Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (24 minutter siden):

Kaller du meg løgner? :jolie:

Enten lyver du eller så er du bare i full fornektelse og vet ikke bedre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et snev av selvbedrag :fnise: 

Skrevet

:kaffekopp:

God midtuke! Trøtt fuggel i dag, men trøster meg med at det atter en gang går mot helg, og at vi om ei ukes tid er klare for påskelanghelg :nigo: Ble dårlig med trening forrige uke siden det stort sett bare var sosiale planer hele uken, men i dag har jeg treningstøyet klart i bilen og har en plan om å svinge innom treningssenteret på vei hjem fra jobb. Trengs! Ble fin labbetur med venninne i går da - gjorde godt! Lite som slår kombinasjonen finvær, godt selskap, fine samtaler og flott turterreng! Da får det heller være at det var litt snø i lufta da jeg parkerte bilen i morges... :bond: Trøsten er at 6.april blir snøen uansett ikke liggende lenge! 

Skrevet

Passe på blodtrykket nå...

Skrevet

Bare en times tid nå, så blir det en økt på treningssenteret for å svi av litt frustrasjon. 

Og det trengs, for det :sno: fremdeles :sur:

Skrevet

Godt med litt motivasjon :fnise: 

Skrevet

:sno:

Nå holder det! :opplyser: 
Det var bart igjen i går kveld og en fin solnedgang. Da er det ikke greit å våkne til Disney-motiv og julestemning med et landskap dekket av kald, hvit guffe. :sukk:

Men jeg (og forhåpentligvis værgudene) har bestemt at det skal bli mildere i løpet av dagen, og at snøen skal smelte raskt som fy. For nå er det tid for skikkelig vår (og sommerdekk på bilen fra og med i ettermiddag). Jeg nekter å utsette timen til sommerdekk - NÅ er det vår! 

Skrevet

Hvis noen skulle lure på hvordan det har gått med kneet etter tre gåturer de siste åtte dagene så kan jeg melde om et hovent/væskefylt og stivt kne. Og et frustrert hode. :murvegg:Har merket at kneet har vært noe stivere denne uka, men gåturene har gått fint uten spesielt ubehag i kneet. Men nå... :sukk:

Blir visst en skikkelig sofadag med strikketøy og krim på tv'n. Om vinden roer seg får jeg kanskje litt tid på verandaen etterhvert?

Skrevet
Roadrunner skrev (13 minutter siden):

Blir visst en skikkelig sofadag med strikketøy og krim på tv'n. Om vinden roer seg får jeg kanskje litt tid på verandaen etterhvert?

Hvis du likevel skal sitte i ro så kan du få all vinden. :opplyser: 

#generøs

Skrevet
Cata skrev (16 minutter siden):

Hvis du likevel skal sitte i ro så kan du få all vinden. :opplyser: 

#generøs

Trenger ikke du den til litt drageleking for eksempel? 

#ogsågenerøs

Skrevet
Roadrunner skrev (19 minutter siden):

Trenger ikke du den til litt drageleking for eksempel? 

#ogsågenerøs

Ikke riktig så mye - slik det er nå ville dragen komme ned i fillebiter. 

Skrevet

Jeg kan ta vinden i dag, så kan dere ta den i morgen. I dag legger jeg puslespill. I morgen skal jeg til frisøren, og vil ikke ha vind i nyfrisert hår. :nigo:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ta vinden i dag, så kan dere ta den i morgen. I dag legger jeg puslespill. I morgen skal jeg til frisøren, og vil ikke ha vind i nyfrisert hår. :nigo:

Gjerne! 

6 plussgrader og denne vinden - det blir ikke verandatimer av sånt. I stedet har jeg krøpet under pleddet og fyrt opp i ovnen... 

Koselig da! 

Skrevet

Alle skal få. Her blåser det nok til alle. Klarte å få gått en 6 km tur da, men det var uhorvelig med motvind i den rundturen. Bakoversveis much?  Yep. 

Skrevet
Cata skrev (2 timer siden):

Alle skal få. Her blåser det nok til alle. Klarte å få gått en 6 km tur da, men det var uhorvelig med motvind i den rundturen. Bakoversveis much?  Yep. 

Hvis du hadde motvind en hel rundtur ville jeg vurdert å ta det personlig :fnise: *minnes en dansk valgløfte om medvind i alle oppoverbakker*

Skrevet

Fortsetter med krim på tv'n :nigo:og kneet høyt :murvegg: 

Skrevet

:fnise: 

Tror ikke det blir noe påskekrim her i år, hverken på skjerm eller i bokform. Skjønt, den jeg begynte på i dag om en forfatter i Venezia på 60-tallet, har et hint av mysterium med en gammel drukningsulykke og tegn til liv i et antatt forlatt palass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...