Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Kos deg! *prøver hardt å si det med fysios genuint oppmuntrende tone, heller enn den lett ironiske som faller meg så naturlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (1 time siden):

Kos deg! *prøver hardt å si det med fysios genuint oppmuntrende tone, heller enn den lett ironiske som faller meg så naturlig*

Delvis vellykket forsøk vil jeg si - ironien skimtes gjennom den oppmuntrende tonen... 

Blir vel fort 90 minutter om ikke mer, så får stålsette meg så godt jeg kan. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis vellykket synes jeg bør være godkjent - du skal huske at ironi og sarkasme er min standardinnstilling. :fnise: (Bevis A: jeg ligger utslått på gulvet på fysikalske, ambulansearbeideren spør hvordan det går og jeg svarer at jeg har jo hatt bedre dager... Sann historie). Men 90 minutter? :daane:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde! :opplyser:

1 time og 40 minutter på sykkelsetet, og 42 km... Nye og helt andre sykler enn det har vært tidligere, så tar nok litt tid å bli vant til litt nye innstillinger og sittestilling. Mistenker også at kanskje de syklene er litt rausere på km enn de gamle? :klo: Ikke godt å si hvilke som er mest "riktige", men får håpe de nyeste er de beste og riktigste. For det er de som blir brukt fremover. Uansett, klager aldri på ei god økt! Grådig sliten etterpå, men gjorde godt. 

I dag blir det litt ærend etter jobb, og så må jeg vel hjem til støvsuger og vaskefille tenker jeg. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde at dagen så langt har to solide og fine høydepunkter: 

- Jeg har endelig gått en av favoritt skogsturene igjen, og det gjorde så godt! Nesten 11 måneder siden sist, så var på høy tid. Men endelig tok jeg sjansen på at knær og skrott ville takle turen greit. Ren terapi for hodet, og så godt med lukten av skog, lyden av fuglekvitter og klukkingen fra en vårlig bekk. Fornøyd fuggel! :kaklehone:

- Jeg var smart og fikk vasket sengetøy og håndklær før jeg dro ut på tur, og fikk det ut på verandaen. Ikke knallsol i dag, men :sol: tittet frem innimellom og fikk hjelp av litt vind. Nå er solen borte bak skydekket og jeg har tatt inn tørkestativet slik at det tørker skikkelig. Men lukta i stua nå er helt himmelsk. Sol-/vindtørket sengetøy :strix: Gjett om jeg gleder meg til å finne senga til kvelden! :natti:

Nå er det fyr på peisen, og sannelig fant jeg ikke Anthon Bergs drasjerte sjokoladeegg på butikken :sjenert: 

Fin lørdag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 minutt siden):

Det er altfor tidlig for påskesjokolade :nei: 

I don't care :nigo:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg hadde vært mer overrasket om du faktisk var overrasket/sjokkert... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst - hadde jeg et øyeblikk trodd at du var så usikker og nærtagende at du hadde brydd deg, ville jeg holdt munn og latt deg nyte sjokoladen din uforstyrret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg kan være sarkastisk, ironisk og sleivkjeftet, men jeg er tross alt ikke slem...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anthon Bergs drasjerte var lørdagsgodt her forrige helg. 

 

I dag er det ikke noe annet enn te til godis.... orket ikke butikken etter jobb. Men det er vel noe sjokolade i kjøleskapet som har gått ut på dato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke det var mulig at sjokolade gikk ut på dato jeg... :sjenert: Den varer jo aldri så lenge! Men jeg hadde faktisk en pose Smash her som jeg åpnet samme dag den gikk ut på dato. :sjokkert: Den hadde ligget i skapet siden august i fjor. #måværerekord

Nå har jeg akkurat stått med hendene på ryggen og bøyd meg ned til tørkestativet for å snuse inn lukten av soltørket sengetøy. Kanskje like greit at ingen kan se rett inn her? :fnise: Mistenker det så litt "interessant" ut.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (21 minutter siden):

Nabolagets sengetøysniffer... :fnise: 

Ja.... :sjenert: 

Men nå blir det ikke mer sniffing før til leggetid for nå ligger sengetøyet på senga. Gleder meg :strix:

I morra er planen spinning, og så blir det nok relativt rolig søndag tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plutselig kom jeg til å tenke på QI-episoden som introduserte den islandske julegnomen Doorway sniffer, helt uten sammenlikning for øvrig... :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Fuggel’n - HAPPY BIRTHDAY TO YOOOOUUUUU… 

🎂 :bursdag:   :gave: :gratulerer: :roser: :hjertesmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...