Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Torsdag og det går atter en gang mot helg. Småtrøtt fuggel kjenner det skal bli godt! 

Rakk trening med et nødskrik i går og var veldig fornøyd med å få gjennomført ei god økt på vei hjem fra jobbreise. Ellers ble det litt sløving på sofaen og en dusj, og så i seng ikke altfor sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg! 

Ikke lenge igjen nå så er det helg! Og ute er det strålende vårvær :strix:
Jeg har på meg gode sko og komfortable bukser, og i bilen ligger det ullgenser som egner seg godt på tur. Så da er vel planen en liten labbetur etter jobb tenker jeg. Må jo nyte finværet litt mens det enda er lyst/sol! 

Litt sosiale planer i morgen blir koselig, kjenner jeg gleder meg til en finfin helg rett og slett. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 timer siden):

Du skal jobbe med dine nye vaner? Det krever jo innsats å etablere sånt... :fnise: 

De nye vanene blir nok ikke innarbeidet denne helgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du satser på en gradvis og forsiktig tilnærming? :fnise: jeg synes jo rent prinsipielt, her jeg sitter og har startet enda en ny treningsvane denne uka (psykofysio kommer med stadig flere tøye- og yogaøvelser til hjemmebruk, og jeg innså at skal det ha noen effekt holder det ikke med en gang i uka. Ergo prøver jeg å etablere at fysiotime = psykofysioøvelser når jeg kommer hjem) at det er urettferdig at jeg skal være den eneste med identitetskriseskapende nye vaner, så litt kan du vel anstrenge deg...?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Du satser på en gradvis og forsiktig tilnærming? :fnise: jeg synes jo rent prinsipielt, her jeg sitter og har startet enda en ny treningsvane denne uka (psykofysio kommer med stadig flere tøye- og yogaøvelser til hjemmebruk, og jeg innså at skal det ha noen effekt holder det ikke med en gang i uka. Ergo prøver jeg å etablere at fysiotime = psykofysioøvelser når jeg kommer hjem) at det er urettferdig at jeg skal være den eneste med identitetskriseskapende nye vaner, så litt kan du vel anstrenge deg...?  

Beklager, men jeg mistenker at dine vaner både er sunnere og mer helsefremmende. Så jeg prøver heller å begrense mine nye vaner og liker godt å holde de i kategorien "sporadiske".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detaljer, detaljer... Det står deg selvfølgelig fritt å velge andre vaner, jeg vil bare ikke være alene i identitetskrisen min... Du kan begynne med kjolefredag? :idesmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag! Finfin helg gikk fort, og plutselig er det ny uke igjen. Og vi er i siste halvdel av mars allerede! :daane:

De sosiale planene lørdag kveld ble brått utsatt ei ukes tid, og kjenner det går helt fint. Hadde litt murring i hodet på lørdag, så en rolig kveld og tidlig seng passet i grunn fint. Ellers ikke gjort de store sprellene. Vært litt ute (gått tur og etterpå kost meg på verandaen med lunsj og bok), og vært en tur på trening. I ettermiddag venter en liten legetime, og så får jeg se om det blir trening, labbing eller noe annet etterpå. Litt mer skyer i dag, men kjenner det er helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre utslitte favorittplagg har gått i søpla denne uka :trist:

Jeg har fikset og sydd etter beste evne, men nå var løpet kjørt. Og det er sannelig ikke enkelt å finne nye favorittplagg, :sukk:Eldste plagget var ei t-skjorte fra Lindex, sikkert 10-15 år gammel. Og mye brukt. Neste var ei hettejakke kjøpt i USA, som har vært perfekt på labbetur og til/fra trening. Helt oppbrukt. Og til sist, i dag gikk favorittjeansen i søpla. Kjøpte den for noen år siden, hadde perfekt farge og passform, men dessverre altfor dårlig stoffkvalitet. Har sydd på ikke bare ett sett, men to sett lapper på innsiden av lårene, men nå var det slutt. Hull på hull, og da jeg tok tak i hullet og kjente etter så ble det brått dobbelt så stort. Rett og slett oppbrukt. Spørs om jeg ikke må avsted for å finne meg et belte nå, for min ellers nye favorittjeans (i vesentlig bedre stoffkvalitet) sitter ikke like bra lengre som den gjorde. :sjenert: Hettejakken er foreløpig erstattet av en gammel fleecejakke, og så ser det ut til at en jeg har lyst på kommer inn på lager igjen til sommeren (ja, jeg har sendt epost og sjekket - vil jo gjerne få tak i nye favoritter og ikke bare noe som duger ok...). Tålmodighet ser ut til å være et godt tips! Og kanskje litt mer vektnedgang? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (43 minutter siden):

Favorittplagg burde ha anstendighet nok til å ikke bli utslitt...

Helt enig! Og så burde de alltid passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en av de store fordelene med skjørt, gjerne med strikk i livet, kontra jeans - de er litt mer fleksible og tilpasningsdyktige :fnise: For ikke å snakke om dagens antrekk - trikotkjole og bolero...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overtidsjobbing i går og litt overtidsjobbing i kveld. Men nå skal PC-en pakkes sammen og jeg er mer enn klar for fredag og helg i morgen! 

Kjole er bestilt, man har tross alt en kommende konfirmasjon man bør være anstendig kledd i. Den jeg helst ville ha var ikke mulig å få i min størrelse (eller i noen som helst størrelse større enn 38), men fant en annen jeg krysser fingrene for. Har en kjole jeg evt kan bruke, men føler jeg har brukt den til ALT pyntet de siste 10 årene, så hadde vært kjekt med en liten variasjon. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - her mangler det jo vesentlig informasjon, fortrinnsvis i form av link/bilde. Man er jo nysgjerrig (og fullstendig uten forståelse for konseptet én penkjole i skapet...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (10 timer siden):

Men altså - her mangler det jo vesentlig informasjon, fortrinnsvis i form av link/bilde. Man er jo nysgjerrig (og fullstendig uten forståelse for konseptet én penkjole i skapet...). 

Kanskje ikke direkte en penkjole i ordets rette forstand, men til en uformell konfirmasjon med nærmeste familie (som ser meg i kjole sjeldnere enn hvert skuddår) er det mer enn bra nok tenker jeg. 
https://www.zalando.no/kaffe-jennifer-dress-maxikjole-midnight-marine-ka321c0de-t11.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra :tommelopp: Konfirmasjon i familien her også i vår, jeg sliter litt med å gå med på at hun har blitt så gammel. Eller, det jeg sliter mest med er vel tanken på hvor voksen jeg følte meg og hvor mye jeg faktisk gjorde på egen hånd i den alderen. Jeg var på språkreise året før jeg ble konfirmert, en måned etter at jeg fylte 14 - vi var da mye større i den alderen enn de er nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil ikke konfirmanten konfirmeres. Så vi feirer årets bursdag litt ekstra. Derfor er jeg i saueland nå. Og jeg satser på svart bukse og en fin topp. Kjolene mine har krympa, og jeg nekter kjøpe ny. Kiloene skal vekk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den passer og ser ok ut på - hvis ikke så finner jeg nok på noe annet. Men innen pentøy er det virkelig dårlig stelt hos fuggel'n altså. :sjenert: Henger sikkert sammen med at det skal mye til før jeg føler meg komfortabel og "fin"/pyntet. 

Og da dukket temaet kjolefredag opp fremme i panna her, og jeg fikk en ny bekreftelse på hvorfor det ikke har noen hensikt i denne jobben her. Et par turer ut i et skittent lagermiljø, og 8 turer i trappa med diverse pappesker/leveringer. Jeg går vel ikke under begrepene nydusjet eller ren lengre. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...