jeg finner meg en psykolog i Trondheim også.

I går lå jeg utslått med omgangssyke her, kastet vel opp 8 ganger på like mange timer. Er litt uggen og daff i dag, fikk ikke akkurat i meg så mye næring eller væske i går, det kom bare rett opp igjen. Da var det godt å ha cola så spyet smakte noenlunde greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme meg etter omgangssyken nå, selv om matlysten ikke er helt på topp. Kan takke omgangssyken for at jeg har gått ned en kg til :fnise: Tviler på at det holder seg nede når jeg begynner å spise normalt, men det er jo lov å håpe.

Var og shoppet med ei venninne i går, fikk kjøpt en hettejakke, noen topper og en skjorte. I tillegg kjøpte jeg fotbad og voksstrips. Kanskje det blir spanight i helga. Boblebad med barbering, voksing og det som er :nigo: Er så heldig å ha huset for meg selv i helga, skal bli så deeeeeeilig :bolledeig:

Har allerede kommet halvveis i ferien min, kan nesten ikke vente på å komme meg oppover til Trondheim og til K igjen :sjenert: *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Lenge siden sist ja. Har vel ikke skjedd så mye, vært med familie, øvelseskjørt og en liten tur på sjøen med seilbåten.

Nå har jeg til og med kommet så langt at jeg har kjørt på E18 gjennom Oslo til og med :nigo: Ikke at jeg føler meg så høy i hatten at det gjør noe, men har ikke vært noen nesten-påkjørsler ihvertfall :fnise:

Nå har det blitt august også, jeg begynner på skolen 23. august, lurer på om jeg drar oppover rundt den 20. Mamma har bestemt seg for at vi skal kjøre oppover og at jeg skal kjøre deler av veien.. Merker jeg er litt skeptisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig en formiddag alene i huset :nigo: Driver og vasker klær og rydder rommet mitt, det var på tide :fnise: Har akkurat blitt ferdig med å moppe gulvet, nå er det bare sengetøyet som gjenstår.. Har til og med fått brent ut alle bildene mine på DVD, så nå har jeg en her nede og en i Trondheim. Da burde det vel være trygt å slette bildene fra pc'en vel ;)

:sol: :sol: her i dag, men tror ikke jeg orker å sitte noe særlig i sola, kanskje sette meg under parasollen og lese litt etterhvert. Holder på med Harry Potter og Halvblodsprinsen nå. Kjekt å tråle igjennom alle bøkene på en sommer, har ikke blitt lei etter ihvertfall 3 gjennomlesinger i hver bok, og noen til på de første bøkene :sjenert: Tror jeg skal bli litt flinkere til å stikke innom biblioteket når jeg kommer til Trondheim. Det er så deilig å bare grave seg ned i verdenen i en bok for å slappe av :)

Ellers driver jeg og teller ned dagene til jeg skal til Trondheim, selv om det er slit med skole så skal det bli godt å komme hjem igjen. Skal vel bli ekstra hyggelig å møte K igjen også, jeg sitter igjen med et lite smil om munnen hver gang jeg snakker med han på msn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

så bra at du har fremgang med angsten din! :hoppe::klemmer:

virker som du har hatt en ok sommer også. kjenner jeg gleeeder meg til å komme ut igjen hjemmefra jeg også nå! det er plutselig blitt så utrolig irriterende å ikke få bestemme selv hva jeg vil ha til middag osv etter at jeg flyttet for meg selv :ler:

bøker er gøy :nigo: (spesielt harry potter), burde sikker vært litt mer på biblioteket jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nå fremover med kjøringa, selv om jeg ikke føler meg noe særlig klok angående når det er vikeplikt og greier :sjenert: I dag hadde jeg en fin episode da jeg hadde feilgiret på vei inn i en rundkjøring og prøvde å starte i tredje. Ble noen kenguruhopp inn i rundkjøringa før den stoppa helt, og det tok noen starter før mamma foreslo at det kanskje var i feil gir :fnise: Guuud så flau jeg var :rodme: Da man skulle ønske man hadde rød L på alle kanter :sjenert:

Får besøk av ei venninne hit i morgen, er vel ikke meldt så fint vær, så blir vel til at vi ser en film eller noe :) Har ikke fortalt henne at jeg har begynt å øvelseskjøre, så tror jeg må gjøre det fra jeg møter henne på bussen til vi kommer oss hit. Er vel greit å få vite det av meg før mamma kommer blundrende ut med det..

Også fikk jeg gjeldsbrevet mitt i dag, så nå er det ikke lenge til det er 17000 kr fra lånekassa inne på konto :bolledeig: Tror jeg må være flink til å spare nå, skal betale depositum til klasseturen (ca 7000) og helst klare å spare opp til litt lommepenger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

så bra at det går fremover med kjøringa! :strix: tror faktisk akkuratt det der er ganske vanlig. har en vennine som hadde samme greia, ho brukte omtrent 2 år fra hun begynte å kjøre til hun fullførte. da fikk hun god tid og ble trygg på kjøringa :)

og å starte i feil gir, det er så utrolig flaut :flau: men for ikke å snakke om hvor vanlig det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat kommet hjem fra reguleringstannlegen, har fått tatt av strengen på tennene nede, men den oppe frarådet de meg til å ta av :sur: Begynner å bli lei av å ha matrester sittende fast i den, bringebærfrø er det verste. Var vel egentlig greit at jeg slapp å ta av den oppe samtidig, jeg hater den lyden pussemaskinen lager *grøss*

Det går fremover med kjøringa, nå må jeg vel snart bestille time hos kjøreskole også, men vet liksom ikke hvilken jeg skal velge :sjenert: I går var jeg flink og kjørte på ring 3 i senrushen til og med ;) Fikk terpet litt kløtsjarbeid da, blir temmelig sliten av køkjøring altså *pjuh*

Ellers lurer jeg på hva jeg skal finne på i dag, har gjort meg ferdig med Harry Potter for i år, kanskje det blir Paulo Coelho eller Dan Brown ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...