Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hipp hipp hurra! :roser: Kaka ble satt pris på, antar jeg? Hvis ikke må det jo være noe galt med kollegaene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (29 minutter siden):

Hipp hipp hurra! :roser: Kaka ble satt pris på, antar jeg? Hvis ikke må det jo være noe galt med kollegaene dine...

Kaka ble satt pris på! Og det lille som var igjen gikk til naboen :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med litt bestikkelser for å sikre et godt naboforhold og ha litt å gå på hvis anledningen skulle kreve det :ler: (Et tips du gjerne kan formidle til mine naboer, som har en 3-åring som ikke er så glad i å legge seg og har soverom vegg i vegg med stuen min - og som ut fra hva jeg nylig så av hans mor skal bli storebror til sommeren...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Trøtt fuggel til tjeneste...  Ble midnatt før jeg kantet i seng i går, og sov urolig/dårlig på morgenen i dag. Selv om jeg kunne sove en time lengre enn vanlig så ble det til at jeg våknet altfor tidlig. :sukk: Men men, får legge meg tidlig i kveld, og håpe det hjelper på litt. 

Kjempekoselig kveld i går med gode kollegaer, og timene fløy! Nå blir det noen timers jobb på bortekontor, før ferden går hjemover i ettermiddag. Og vipps går det mot helg igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig bare jobbsamvær. Men fuggel med bursdag på mandag og kollega har bursdag i dag, så ble det en liten feiring over det allikevel. Fuggel'n hadde til og med ikke bare ett glass, men to glass vin! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (31 minutter siden):

Forfyllet fuggel på en helt vanlig tirsdag? :daane:*dypt sjokkert *

Forfyllet fuggel på en hvilken som helst dag er nok til å sjokkere en verden, men kanskje ekstra spesielt på en tirsdag... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dette ende...? Det neste blir vel at du forteller at du stilte i skjørt og hæler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (18 minutter siden):

Hvor skal dette ende...? Det neste blir vel at du forteller at du stilte i skjørt og hæler...

:jolie: Ett sted går grensen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg en gang i tiden om trening også, men når man først har havnet på skråplanet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (23 minutter siden):

Bare vent - dette med personlighetsforandringer er tydeligvis noe som går... :fnise: 

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n går på fylla, jeg trener frivillig og hyppig - hva vil bli sauens sjokkerende nye vane? Isbading? Rallykjøring? Vi venter i spenning... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (Akkurat nå):

Fuggel'n går på fylla, jeg trener frivillig og hyppig - hva vil bli sauens sjokkerende nye vane? Isbading? Rallykjøring? Vi venter i spenning... :fnise: 

Er ikke sikker på om jeg vil vite svaret jeg… :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil heller bli overrasket når det plutselig er et faktum? :ler: Jeg trodde jo jeg bare bedrev nødvendigheter på oppfordring, så det sniker seg innpå deg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde bare... :sjokkert:

Men jeg tror ikke drikkingen min blir en like stor del av hverdagen min som treningen har blitt for Daria... :sjenert: Håper ikke det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...