Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:sol:

Stua og kjøkken har gullende rene vinduer, veldig glad jeg vasket de i går kveld! :strix:

Nå henger det snart nyvasket sengetøy til tørk ute, skrotten er nydusja og snart på vei til byen for litt selvpleie. Fin start på ferien :hoppendeglad: Og i morgen satser jeg på spinning igjen (forrige spinningøkt var 1.mars :sjokkert: ), siden favorittinstruktøren har morgenspinn. Klar!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kjefte:

Jeg har rykket EN plass fremover på ventelisten til morgendagens treningsøkt (ja, jeg var for sent ute til å sikre meg en plass og måtte ta til takke med plass på venteliste). Jeg vil!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Roadrunner skrev:

:kjefte:

Jeg har rykket EN plass fremover på ventelisten til morgendagens treningsøkt (ja, jeg var for sent ute til å sikre meg en plass og måtte ta til takke med plass på venteliste). Jeg vil!! 

Da husker du å bestille i tide neste gang. *medfølende* :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Men altså, du kan jo sykle en tur med Skravla og meg på øret - vi kan rope og mase og oppmuntre med stor entusiasme *løsningsorientert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

:fnise: Men altså, du kan jo sykle en tur med Skravla og meg på øret - vi kan rope og mase og oppmuntre med stor entusiasme *løsningsorientert*

Ja, jeg skal bare sitte med kjedelige kontroller på jobb så roping skal jeg få til. Starter ve 07.15? Jeg kan ringe deg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Skravla skrev:

Da husker du å bestille i tide neste gang. *medfølende* :ironi:

Alarm er aktivert for neste aktuelle bookingtidspunkt :opplyser:

(Overser ironiflagget og vektlegger heller *medfølende*)

3 minutter siden, Daria skrev:

:fnise: Men altså, du kan jo sykle en tur med Skravla og meg på øret - vi kan rope og mase og oppmuntre med stor entusiasme *løsningsorientert*

:skratte:

DET må vi få til en gang! 

Problemet er vel at jeg ender liggende tvikroka av latter i første sving :sjenert:

 

1 minutt siden, Skravla skrev:

Ja, jeg skal bare sitte med kjedelige kontroller på jobb så roping skal jeg få til. Starter ve 07.15? Jeg kan ringe deg opp?

*krysser fingrene for at jeg får billett til timen i morgen*

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daria skrev:

7.15 synes jeg var i overkant tidlig - noen av oss har jo ferie...

Jeg tenkte mer at jeg startet og at du tok over litt utover dagen.... Hun har jo ikke gjort dette siden begynnelsen av mars så det er noen timer å ta igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skravla skrev:

Noe sånn

 

 

:bond:

Da tror jeg at jeg hadde bråsnudd, revet av headsettet og parkert sykkelen gitt :sjokkert:

8 minutter siden, Daria skrev:

7.15 synes jeg var i overkant tidlig - noen av oss har jo ferie...

Jeg også! :hoppe:

Har dog svart på 5-6 eposter i dag, tatt et par telefoner og ordnet et par ting. Så helt ferie har det ikke vært...

6 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg tenkte mer at jeg startet og at du tok over litt utover dagen.... Hun har jo ikke gjort dette siden begynnelsen av mars så det er noen timer å ta igjen. 

Skal jeg ta igjen alle på en gang? :daane:

1 minutt siden, Daria skrev:

:idesmil: Da er jeg med :jepp: 

:murvegg:

Hva med stakkars meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Hva med stakkars meg? 

Det er jo deg vi gjør dette for - nå synes jeg du er utakknemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skulle ta i mot @Daria og @Skravla sine gode tilbud her. (Hvordan pokker'n får man til genitivs -s med den krøllalfaen foran???? :klo: )  

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...