Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (2 minutter siden):

 

:5: :ler: Eselet er enig i den vurderingen? :fnise: 

:nigo: Den smarteste er den som lar den andre tro han er smartest :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Daria skrev (På 15.1.2022 den 10.45):

Fordelen med et mindre smart hus - det har ingen selvstendige meninger :ler: 

Jau, men du og du så praktisk det er med smart hus når det IKKE misforstår kommandoene. 

 

Sauen Shaun skrev (19 timer siden):

Den smarteste her i denne leiligheten er meg :nigo: :fnise:

 

Daria skrev (4 minutter siden):

:5: :ler: Eselet er enig i den vurderingen? :fnise: 

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

:nigo: Den smarteste er den som lar den andre tro han er smartest :nigo:

:skratte: Men hvem av dere snakker du om nå...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (34 minutter siden):

:skratte: Men hvem av dere snakker du om nå...? :fnise: 

Det er selvsagt jeg som lar han tro han er den smarteste :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Trøttesen... 

Sammenlignet med forholdene lengre nordvest så skal jeg egentlig ikke klage, men det har blåst godt i natt og dertil dårlig søvn. Gjorde nesten fysisk vondt da klokka ringte i morges rett og slett. Men jeg er på kontoret og gråter ikke (enda). :opplyser:

Ser dere har klokketro på Millie - venter bare på at hun skal feile? :fnise:
Man kjøper jo ikke noe dårlige greier? 
Dessuten er det ingen tvil om at jeg er den smarteste i heimen :nigo:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg bare til mr Weasleys regel om å ikke stole på noe som tilsynelatende tenker selv, if you can't see where it keeps its brain... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Fredag i morgen! :strix:

Bortekontor i dag, og de første timene har gått i ett. Kjekt å se folk igjen, men arbeidsro har jeg ikke kjent på i særlig grad. Får satse på mer fokusert jobbing i morra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 17.1.2022 den 9.44):

 if you can't see where it keeps its brain... :fnise:

Vel, det kan jeg som regel ikke på folk heller…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Treningsendorfiner :bolledeig:

Endelig en spinningtime hvor kne og skrott fungerte perfekt, med knall musikk og bra instruktør. :strix: Pulsen var nær døden, beina er møre og jeg er happy! 

Nå venter farging av ettervekst og senere deilig middag hos mine foreldre. Fin lørdag! 

Og i morgen har jeg booket ny spinningøkt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hva det siste året har gjort med mitt forhold til trening, vil jeg fortsatt hevde at den smiley-bruken er litt tvilsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (9 timer siden):

Uavhengig av hva det siste året har gjort med mitt forhold til trening, vil jeg fortsatt hevde at den smiley-bruken er litt tvilsom...

Jeg hører hva du sier, og har kjent det samme lenge. Men akkurat i dag, på akkurat den timen :bolledeig: Det begynte litt trått og jeg tenkte jeg bare fikk ta det rolig og jobbe meg gjennom en intervall av gangen. Men så løsnet det, skikkelig! 

Cata skrev (9 timer siden):

Treningsendorfiner??? *hvor er fremmedordboka*

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Trøtte trøttesen her i dag - etter litt korte og litt dårlige netter denne uka. Vet ikke hvorfor, men det har blitt litt klabb og babb med søvn. I natt våknet jeg tissetrengt, men fikk ikke sove igjen etter endt ærend. Kribling i venstre legg, og generelt urolig, og vips gikk det i alle fall en time i våken tilstand. Veldig unødvendig! Leggen er fremdeles mør, men ikke like plagsom i våken tilstand som når det egentlig skal soves. 

Ble en god treningsøkt i går også, så godt å være i gang med gode spinningøkter igjen! Det er godt over 15 måneder siden jeg har kunnet kjøre såpass hardt og regelmessig som jeg gjør nå, og det fungerer fint! Me like! :strix:Frister ikke veldig med vekkerklokke på lørdagen, men spørs om det ikke blir slik for å være sikker på å rekke spinningtimen i ti-tiden... Må nyte "flyten" mens jeg har den! Så langt i år har jeg passert 300 km (mesteparten spinning, men noen få, korte gåturer er også telt med). Fornøyd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en viss sammenheng mellom intensivert treningsinnsats og både søvnendringer og urolig bein. Nå er nok jeg over middels sart og lettpåvirkelig, men jeg blir stadig overrasket over alt som henger sammen og påvirker hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sauen Shaun skrev (22 timer siden):

Herlig at treninga fungerer igjen :bolledeig:

Veldig deilig! :strix:

Daria skrev (22 timer siden):

Det kan jo være en viss sammenheng mellom intensivert treningsinnsats og både søvnendringer og urolig bein. Nå er nok jeg over middels sart og lettpåvirkelig, men jeg blir stadig overrasket over alt som henger sammen og påvirker hverandre.

Det kan absolutt være en viss sammenheng. Spesielt med den leggen som er litt underlig. Men den virker bedre i dag, så da satser jeg på at det hele er/var forbigående. For fuggel'n er trøtt som en sokk... 

Hadde en plan om rengjøring og litt effektiv kveld i går, men det strandet fullstendig. Et ærend etter jobb resulterte i en rask middag på Egon, og så var man plutselig ikke hjemme før nærmere kl 18 (kom sent avgårde fra jobb også, etter en svært intens dag). Tømte oppvaskmaskinen og så nyhetene 18:30, og vipps var jeg fanget av sofaen. Helt gåen. Kom meg i seng og sovnet relativt raskt etter litt lesing. Og det gjorde fysisk vondt da klokka ringte i morges! :natti:

Men det er....

F R E D A G ! ! ! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som setter pris på fredagen - jeg så noen håndverkergutter danse gledesdansen på fortauet i den anledning :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes januar har vært usedvanlig forblåst! Rene høststormene jo...

Jeg prøver å være effektiv i dag, med litt varierende hell. Det startet bra med sengetøyvask, 90 minutter spinning, bilvask (i selvvaskehall med svamp) og handling. Så ble det lunsj og dusj og så har tempoet gått ned... Fått vasket en maskin til (juledukene) og startet støvsuging, men har mest lyst til å kveile meg foran ovnen mens vinden uler utenfor... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste litt fort og spinning og bilvask gled litt i hverandre i hodet mitt - kreativ multitasking... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...