Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (24 minutter siden):

Kaller du meg løgner? :jolie:

Enten lyver du eller så er du bare i full fornektelse og vet ikke bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

God midtuke! Trøtt fuggel i dag, men trøster meg med at det atter en gang går mot helg, og at vi om ei ukes tid er klare for påskelanghelg :nigo: Ble dårlig med trening forrige uke siden det stort sett bare var sosiale planer hele uken, men i dag har jeg treningstøyet klart i bilen og har en plan om å svinge innom treningssenteret på vei hjem fra jobb. Trengs! Ble fin labbetur med venninne i går da - gjorde godt! Lite som slår kombinasjonen finvær, godt selskap, fine samtaler og flott turterreng! Da får det heller være at det var litt snø i lufta da jeg parkerte bilen i morges... :bond: Trøsten er at 6.april blir snøen uansett ikke liggende lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en times tid nå, så blir det en økt på treningssenteret for å svi av litt frustrasjon. 

Og det trengs, for det :sno: fremdeles :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sno:

Nå holder det! :opplyser: 
Det var bart igjen i går kveld og en fin solnedgang. Da er det ikke greit å våkne til Disney-motiv og julestemning med et landskap dekket av kald, hvit guffe. :sukk:

Men jeg (og forhåpentligvis værgudene) har bestemt at det skal bli mildere i løpet av dagen, og at snøen skal smelte raskt som fy. For nå er det tid for skikkelig vår (og sommerdekk på bilen fra og med i ettermiddag). Jeg nekter å utsette timen til sommerdekk - NÅ er det vår! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skulle lure på hvordan det har gått med kneet etter tre gåturer de siste åtte dagene så kan jeg melde om et hovent/væskefylt og stivt kne. Og et frustrert hode. :murvegg:Har merket at kneet har vært noe stivere denne uka, men gåturene har gått fint uten spesielt ubehag i kneet. Men nå... :sukk:

Blir visst en skikkelig sofadag med strikketøy og krim på tv'n. Om vinden roer seg får jeg kanskje litt tid på verandaen etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (13 minutter siden):

Blir visst en skikkelig sofadag med strikketøy og krim på tv'n. Om vinden roer seg får jeg kanskje litt tid på verandaen etterhvert?

Hvis du likevel skal sitte i ro så kan du få all vinden. :opplyser: 

#generøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (16 minutter siden):

Hvis du likevel skal sitte i ro så kan du få all vinden. :opplyser: 

#generøs

Trenger ikke du den til litt drageleking for eksempel? 

#ogsågenerøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (19 minutter siden):

Trenger ikke du den til litt drageleking for eksempel? 

#ogsågenerøs

Ikke riktig så mye - slik det er nå ville dragen komme ned i fillebiter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta vinden i dag, så kan dere ta den i morgen. I dag legger jeg puslespill. I morgen skal jeg til frisøren, og vil ikke ha vind i nyfrisert hår. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ta vinden i dag, så kan dere ta den i morgen. I dag legger jeg puslespill. I morgen skal jeg til frisøren, og vil ikke ha vind i nyfrisert hår. :nigo:

Gjerne! 

6 plussgrader og denne vinden - det blir ikke verandatimer av sånt. I stedet har jeg krøpet under pleddet og fyrt opp i ovnen... 

Koselig da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle skal få. Her blåser det nok til alle. Klarte å få gått en 6 km tur da, men det var uhorvelig med motvind i den rundturen. Bakoversveis much?  Yep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (2 timer siden):

Alle skal få. Her blåser det nok til alle. Klarte å få gått en 6 km tur da, men det var uhorvelig med motvind i den rundturen. Bakoversveis much?  Yep. 

Hvis du hadde motvind en hel rundtur ville jeg vurdert å ta det personlig :fnise: *minnes en dansk valgløfte om medvind i alle oppoverbakker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: 

Tror ikke det blir noe påskekrim her i år, hverken på skjerm eller i bokform. Skjønt, den jeg begynte på i dag om en forfatter i Venezia på 60-tallet, har et hint av mysterium med en gammel drukningsulykke og tegn til liv i et antatt forlatt palass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...