Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Litt urolig søvn er bedre enn ingen søvn :opplyser:

Midtukevrak til tjeneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hekketida er sannelig ikke til å spøke med! :sjokkert:

Var så vondt i går kveld og natt at jeg ikke hadde sjans til å sovne. Heldigvis hjalp det med litt smertestillende, og det virker som om det er noe bedre nå. Men et glimt ut vinduet er nok til å se at det var vel verdt det. Naboen har takket flere ganger og det er en fryd å se hvor velstelt det plutselig ser ut ute. Så da måtte jeg en tur på Plantasjen etter jobb i dag og fylle på med litt nye blomster :nigo:Ble bra! 

Hodepine etter nattens søvnmangel, så her er det rolig ettermiddag nå. 

Mobilen har fått programvareoppdatering og den har blant annet endret litt på layouten til tastaturet. Dette liker vi! SÅ mye enklere å treffe de rette tastene :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:essen2:

Etter gråvær og regn siden fredag gjorde det godt med :sol: i dag! Men det er varmt :svett:

Feiring av bestis på fredag, trening, husarbeid og sosialt med et par venninner i går ettermiddag, liten sykkeltur i dag og ellers rolig helg. Veranda med bok og vannmelon funker det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Fått epost fra forsikringsselskapet om at erstatningskravet på restbeløpet (fra vinterens avlyste tur) har blitt innfridd og blir utbetalt i løpet av noen dager :strix:

Har fått tilbakebetalt flybillettene tidligere, men gjenstod nesten 3/4 av totalbeløpet. Nå ordner det seg :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feriepenger i dobbel forstand :ler: Har du begynt å planlegge ny tur? Jeg skulle jo ha vært i Wien i begynnelsen av juli; vi har meldt oss på alternativ tur i slutten av november, men jeg er ikke overbevist om at det blir noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å melde meg på en langtur i november (frister veldig), men i disse tider tar jeg ingen sjanse foreløpig. For mye penger til å ta sjansen, så foreløpig er jeg meget avventende. Reiselysten er definitivt der, men holdes i sjakk av unntakstilstanden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk plutselig opp for meg at sola har snudd :sjokkert: Dagene har så mått begynt å bli kortere igjen :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du ikke ta sorgene på forskudd - det tar en stund før du merker det (og mørke kvelder har også sin sjarm)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Det gikk plutselig opp for meg at sola har snudd :sjokkert: Dagene har så mått begynt å bli kortere igjen :trist:

Det er et par dager siden og jeg merker jo allerede godt at det er mørkere på kvelden. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skravla skrev:

Det er et par dager siden og jeg merker jo allerede godt at det er mørkere på kvelden. :ler: 

Nå må du ikke se mørkt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:husarbeid: Skikkelig sommervær når klesvasken er halvtørr før jeg får hengt den opp på snora :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite matlyst i varmen, så ble bare et par brødskiver til middag. Invitert meg selv på grillings hos foreldre i morgen - satser på at det hjelper om jeg slipper å lage middag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God og mett etter grillings hos foreldre. :spise:

Funnet senga nå, men er for varm og ikke lyst til å legge meg :sukk: Vet klokka ringer tidlig så bør absolutt ta meg sammen, men 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Starter helgen med 5 timer overtidsjobbing for å forberede jobbingen neste helg :bond:Men nå skal resten av denne helgen være jobbfri! :jepp:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig bursdagsselskap for ei venninne i går og litt trøtt i dag. Ikke vant til å rangle godt over midnatt (selv om det nå er to helger på rad :bond:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkes på en aldrende skrott :natti:

Skulle man prøve p få gjort noe i heimen i dag da? Det bærer preg av mye finvær og lite husmoraktivitet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...