Roadrunner Skrevet 29. mai 2020 Forfatter #16482 Skrevet 29. mai 2020 Når du blir lettere rørt av allsangen på Jenter og Børs kafe Skulle så gjerne hatt en reprise på Springsteen i Gøteborg denne sommeren. Samtidig glad for at han ikke har måttet avslyse en solid konsertturné i sommer og at jeg ble sittende her med billetter som aldri ble brukt. Men vi snakker skikkelig savn altså!
Roadrunner Skrevet 30. mai 2020 Forfatter #16483 Skrevet 30. mai 2020 Lørdag og våken siden før 06.... Sengetøy er i vaskemaskinen, frokost er spist og nå sitter jeg foran jobb-maskinen og er i dagens første møte. Krysser fingrene for at vi kommer i mål med helgens jobbing i dag, slik at det blir helt fri i morra. Mulig litt jobb igjen mandag (ikke hele verden som har helligdag på mandag gitt... ), men vi får se. Blir i alle fall noen overtidstimer Og været er finfint!
Roadrunner Skrevet 31. mai 2020 Forfatter #16484 Skrevet 31. mai 2020 Ble noen timer jobb i går (logget av ca 16:30), men i dag har det heldigvis vært helt fri Dessverre er det på'n igjen i morra, men håper da at det er litt mer til og fra. Så jeg kan sitte litt ute i det minste! En av sommerens jobbehelger snart unnagjort, to igjen Men dagen i dag har vært veldig fin! Besøk av venninne og vi endte på finfin skogstur i 2 timer og 20 minutter. Så hjem til hver vår stol på verandaen med skravlings, is og god grillmiddag. Har satt meg inn nå, litt solmettet for dagen tror jeg. Vært ute fra 11 til 18:30
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2020 #16485 Skrevet 3. juni 2020 På 15.4.2020 den 20.20, Roadrunner skrev: Koselig å se deg Sauen! Hvordan går det på andre siden av byen? Er du innom innlandet i det hele tatt lengre? Det går bare bra på andre siden av byen. Veldig glad for at jeg nå endelig sånn smått kan begynne å være litt sosial igjen (men er fremdeles veldig forsiktig). Og jeg er innom indre bygder ca en gang i uka for å sjekke postkassa og vanne den ene planten som står der. Men neste gang vi skal innom (antageligvis i kveld) så har eselet lovt at vi skal ta med planten til byen.
Cata Skrevet 3. juni 2020 #16486 Skrevet 3. juni 2020 9 timer siden, Sauen Shaun skrev: Men neste gang vi skal innom (antageligvis i kveld) så har eselet lovt at vi skal ta med planten til byen. Aiaiai, flyttesjau!!!
Roadrunner Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #16487 Skrevet 3. juni 2020 22 minutter siden, Cata skrev: Aiaiai, flyttesjau!!!
Daria Skrevet 3. juni 2020 #16488 Skrevet 3. juni 2020 Jeg har en plante som er en flyttesjau i seg selv - en godt og vel tre meter høy/lang (den har begynt å vokse bortover lamgs taket) palme med fire stammer, tjoret fast til lange blomsterpinner og kroker...
Roadrunner Skrevet 6. juni 2020 Forfatter #16489 Skrevet 6. juni 2020 Jobbehelg 2 av 3 i sommer er unnagjort Nå venter etter planen tre helger uten jobbing før det blir på'n igjen for forhåpentligvis siste gang i sommer. Få meg en dusj og klargjøre litt til venninnebesøk senere kanskje? Oppstykket dag og mye til og fra, men greit nok.
Daria Skrevet 6. juni 2020 #16490 Skrevet 6. juni 2020 Det ble ingen jobbing i morgen? Kjekt å få hvertfall delvis helg...
Roadrunner Skrevet 6. juni 2020 Forfatter #16491 Skrevet 6. juni 2020 37 minutter siden, Daria skrev: Det ble ingen jobbing i morgen? Kjekt å få hvertfall delvis helg... Ingen jobbing i morgen, så søndagene ser ut til å forbli hviledager Nå er fløtegratinerte poteter i ovnen og grillen er varm - sulten!
Roadrunner Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #16493 Skrevet 7. juni 2020 Her var det mye regn natt til torsdag og natt til fredag. I løpet av fredag formiddag reiste regnet, og etterpå har vi hatt oppholdsvær Mye skyer, men absolutt innafor grillvær.
Sauen Shaun Skrevet 9. juni 2020 #16494 Skrevet 9. juni 2020 Ble grilling her og på lørsdag På 3.6.2020 den 20.52, Cata skrev: Aiaiai, flyttesjau!!!
Roadrunner Skrevet 9. juni 2020 Forfatter #16495 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har klippet hekken! Og en nabos hekk Og deres nabo sin del av hekken (morsomt da vi ringte på og spurte om vi kunne få lov til å klippe hekken på deres side også Noe himmelfallen og meget fornøyd fyr som stod i døra og nikket ) Og litt hos en annen nabo Noen som sa hekksaks-massakren? Fornøyde naboer da, og veldig fornøyd selv også. Og mør skrott!
Roadrunner Skrevet 9. juni 2020 Forfatter #16497 Skrevet 9. juni 2020 7 minutter siden, Cata skrev: @Roadrunner er det rett og slett hekketid?
Cata Skrevet 9. juni 2020 #16499 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, Daria skrev: Noen er jo åpenbart i hekke-humør... What the hekk?
Roadrunner Skrevet 9. juni 2020 Forfatter #16500 Skrevet 9. juni 2020 Noe så skikkelig the hekk Venstre overarm/biceps er fullstendig mørbanka og verker såpass at jeg nå har tatt smertestillende i håp om litt søvn Bare snudd og eltet skrotten til nå, ingen sider/stillinger er komfortable
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå