Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Har vært mye somlete labbetuss siste halvannet året, og har ingen problemer med å se at labbetuss er bedre enn ingen "tuss" (heter det det? :fnise: ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt labbetuss i går ettermiddag, drøye 3 km i vindstille ettermiddagssol. Så deilig! Skikkelig vårfølelse rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbing høres så stødig ut (litt på linje med elefantføttene psykofysio vil at jeg skal få 🐘 ), jeg er ikke overbevist om at det er det jeg driver med. :fnise: Men vårfølelsen har jeg definitivt kjent på i dag, jeg har for første gang i år til og med tenkt tanken på solkrem og ar meg stadig i å kikke etter hestehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbing er i grunn ganske så stødig. Sammenlignet med for eksempel rusling, slentring og tusling, så vil jeg si at labbing er det mest stødige :opplyser: 

I går ble det endelig en tur innom treningssenteret igjen. Tok det helt rolig og forsiktig, men var godt å bevege seg litt igjen og kjenne at skrotten var mottakelig for litt bevegelse igjen. Murring i hodet i går kveld, men fikk småryddet litt, og så ble det tidlig senga etter en god dusj og en paracet. Klar for en ny dag! 

Sosiale planer etter jobb i dag, og så blir det svipp til foreldretraktene i morgen etter jobb. Og lørdag er det tid for frisøren - endelig! Drømte faktisk i natt at jeg var hos frisøren, og var nesten litt skuffet da jeg så meg selv i speilet i morges og innså at det ikke var noen endring... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tenk så sjokkert du hadde blitt om du hadde sett deg i speilet og det faktisk var endringer... :sjokkert: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Men tenk så sjokkert du hadde blitt om du hadde sett deg i speilet og det faktisk var endringer... :sjokkert: :fnise: 

Du sier noe... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo helt glemt å oppsummere februar treningsmessig! Men det ble en solid nedgang siden sist, siden det ble en del ekstra jobbing og på toppen av det hele en runde med Covid-smitte. Men tallenes tale ser slik ut: 

Spinning: 181 km
Gåtur: 14,5 km
Totalt: 195,5 km 

Til sammenligning så januar slik ut: 

Sitat

Spinning: 375 km
Gåtur: 17 km
Ellipse: 3 km
Totalt: 395 km 

Rett under halvparten og dermed 200 km lavere enn i januar :sjokkert: Nå er ikke målet at jeg skal klare å gjøre det like bra som jeg gjorde i januar, for det var en ekstra god treningsmåned. Men 200 km er for stor reduksjon... 

Så da må jeg vel bare hoppe i treningstøyet etter jobb i dag og komme meg på spinning? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo hvertfall ganske gode og åpenbare grunner for mye av endringen. For øvrig har Jeg ingen anelse om hvorfor jeg plutselig fikk denne på hjernen (eller hvorfor sangeren ser ut som en playmo-figur)... :fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (49 minutter siden):

Du har jo hvertfall ganske gode og åpenbare grunner for mye av endringen. For øvrig har Jeg ingen anelse om hvorfor jeg plutselig fikk denne på hjernen (eller hvorfor sangeren ser ut som en playmo-figur)... :fnise:

 

 

:skratte: Det ER jo en Playmobil-figur! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt 25 km til mars-statistikken med dagens økt på sykkelsetet :opplyser: 

Og jeg tenkte litt på februar-tallene her tidligere, og det forsvant to hele uker med trening på grunn av Covid og jobb. Så kanskje ikke så rart det ble ganske stor nedgang fra januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til at februar er en ekstra kort måned, og en halvering er egentlig ikke så urimelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (14 minutter siden):

Legg til at februar er en ekstra kort måned, og en halvering er egentlig ikke så urimelig,

Nettopp! Så egentlig bør jeg være greit fornøyd med februar også! :5:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være strålende fornøyd med både januar og februar jeg. :jepp:  Hilsen ei som stort sett har holdt sofaen varm i to måneder… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har innsett at det er med trening som med lesing - jeg skal bare sammenlikne meg med meg selv, alle andre har andre forutsetninger og mål. Jeg klarte begge mine 3-minutters kondisjonsdrag på sykkelen i dag, til tross for at jeg egentlig følte meg ganske ferdig etter det første - det er en triumf og full måloppnåelse for meg. At det for mange andre, både i varighet og intensitet, knapt ville registrert som rolig oppvarming har ingenting med saken å gjøre - de har ikke min kropp og min bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det beste å sammenligne med seg selv ja. :jepp: Jeg har klart en tur på butikken i dag. I grunnen fornøyd med det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være utfordring nok. Mine nærmeste Kiwi og Rema er fortsatt så langt jeg tør bevege meg hjemmefra uten staver, det nedlegges ganske mye innsats i de turene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lang dag i går, med jobbreise til litt mer østlige trakter. Dagstur og ladestopp, men gikk fint. Hjemme etter snaue 12 timer, og ble sofasløving før tidlig senga. Tilbake på kontoret i dag, og så langt har det gått i ett. Planen er en tur på treningssenteret etter jobb, for en lang og god spinningøkt. Kjører fremdeles ikke full trøkk, men er godt å komme litt i gang igjen og få kroppen litt varm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...